Tänään oltiin Rikun kanssa KW:llä, oli hieno ja auronkoinen sää.
Aloitin 700E:llä ja kolmannella lennolla tein ekan inverted rotation maahan asti. Rotaatio itse onnistui hyvi. Odottelin siinä, että lavat pysähtyy ja suunnittelin seuraavaa rotaattoria. Otin holdin pois ja se bailout oli pällä(pr-le). Tehoa tuli vähintäänkin riittävästi kopu pyörähti, perä tarttui lumeen, lapa nappas maahan ja sitte perä putkeen ja sitten peräputki päätti poistua taka vasemmalle.
Vaurioita ei viitti luetella, osat on tilattu Ladialta onkä viitti muistella laskua. Taidan ottaa osat pikana niin saan aiemmin kopun kasaan jä pääsen eroon tastä vitutuksesta. Samalla tarkastin no 40 lentoa olleet perälavan pitimien laakerit, laakerit olivat vaihto kunnossa.
No pitihän mun ottaa Railbladet niin ku hyvitykseks, kehuivat niiden parälapoja niin hyviksi.
600N:llä ajelin 5 tankillista. Hyvin pelasi. Testasin RJX:n lapoja ja totesin ne mulle kelpaaviksi. Ihan niinku kopu olisi ollut köykäisempi niillä kun Allu 3G lavoilla. Kyllä toi 600N on rento peli lennellä.
Rikun lento on muuttunnu aikasesti 600:n lavat pieree koko ajan kun kopu on ilmassa.
Eilen Kekekin teki uusia temppuja halissa, missä lienee mies treenannu, mutta kehitystä on tapahtunnu.
Tänään juttelin kerhon rahastonhoitajan kanssa, kerroin että kerholla pitäis olla Ladille sellainen sponsori tili, jossa Sunnuntai iltana tehdyt tilaukset toimitetaan Tiistaiksi Kouvolaan. Laskun voisivat sitten laittaa sinnee sponsorille
.