Eikös se ole aina ollut vähän turhankin herkkä bitchille tuo rapukka. Laitoin pushpullin niin auttoi siihen herkkyyteen. En tiedä miten sulla on nupin setuppi millä servolla mutta ehkä kannattais ensi säätää ne kiekat ja kaasukäyrä. Jos asut pk seudulla niin voit tulla kattomaan onko tuo mun rapu yhtään nopeampi tai vikkelämpi niin saatais molemmat vertailtua koptereita. Mulla on skytach....
Muoks, asutkin vähän kauempana....
Alkuperäisellä omistajalla oli käytössä revmax, mutta mulla ei nyt taidakaan riittää kanavat. Laitoin sitten kaasukäyrät ja kulmat ohjekirjan mukaan. Mutta tein eilen muutamankin erikoisen huomion. Mulla näköjään kulmat jostain syystä -11 ja +9 sekä kaasulinkkiin saikin naputella hitusen lisää liikettä endpointista
Mittailin nupin (ja servoilta tulevia) linkkejä ja siellä oli jotain omituisuuksia: kaikki linkit näyttäisi olevan n.20% liian lyhyitä? Voi olla että tähän on joku järkevä selitys, mutta kaipa sekin vaikuttaa lentoon. Täytyy laittaa kaikki linkit uusiksi.
Nyt varmaan tulee laitettua se Alignin liposysteemi tuohon, sekä vaakaevän muokkasin siten että jäi pelkkä kiinnike.
E: Ei ollutkaan linkeissä ihan noin paljon heittoa, omituisuudet oli omassa päässä
Kulmat pitäisi nyt olla -10 ja +10