Kirjoittaja Aihe: Onko tarvetta Hirobo Schweizerin peräputkelle?  (Luettu 3053 kertaa)

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Onko tarvetta Hirobo Schweizerin peräputkelle?
« : 09 Lokakuu, 2012, 19:59:09 »
Olis yksi ylimääräinen peräputki hiroboon. varaosanumero: 0402-404. itsellä ei tietoa mihin kuuluu. käyttämätön.
« Viimeksi muokattu: 09 Lokakuu, 2012, 23:24:29 kirjoittanut JariN »
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Moderator
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: Onko tarvetta Schweizerin peräputkelle?
« Vastaus #2 : 09 Lokakuu, 2012, 23:22:43 »
0402-404 onpi Hirobo Schweizerin peräputki...en nyt sellaista akuutisti tarvii, vaikka mulla jossain tommonenkin Haribo on. Kelpaa kyllä vaihdossa, jos jotain, esim. Shuttle osia tarviit....

Edit: Muutin otsikon aihetta kuvaavammaksi.
« Viimeksi muokattu: 09 Lokakuu, 2012, 23:30:08 kirjoittanut JariN »
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Onko tarvetta Hirobo Schweizerin peräputkelle?
« Vastaus #3 : 10 Lokakuu, 2012, 17:02:32 »
Kyllä sen johonkin shutlen osaan vois vaihtaa. Dutcman meinas et ehkä tonikin vaihtaisen shuttlen perä putkeen sabessa? Sieltä se on ostettu shuttleen joskus!!
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Moderator
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: Onko tarvetta Hirobo Schweizerin peräputkelle?
« Vastaus #4 : 10 Lokakuu, 2012, 22:13:52 »
Mulla on sceadun peräputkia, uusia, niistä ja 30 raptorin hihnasta saa tehtyä pidemmän perän Shuttleen.

Tai n. 5 cm. lyhentämällä tulee orkkis shuttlen putki....
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Onko tarvetta Hirobo Schweizerin peräputkelle?
« Vastaus #5 : 11 Lokakuu, 2012, 05:15:38 »
Ainahan putkea on helppo lyhentää ::)
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
Hirobo Lama XRB

Aloittaja aloittelija128 « 1 2 » Hirobo Sähkö

44 Vastauksia
20993 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Maaliskuu, 2009, 08:14:10
kirjoittanut 0lli
Hirobo SDX

Aloittaja Anssi « 1 2 » Hirobo Nitro

46 Vastauksia
35655 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Joulukuu, 2009, 15:24:57
kirjoittanut Anssi
14 Vastauksia
18139 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Heinäkuu, 2011, 16:06:12
kirjoittanut Trnquill
12 Vastauksia
8018 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Elokuu, 2011, 14:21:32
kirjoittanut Dutchman
11 Vastauksia
8646 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Helmikuu, 2012, 15:06:33
kirjoittanut zenix