>>Onks muut Kouvolan seudun kopteristit vielä talvi unilla kun ei oo näkynny?<<
JuuEi vaikka kyllä lennätykset on jääneet vähiin, kalusto hannaa vastaan.
Taitaa toi 29cc "isolohko" olla liikaa gasseriin, tärinä aiheuttaa edelleen ongelmia.
Laitoin kokeeksi kameran kyytiin, tilttasi senkin. Sain kuitenkin kokeiltua että moottorin
sammuessa tärinä loppuu.
Muuten olen käynyt iltaisin lennättämässä Kuusaanlammella.
Pekka
Vai täristää se isolohko liikaa, onko noita isolohkoja muilla grasserissa?
Tällä viikolla en pääse Kuusaan lammelle kun on muuta ohjelmaa, eikä noi säätkään näytä kummosilta.
Tänään kun olin apumaradan tiellä Keijo tuli sinne myös testaamaan nini titania, sillä on semmoset kummat ylimääräset lavat siinä.
Onko se toi FB nuppi vai mikä se on.
Itte ajelin 450:llä ja välillä 600N:llä. 450:n perä käyttäyty vähän oudosti. Vaihtelin kotona toisen perälavan laakerit ja peräakselin laakerin sekä pää akselin ylemmän laakerin. Ei noi vaihdot hukkaan menny, mutta kun kävin Mylsällä testaamassa kopua ei vika ollut poistunut.
Kopua tutkiessani huomasin, että oli jäänny rattaiden vaihto remontin jälkeen toinen gyrohyllyn ruuvi laittamatta. Ilmankos oli perä outo.
Pitäiskö ton 450:n remmontteihin ja huoltohin suhtautua vakavemmin. Isojen kopujen huolloissa tule tarkisteltua kaikki paikat moneen kertaan.
600N:n 1800 mA vastari akut ei kestä nykyjään kun kaksi tai korkeitaan 3 tankillista, mites teillä muilla nenee sähköä 600 kokoisessa FBL kopussa?
Tän päivän lennot:
450 10 akullista
600N 4 tankillista