ei nyt ole kyllä mikään koptereihin liittyvä mutta kun täällä tekniikan väkeä on ja paljon nuorta sellasta niin tässä teille ihmeteltävää!
mä kun tota elektroniikkaa harrastelen jossain määrin työni ohella ni joskus tuli nähtyä jossain vanhoilla nixie putkilla toimiva kello. moni ei varmasti ole edes nixie putkea koskaan nähny ku jossain vanhoissa leffoissa mutta mulla tuli kyllä heti sellanen fiilis että tollanen täytyy saada!
ebaysta äkkiä jotain pillejä ja ohjainpiirejä tulemaan ja datalehtiä tutkimaan. pillit kun tuli ni oliskohan menny viikkoakaan että toi oli tossa vaiheessa. eli siis hakkuri, ohjaus, piirilevy ja ihan kaikki suunniteltuna, valmistettuna, kasattuna ja softa hierottuna. kotelointiin mun rojektit ei yleensä ylety ku into loppuu ja ne jää pölyttymään niinku tällekkin kävi
viikon toi on ollu parhaimmillaan päällä ja pitää aikaa hyvin vaikka onkin ihan vaan prossun timerilla kyhätty koodi.
tää on näköjään 2009 lopulla kyhätty mutta tarttin nyt demovideon yhteen prokkikseen niin päätin jakaa tännekkin
saishan tästä tietty jollekkin pienellä koodimuutoksella ajastimen jos vaikka mankkaan pulttais! tehon kulutuskin on VAAN 4W