Mulla on ihan sama puhelin ja toki se välillä on ihan nopea, mutta vähintään 30 sekunnin välein tulee tollasia sekunnin lägejä ja vähän väliä se kestää yli puoli sekuntia - huonolla verkolla kokoajan. Mun firmis oli muistaakseni .19 päätteinen. tallennan myös muistikortille.
Kun sanoit kuvaa välittömäksi niin oletko testannut sen? Voit testata sen hyvin läpsyttämällä käsiä ruudun edessä ja katsoa kuuletko läps äänen samaan aikaan kun kädet menee kuvassa yhteen. Olen melko varma, että se ei ole lähellekään välitön. Silmä mieltää kuvan välittömäksi jos lagi on alle 200ms ja usein kuvittelee hyvää nopeutta vielä 500ms kohdalla, mutta sen huomaa kun tulee jotain äkkinäisiä liikeitä ja on myöhässä korjaamassa. Toki voi olla, että sun on vain nopeampi jostain syystä kun mulla, mutta en oikein usko, että tolla tekniikalla saa mitenkään välitöntä kuvan purkua kun puhelin ei ole tuulen nopea ja se pitää vielä välittää verkon yli.
itselläni on Android 4.0 ajossa (balticin versio), joten se voi vaikuttaa tuohon wifin toimivuuteen, lisäksi sammutan drone1:tä opittuna mobiildatan myös luurista aina ennen lentoa. Tuo .19 on kuulema vielä tuota .18 bugisempi ja mm. videon bitratet sekoilevat. Joten voipi olla siitäkin johtuvaa, myös se puhelimen softa on edelleen beta ja sielläkin juuri noista lagipiikeistä varoitellaan, itsehän odottelen että Ar Pro päivittyy 2.0 tukevaksi niin lähtee tuo vakiosofta samantien pois luurista, sillä AR Prolla laite lentää ainakin 1.0 huomattavasti paremmalla reaktiolla ja noita virtuaali joikkareita saa päivitettyä toimivammaksi. Tässä hieman esimakua mitä Ar Pro tekee drone 1:lle, ja luulen että Drone 2 lentänee vieläkin paremmin:
tuo pätkä on kuvattu vielä kohatalaisessa sivutuulessa, 2.0 ei lennä vakiosoftalla läheskään yhtä ketterästi vaikka laittaisi kuinka kaikki asetukset tappiin, mutta toisaalta ei se 1.0 myöskään lennä vakiosoftalla noin nätisti.
niitä pikselöitymisiä ja pätkimisiä tapahtuu mullakin, mutta ehkä toi "nopea" tulee siitä kun on tottunut siihen vanhaan drone jossa tosiaan oli se 0,5-1sec lagi kuvassa. Toisaalta tossa sun RC muunnoksessa on se pieni fail, että vaikka kantama ja etäisyys paranee laitteessa, ei se videokuva välity sen paremmin
Että kyllä se näköyhteys pitää sinne droneen pitää jokatapauksessa, ohjaus menee kuitenkin wifin yli ihan ongelmitta itselläni, pl tuon vakiosoftan kankeus ja se että se ei taivu samaan kuin nuo vaihtoehtoiset. Pelkästään Ar Pron autotrim on takeoff lisää huimasti ar drone1:n vakautta ja uskoisin että siitä olisi apua myös kakkosdronelle.