Meillä akka alko kerran avautumaan asiasta ja harrastukseen kuluvasta ajasta. Viittaus naaraan omiin bodyfitness harrasteisiin ja reenaamisiin käytetyihin aikoihin tulin siihen lopputulokseen, että mun pitää myös alkaa reenata enemmän tuloksen aikaan saamiseksi.
Miksi viettää vaan joku kälyset 4 tuntia illalla kentällä, kun tulisi tehä parin tunnin aamutreenit sekä jotenkin ehtiä käyttää se muijan ruuanlaittoon ja syömiseen käytetty aika kopteroimiseen. Parin tunnin välein erikoisruokavalion valmistaminen ja sellasen ruokamäärän pureskelu vie myös helvetisti aikaa.
Mä tulin asiaa pohdiskellessani siihen tulokseen, että mun tulee käyttää kaikki mahdollinen aika kopterointiin, jotta menis ees liki vastaavaan toi harrastukseen käytettävä aika.
Ei meillä juuri oo asiasta keskusteltu sen jälkeen vaan on lähinnä keskitytty harrastamaan
Itseasiassa nyt kun oon tota työnkuvaa muuttanut vime syksystä lähtien, on ollu paljon enemmän mutinaa ilmassa, 'ku sä teet aina vaan töitä'
Rahan käytöstä harrastuksiin ei oo keskusteltu, ku totesin joskus ettei mun rahat riitä likikään tollasiin ruoka-, lisäravinne-, kauneudenhoito- ja vaatekuluihin, joten on paljon edullisempaa vaan ostella koptereita, varaosia ja nitroo mieliteon iskiessä O0O0