Kirjoittaja Aihe: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board  (Luettu 221610 kertaa)

Poissa Ves@

• Seniori torppari
  • Team ???
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #300 : 28 Helmikuu, 2014, 13:48:00 »
Auttaisko potkurien pienentäminen vaikka 10 tuumaisiksi. Mulla humppas TBS-quadi kun oli liian isot potkurit suhteessa laitteen painoon.
Oli lähes mahdoton lentää.

Poissa mikek

• Seniori torppari
« Vastaus #301 : 28 Helmikuu, 2014, 14:18:37 »
Mulla kans Naza alkoi humppaamaan välittömästi 9"->10" vaihdon jälkeen. 8" ja 9" oli ok.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa oskuk

• Seniori torppari
« Vastaus #302 : 28 Helmikuu, 2014, 14:25:04 »
Hmm, voisihan sitä koittaa, mun 10x4,5 ovat toisaalta aika letkut. Hökötys painaa 1,8kg.

Poissa mikek

• Seniori torppari
« Vastaus #303 : 28 Helmikuu, 2014, 15:08:56 »
Perus 10 tuumaset taitaa napsahtaa katki ekassa tiukemassa "kurvissa" tolla painolla.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa oskuk

• Seniori torppari
« Vastaus #304 : 12 Maaliskuu, 2014, 15:50:22 »
Joo, eikä luulisi tolla massalla olevan liian isot rusetit mulla. Porukat tuntuu käyttävän niin suuria kuin mahtuu -ilman ongelmia. Se kumastuttaa, kun kaikissa videoissa i-gain vaikuttaa isoon hempuntaan ja g pieneen, mutta mulla g vaikuttaa isoon -ehkäpä juuri massan takia?

Poissa MoonWalker

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #305 : 13 Maaliskuu, 2014, 15:54:43 »
Ja minä kun oon ymmärtäny, että kannattaa käyttää niin pienia potkureita, kuin "mahdollista". Tällöin moottoreiden kierrosherkkyys paranee ja ne ehtivät paremmin reagoimaan flightcontrollerin antamiin nopeisiin kierrostenmuutoskäskyihi n.

Poissa oskuk

• Seniori torppari
« Vastaus #306 : 13 Maaliskuu, 2014, 16:50:18 »
Ja minä kun oon ymmärtäny, että kannattaa käyttää niin pienia potkureita, kuin "mahdollista". Tällöin moottoreiden kierrosherkkyys paranee ja ne ehtivät paremmin reagoimaan flightcontrollerin antamiin nopeisiin kierrostenmuutoskäskyihi n.

Taisit katsoa sitten sen II. videon? ;-)

Poissa KFC

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #307 : 13 Maaliskuu, 2014, 16:51:23 »
Nyt tarvisin vähän apua oman kopterin kans. FC on KK2.0 1.6   firmiksellä. Kuten allaolevasta videosta näkyy niin kopteri keikkuu aika paljon vähäisillä kierroksilla, kaasua lisäämällä vaikuttaa lentävän normaalisti. Tällainen keikunta ilmeisesti johtuu jos I-gainit on liian suuret? Ongelma vaa on siinä että I-gainit on nollissa. Osaisittako antaa vinkkejä mistä vois johtua? Voiko olla siitä että FC tärisee liikaa? SL-mixing modella oon lentänyt, acrolla en vielä oo uskaltanut kun tilaa ei oo mahottomasti.

Poissa oskuk

• Seniori torppari
« Vastaus #308 : 13 Maaliskuu, 2014, 16:56:35 »
Koitas mitä tapahtuu jos nostat ne takaisin esim. 20 ja lasket g-gainit vaikka 30. Mulla jostain syystä G-gain vaikuttaa tuohon hitaaseenkin keikuntaan.

Poissa mikek

• Seniori torppari
« Vastaus #309 : 13 Maaliskuu, 2014, 17:22:52 »
Miten lentää kortin perus pid säädöillä?

Tänään kasasin acro tri:n nippusiteillä kasaan ja laitoin taas KK2.0:n töihin. Heitin säätöjä "hatusta" ja hyvin lensi. Ja koska toi on volttikone, on ottanut osumaa ja tärinät on aika hienot :-) Yks potkuri väpättää ja yksi moottori taitaa pyöriä hieman kierolla akselilla. Mut hyvin lentää ja potkureiden äänet on aika hienot ;-)

Poissa KFC

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #310 : 13 Maaliskuu, 2014, 18:03:03 »
Oon koittanut I-gaineja lisätä mutta keikkuminen vaa pahenee. Perus säädöillä en oo nyt hetkeen kokeillu, pitää käyä taas testaileen ku akku on latautunut tarpeeksi.

Poissa mikek

• Seniori torppari
« Vastaus #311 : 13 Maaliskuu, 2014, 18:29:52 »
Tuollaisen peruskokoisen kopun pitäisi ihan perus pideillä ja sl tilassa lentää suht nätisti. Jos ei lennä, sit on jostain muusta kun pid säädöistä kiinni.

Poissa KFC

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #312 : 16 Maaliskuu, 2014, 12:53:00 »
Olin laittanut vähän liikaa SL-gainia minkä vuoksi kopteri keikkui niin pahasti.

Päivitin tänään 1.6++ rev 3 firmikseen ja pikaisesti kävin testaamaan niin ihan hyvin näytti lentävän perus säädöillä. Tosin oli tuulista (yllättäen) minkä vuoksi hieman lensi suuntaan ja toiseenkin.

Poissa oskuk

• Seniori torppari
« Vastaus #313 : 16 Maaliskuu, 2014, 14:02:26 »
Olin laittanut vähän liikaa SL-gainia minkä vuoksi kopteri keikkui niin pahasti.

Päivitin tänään 1.6++ rev 3 firmikseen ja pikaisesti kävin testaamaan niin ihan hyvin näytti lentävän perus säädöillä. Tosin oli tuulista (yllättäen) minkä vuoksi hieman lensi suuntaan ja toiseenkin.

Viitsitkö merkata ylös ne perusasetukset? En itse muistanut tuota tehdä, vaikka sen takia kertaalleen päivitinkin softan taaksepäin...

Poissa MoonWalker

• Aloitteleva torppari
  • *
« Vastaus #314 : 17 Maaliskuu, 2014, 10:23:22 »
Laitoin jämäkät hiilikuitupotkurit muovilerppujen tilalle, ja self-levelin driftailu parani huomattavasti. Nyt ei tuulikaan värisytellyt niin pahasti tuota kevyttä kopteria, kuin aikaisemmin.
Vanhat potkurit oli nämä: https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=34506
Ja uudet on nämä: https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=39772
Saihan noita tasapainotella aluksi ihan reilusti, mutta tuntuvat pelaavan hienosti.

Poissa nurmipora

• Tavallinen torppari
« Vastaus #315 : 18 Maaliskuu, 2014, 19:56:20 »
Viitsitkö merkata ylös ne perusasetukset? En itse muistanut tuota tehdä, vaikka sen takia kertaalleen päivitinkin softan taaksepäin...

Vieläkö kaipaat? No, silti:

Pi Editor:

Aileron/Elevator
P.Gain 50
P.Limit 100
I Gain 25
I Limit 20

Rudder
P.Gain 50
P.Limit 20
I Gain 50
I Limit 10

Self-level Settings:
P Gain 60
P.Limit 20
SL Mixing Rate 10

Poissa oskuk

• Seniori torppari
« Vastaus #316 : 18 Maaliskuu, 2014, 21:05:26 »
Kiitoksia!

Poissa ovt

• Opetteleva torppari
  • **
« Vastaus #317 : 30 Maaliskuu, 2014, 21:01:47 »
Mitäs kannattais kokeilla seuraavaks kun ei onnistu windows 8:siin USBasp ohjelmiston asennus kun aina ilmoittaa että ohjaimella ei ole digitaalista allekirjoitusta ja homma tyssää siihen
KKMulticopter Flashtool on asennettu koneelle, mutta se ei toimi ilman tota ohjainta kun windows ei tunnista koko päivitys palikkaa. Ton videon ohjeitten mukaan yritetty ilman tulosta

Poissa Korppi

• Seniori torppari
  • 47
« Vastaus #318 : 30 Maaliskuu, 2014, 21:27:33 »
W8:ssa pääsee jotenkin tilaan missä voi asentaa allekirjoittamattomia, mutta kun en muista mikä se niksi oli
Align 450 prominator@V2, (3GX, DFC),
Align 600 pro, (3GX, EFL),
Gaui 500X@hk2.1,  Tarot TL250A@CC3D
Futaba 14SG, iCharger 308DUO
https://www.youtube.com/channel/UC6aUMsdgrpk3d-Q8v7T_CPQ

Poissa ovt

• Opetteleva torppari
  • **
« Vastaus #319 : 30 Maaliskuu, 2014, 23:39:33 »
Joo sieltähän se asetus löytyikin pikaisella googlettelulla. Kiitoksia inffosta nyt on sisällä 1.6++ rev3 huomenna saa sitten nähdä tuliko eroa verrattuna aiempaan 1.2 versioon.

Poissa varis

• Seniori torppari
  • Seuraava FPV:n maa-asemani
« Vastaus #320 : 05 Huhtikuu, 2014, 18:30:25 »
Nyt kalibroin tätä uutta 2.0:aa ja sensor test sanoo gyroille NOK. Mitähän tälle pitäs tehdä  ???
Typical questions asked about products:
 - Is this R/C helicopter durable?
 - Is it easy to clean up this finger paint?

(From Amazon.com, Customer Questions & Answers)

Poissa mikek

• Seniori torppari
« Vastaus #321 : 05 Huhtikuu, 2014, 19:48:47 »
Jos asentaa softan uudestaan, tekeekö samaa?

Poissa varis

• Seniori torppari
  • Seuraava FPV:n maa-asemani
« Vastaus #322 : 07 Huhtikuu, 2014, 00:29:50 »
Liekö joku ohimenevä ongelma, kun ei esiinny läheskään aina. Ehkä jopa user error.  :o
Typical questions asked about products:
 - Is this R/C helicopter durable?
 - Is it easy to clean up this finger paint?

(From Amazon.com, Customer Questions & Answers)

Poissa mikek

• Seniori torppari
« Vastaus #323 : 07 Huhtikuu, 2014, 07:51:06 »
Liikutatko kopua virrat laittaessa? Tuo huutaa vastaan jos liikkuu liikaa akun kiinnittäessä.

Poissa Mika Lukumies

• Pro torppari
« Vastaus #324 : 07 Huhtikuu, 2014, 08:04:11 »
Innostuin hiukan säätämään 500mm Quadille ihanne arvoja ja onko normaalia että Aileron/Elevator/Rudder P.Gainia voi nostaa jopa 250 eikä vieläkään ala ilmassa kiikkumaan?
--Taranis, tuo kaikkien radioiden Tarzan--

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
3532 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Huhtikuu, 2009, 16:55:25
kirjoittanut jpietari
26 Vastauksia
17647 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Kesäkuu, 2012, 18:07:14
kirjoittanut psi
6 Vastauksia