Kirjoittaja Aihe: Graupner & multikopteri  (Luettu 4241 kertaa)

Poissa ViKiNGi

  • Aloitteleva torppari
  • *
Graupner & multikopteri
« : 20 Elokuu, 2012, 10:10:57 »
Moikka,

Minkälaisia asetuksia olette tehneet radioonne, kun lennätätte multikopteria? Meneekö helikopteri -modella vai pitääkö jotain muuta keksiä? Itselläni on Graupnerin HOTT MX16..

Itse alottelen vasta tuon S800 kanssa ja en viitsisi heti pyöräyttää sitä katolleen :)
Kylin 250 strom edition via Connex Prosight HD
Vector Vision 7 Y-ER
Vector Vision hexacopter

Poissa heikkit

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Graupner & multikopteri
« Vastaus #1 : 20 Elokuu, 2012, 17:07:55 »
Moikka,

Minkälaisia asetuksia olette tehneet radioonne, kun lennätätte multikopteria? Meneekö helikopteri -modella vai pitääkö jotain muuta keksiä? Itselläni on Graupnerin HOTT MX16..

Itse alottelen vasta tuon S800 kanssa ja en viitsisi heti pyöräyttää sitä katolleen :)

Kalliit on vehkeet, joten varovasti kannattaa varmaan ottaa.

Ihan lennokkimoodilla. Eli tuo kopterimoodi sisältää ymmärtääkseni miksauksen kopterin nupiservoja varten. Lennokkimoodilla ohjaimen käskyt menevät sellaisinaan vastaanottimeen.

Jokatapauksessa ensin koettelet vaikka suunnat vaikka ilman että kopu nousee ilmaan. Moottoreiden kierrosluvusta näkee meneekö ohjaus oikein päin. Sitten seuraava aste on nostaa vaikka jalaksen päätä / yhtä kulmaa ilmaan . Siitä saa lisävarmuutta.

Boardin korjauksien suunnat kannattaa testata kopua kädessä liikutellen. Kopun pitää vastustaa heilutusta.

Poissa saro

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Graupner & multikopteri
« Vastaus #2 : 20 Elokuu, 2012, 17:37:05 »
KK:n sivuilta lainattua:

Create a new model memory and make sure that all mixes are disabled, all trims are neutral and that all End Point Adjustments (EPA) and D/R’s are set to 100%

If you have a computer-radio you can chose either airplane or helicopter mode. It doesn’t really matter. The helicopter mode will have the advantage of setting a custom throttle curve for those who doesn’t like a linear response on the throttle. If you use the helicopter mode make sure that the swash is set to; two servos 90°. If you use 120° CCPM mixing your platform will be unflyable!
HK-190|HK-250GT|HK-450GT
Scorpion Y-650 + Aerial PTZ|x-Discovery|(Qr Scorpion|Silver Hornet
Belt Cp V2|Belt Cp V2 (DTS mod + Trex v2 nuppi + perä)|Belt Cp V2 FULL CNC Carbon Edition
FlySky FS TH9XB|Devo 10|Phoenix|G5.5

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
48 Vastauksia
29297 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Toukokuu, 2014, 23:46:38
kirjoittanut Tepaja
4 Vastauksia
2885 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Maaliskuu, 2012, 19:57:23
kirjoittanut jesi
22 Vastauksia
13463 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Kesäkuu, 2014, 00:29:39
kirjoittanut ntthhtl
10 Vastauksia
5626 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Marraskuu, 2012, 22:32:28
kirjoittanut Sammy
44 Vastauksia
39081 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Syyskuu, 2015, 21:53:16
kirjoittanut Hazardi