Onko olemassa jotain nyrkkisääntöä tuolle seosruuvin asennolle?
Eikös se pääneulalle ollut 1 1/2 ?
Kuinka paljon noihin säätöihin vaikuttaa käytettävä polttoaine (esim. nitron määrä) ja lennätystapa?
Motti ois O.S.32
On siinä kaksi säätöä, pääneula ja seosruuvi. Tuolta löytyy tuon kolmekakkosen manuaali tosin amerikankielisenä:
Sivulla 12 kerrotaan, kuinka seosruuvi palautetaan "keskiasentoon". Ohjeiden perussäädöillä motin ainakin pitäisi lähteä käyntiin. Siitä sitten lähdetään tarpeen mukaan säätämään. Säätöihin vaikuttavat kaikki nuo Egen mainitsemat seikat, eli omalle polttoaineelle, tulpalle, polttoainesysteemille ym. täsmällinen oikea säätö löytyy lopulta vain kokeilemalla. Jonkin verran käyntiin voi vaikuttaa myös ilmasto-olosuhteet. Varsinaista "nyrkkisääntöä" jolla motti laulaa kuin enkeli ei siis ole (tai jos on, niin joku voisi kertoa minullekin).