Kirjoittaja Aihe: 338federalin oppi lennot  (Luettu 121710 kertaa)

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #150 : 23 Lokakuu, 2014, 13:14:50 »
Tässä testaan mitä joulupukin veto pelit tykkää 800 lavan äänistä. Aluks kun lisäs jengaa niin lähtivät liikelle mutta sitten ne huomas että eihän toi tee mitään pahaa
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #151 : 03 Marraskuu, 2014, 07:57:24 »
Tässä mennään vaan 1200 nuppi jengalla koko lento. Joutu pätkäseen poikki kun oli auto focus s5 aika sumee. Timer ja current sensor ovat päällä ja linkki palloo perästä siiretty 2.5mm ulospäin. Ei o perän gainit vielä tapissa. On se rento kone just mistä minä tykkään.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #152 : 07 Marraskuu, 2014, 07:44:16 »
Tässä testaan orkkis 800 stretchi putkella mikä on 700 tehty. 813 edget on nupissa ja 115 perässä. 1200 nuppi jengoilla koko lipo. Testailen että voika tehdä tiktokkii ja rainboweja. Tokit ovat rumia. Vois rentoo lentoo vetää 10 minuttii. Olen lyhentäny video kun samsuns s5 ei tarkentanu koko aikaa. Lennän noin 9.30 jotain sinnepäin.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #153 : 21 Marraskuu, 2014, 23:58:40 »
Ei mitään mullistavaa lentoo. Eka testit tornio väylällä. Aurinkoo ei paljon enää näy ja uus lumi teki vaikeaksi nähdä kuinka korkealla koppu on. Ruokatunnilla ei paljon ehdi lennellä ja saada tuntumaa ja testailla uutta. Vaan vanhaa tuttua rinkii.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #154 : 09 Joulukuu, 2014, 12:12:12 »
Tässä pikku pätkä kun jäätä muodostuu lapoihin. Virtaa menee kuin vesi saharassa ja yks lipo ennen video löi lvc päälle. Ei ollu monta sekuntii aikaa laskeutua. Koppu menettää perän pidon ja alkaa kallistua kuin vanha eukko. Jos minun 800 tekis noin niin prrrrrrrr lavat lumessa. Oli plussa pitch aika korkee. Nyt on 11 +-. Alko perä pysyyn paremmin. Hehe Align T-Rex 450L Dominator:
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #155 : 31 Joulukuu, 2014, 11:30:47 »
Tää kaamos haittaa. Koppu ei näy oikein kunnolla ja uuuta ei uskalla tehdä. Samaa rataa mennään mutta kivaa silti on. Itsestä on kiva vaan katella kun se leijuu. 800 tulee se tritail homma ja jengat pudotetaan lisää. Tri main on kans tässä kielen päällä mutta siittä tulee varmaan liian matala. Katsotaan mitä tässä tehdään. On se rento 1200 jengalla. 450L ekana ja 800 lopussa.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #156 : 31 Joulukuu, 2014, 18:50:14 »
Mä lentelen kasisatasta 900 rpm. Se on kiva :)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #157 : 01 Tammikuu, 2015, 11:07:33 »
Minä tähtään kans jonnekki sinne 800-1000. Mutta 12s. Ekana rentoo pari minuttia sitten lisää jengaa. Tritail oli jamaicassa tulossa.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #158 : 09 Tammikuu, 2015, 16:50:55 »
Tässä mennään vaan 1200 jengalla 500kv pannulla. 450 pannu on postissa että enskerralla katsotaan miten lentää. Kolmilapanen perä edgen 105mm. Huono paikka lentää mutta muut on lumen peitossa.Testing tritail:
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Kaapeli

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #18
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #159 : 09 Tammikuu, 2015, 22:02:55 »
Tosi hyvin näkyy kyllä tuo kirkkaan keltainen koppa, ainakin näin kamerakuvasta.
SAB Goblin Kraken (VBar NEO)
VBAR Control
Synergy E7 (CGY750)
SAB Goblin 380 (Brain)
Futaba 14SG                                 Trex 450 Pro DFC (3GX)

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #160 : 09 Tammikuu, 2015, 22:07:57 »
Jos 10% niin 1080 on jengat bank 1. Jos tähtään siihen 1000 jengaan. B2 b3 sitten 1600 ja 1800.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #161 : 10 Tammikuu, 2015, 23:44:01 »
1100 on matalin tai se 1200. Koppu meni kuin vanha puatti. Ei yhtään vakaa. Jos tikun päästi niin kaatu koko paska. Onko 12s pakka liika painoa? 6s joutus lentään. Tässä pätkä 13 astetta on pitchii ja perä pysyy aika hyvin. Tuuli on kova kuin mikä ja kylmä kuin siperiassa. 4530 scorpion 450kv test.:
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #162 : 10 Tammikuu, 2015, 23:48:49 »
Oisko nupin gaini liian pienellä?
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #163 : 11 Tammikuu, 2015, 10:02:33 »
Jos sen löytää vbar controllista. Kun lauhtuu niin testaan. Eka testi. Perä ei ollu paha. Pikkasen päästi mutta tailgainit vedin vaan alas ilman mitään testi lentoo. Net jollain kohillen. Nyt on kulmia kuiten. Ehkä toi +-13 on liikaa. Huomenna ei viitsi lentää kun lupaavat -30 taas ehkä ens viikon loppuna.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #164 : 11 Tammikuu, 2015, 10:14:50 »
No ei todellakaan ole +-13 liikaa. Mulla on +-15°.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #165 : 11 Tammikuu, 2015, 13:05:39 »
Likuttaa tikku sen mitä kulmia tarvii
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #166 : 11 Tammikuu, 2015, 13:20:12 »
Mutta paha on liikutta enemmän kun mitä olis tarvis. Eli jos laitat paljon kulmia, niin ei niitä ole aina pakko käyttää. Mutta jossei niitä ole nii aika vaikea niitä on käyttää :D

E: "Näinhän" ne nitroilijat tekee. Kun ei oo tehoa ja kone alkaa puutua, ne vähentää rasitusta.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #167 : 11 Tammikuu, 2015, 18:08:42 »
Minäpä yritän nyt lennellä noilla kulmilla. Sais lentään hyvin noilla 1000 jengoila ja lentelee pari kolme minuttii. Sitten b3 ja on 800 lisää jengaa. Kuullostaa aika hyvältä. Nyt on pakkasta -26 ja aamulla -35. Jos -40 on niin 450L saa yhden testi lennon
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #168 : 13 Tammikuu, 2015, 17:30:28 »
Nyt mennään low headspeed. 12s lipoilla mennään ja kännyn tach ei saanu lukemia. 13 on lapakulmat ja nyt aletaan hakemaan perän gainit. Tuntuu että on alle 1000 jengaa. Align T-Rex 700E V2 stretch low headspeed:
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #169 : 14 Tammikuu, 2015, 13:08:04 »
Eka backflip 888 jengalla. Juu taita olla pikkasen liian vähän. Jos lentäs 6s niin silloin pehmeä 3D vois lentää. Vaaka lento menee hyvin. Tail stopeja yritin muuttaa mutta ei parantunnu. Aivan liikaa bounsii. Ei ehtiny kun lentää 3 lipoo niin alko tuleen lunta kuin mikä.

450L näissä valo suhteissa ei näy paljon mihinkään. Tietty jos tossa 1-5 m pässä pörräis. Speed koppa illalla paikoileen niin ehkä 450L näkyy.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #170 : 21 Tammikuu, 2015, 20:18:58 »
Näillä jengoilla mennään jos 12s lipo on pannun alla. 1011-1800 on nupissa ja nyt vaan hiomaan parempaa tuntumaa.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #171 : 23 Tammikuu, 2015, 17:49:06 »
450L sai speedkopan. Paska laatua toi lasikuitu. Murtuu heti kun koppa joutuu punoon paikoilleen. Tässä eka testit. Align 450l speedcanopy:
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa skybolt

  • Pro torppari
  • ****
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #172 : 23 Tammikuu, 2015, 19:09:18 »
Aiku on hyvän näkönen  8)
Näkeekö tuota lennättää paremmin luin tavallisella canopylla?
Ihan vaan kiinnostaa tuo kun ittellä tuota hahmotusongelmaa ilmassa kopterin suhteen.

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #173 : 23 Tammikuu, 2015, 19:23:16 »
Ihan kivan näkönen toi on kyllä. Tosin tuo peräputken kate on ehkä hieman liian paksu mun silmään. Nuo isompien mallien speed fuselaget näyttävät hieman sopusuhtaisemmilta.

Painoa tuo kai tuo aikalailla lisää, mistä ainakin ulkomaanfoorumeilla on valitettu.

*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: 338federalin oppi lennot
« Vastaus #174 : 24 Tammikuu, 2015, 13:18:44 »
Kyllä se tuo lisä painoa. En o kova 3D smäkki äijä niin ei haitaa toi paino. Paljon paremmin näkyy. 1450 lipot ehkä on parempi vaihtoehto. Lipoista tulee lisää painoo ja ei tarvi koppaan laitaa mitään. Mulla nyt 45g nokassa. Gyron vaan joutu survoon tonne rungon sisään. Hyvä että on toi vbar controll. Ei tarvii piuhaa.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
5181 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Syyskuu, 2008, 23:10:06
kirjoittanut sWaltsu
0 Vastauksia
1886 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Kesäkuu, 2011, 01:17:56
kirjoittanut Mick
0 Vastauksia
2033 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Elokuu, 2013, 09:28:37
kirjoittanut tompe
11 Vastauksia
9614 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Huhtikuu, 2016, 15:07:48
kirjoittanut Sute