Kirjoittaja Aihe: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board  (Luettu 221639 kertaa)

Poissa oskuk

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #200 : 27 Marraskuu, 2013, 18:00:31 »
Sit komentteja eroista!

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #201 : 27 Marraskuu, 2013, 19:32:04 »
Eipä isoja havaittavia eroja todellakaan ole. Ehkä hieman vakaampaa lentoa SL tilassa, mut eipä vanhassa ole ollut ongelmia sen suhteen. Gyro ei sekoa rajummassa menossa ja siinä tulee muutos. Lähinnä muistin lisäys mahdollistaa koodin muuntelua tulevaisuudessa ja sitä kautta tuo lisää ominaisuuksia. Mietin tuon uuden tilaamista tänään kun niitä oli vielä saatavilla, mut antaa olla vielä jonkin aikaa. Kattelee nyt miten 1.6++ koodi kehittyy. RC911 tilas omansa ja kestää tovi ennenkuin uutta tulee.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa varis

  • Seniori torppari
  • *****
  • Seuraava FPV:n maa-asemani
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #202 : 27 Marraskuu, 2013, 20:02:48 »
Sit komentteja eroista!

Tuplasti muistia ja joku järeämpi siru näyttäis olevan? Firmis varmaan alkuun ihan sama, mutta vähemmän rajoituksia softallehan tuo tarkoittaa. Eli 2.0 firmis säilynee noin nykyisellään ja 2.1:lle tullaan ajan kanssa näkemään kehittyneempiä ominaisuuksia, olisi oma arvaus.
Typical questions asked about products:
 - Is this R/C helicopter durable?
 - Is it easy to clean up this finger paint?

(From Amazon.com, Customer Questions & Answers)

Poissa proffa84

  • Pro torppari
  • ****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #203 : 01 Joulukuu, 2013, 10:05:32 »
Onkos teillä ollu onkelmia tuon kkmulticopterflashtool 0.74 kanssa... eli win7 32bit, uusin java niin heittää linkin error_1.log... ku koppas vanhasta tuon kkMulticopterFlashTool_1 .properties filen niin tuli error-2.log eikä tuo ohjelma aukea(jää vain "taustalle auki"). XP koneella sit tökkäsin softan sisään.

linkit: https://www.dropbox.com/sh/3nmfggd1rkgi9i5/G-YmyLZhjb
Omatekele Quad - vielä kun oppis lentämään, aivot meni vaihtoon(KK2.1)... kuhan oppis tavoille(tai sit pitää odottaa et saa omat aivot vaihtoon)
Gaiku, gaiu 500x, pirteä pikku pöristin Naza-lite+GPS
EuroRC Mini Quad 250 "full" Nazella, EDF-liukuri
Frsky Taranis Plus
"Kirppu" eli siis Walkera QR Ladybird Taranis+AnyTX-combo

Poissa Rusakko

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #204 : 11 Joulukuu, 2013, 15:41:21 »
Olisko jossain hyvää ohjetta suomeks tai enkuks KK2.0 1.6++ softan eri valikoista ja säädöistä. Eli jotain missä kerrottais aloittelijalle miten mikäkin säätö vaikuttaa ja kerrottais miten saa säädettyä järkevät arvot lepposaan lentoon.
http://oddcopter.com/2013/01/06/easy-diy-quadcopter-build-part-4-tuning/
tuolta olen koittanut lukea mutta tuo on tehty 1.2 version päälle niin muutoksia on kohtalaisesti tullut.

Poissa proffa84

  • Pro torppari
  • ****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #205 : 11 Joulukuu, 2013, 18:20:37 »
Olisko jossain hyvää ohjetta suomeks tai enkuks KK2.0 1.6++ softan eri valikoista ja säädöistä. Eli jotain missä kerrottais aloittelijalle miten mikäkin säätö vaikuttaa ja kerrottais miten saa säädettyä järkevät arvot lepposaan lentoon.
http://oddcopter.com/2013/01/06/easy-diy-quadcopter-build-part-4-tuning/
tuolta olen koittanut lukea mutta tuo on tehty 1.2 version päälle niin muutoksia on kohtalaisesti tullut.

ite kokeilin tuolla ohjeella niin kyl se silläkin sinnepäin sujuu... eli pi-editor ja siitä sit aelonia tai elevatoria säätää niin muuttuu molempien arvot(roll/pitch ohjeessa)... mut kuten luonnollista niin: 1. pitkään käyttämättömänä ollu akku ei jaksanu hirveen pitkään, 2. muksu soitti et pienemmällä on hirvee vessahätä joten joutu säädöt jättää kesken

...joten se siitä... enkä oikein päässy sisälle miten tuo yaw säädetään...  eli ajan kanssa pitää saada katottua(ja ehkä paras lähteä duuniin isoon halliin kokeilemaan niin ei oo suurta häiriöö eikä tuuli vaikuta). Ei siitä kirjallisesta 1.++ 6säätöohjeestakaan haittaa olisi ku ei jaksa tabua välttämättä mukana kantaa tai kännyllä jaksa.
Omatekele Quad - vielä kun oppis lentämään, aivot meni vaihtoon(KK2.1)... kuhan oppis tavoille(tai sit pitää odottaa et saa omat aivot vaihtoon)
Gaiku, gaiu 500x, pirteä pikku pöristin Naza-lite+GPS
EuroRC Mini Quad 250 "full" Nazella, EDF-liukuri
Frsky Taranis Plus
"Kirppu" eli siis Walkera QR Ladybird Taranis+AnyTX-combo

Poissa tohveli

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #206 : 24 Joulukuu, 2013, 13:19:32 »
tänään pääsin ekaa kertaa kunnolla testaamaan kk2.1:sta ja huonostihan se meni.
 
ilman self-leveliä kopteri heitti ittensä selälleen heti kun kierroksia anto. ei ehtinny nousta  ees 5cm. kaksi ropelia poikki.
en sen kummemmin ihmetelly vikoja vaan kalibroin noparit ja siinäkin kävi jotain kummaa.
Heitin laudasta virrat pois, turnigystä trottlet täpölle, 1+4 napit pohjaan ja virta päälle, VRUUUUM! laite heitti täyet kierrokset saman tein ilman piippailuja :o.

tein varmaan jotain väärin.

Kokeilin vielä self-levelillä jos kopteri lentelis ja kyllähän se ilmaan nous. puski etiäpäin melkosella vimmalla että piti suorittaa hätälaskeutuminen kun tontti meinas loppua. Sain sen välillä pidettyä melko päikoillaankin mutta silloin kone heijas itteänsä ylös alas 7m.
Kamat kassiin ja kotio.

Kun pitelen laitetta käsissä ja antelen poweria niiin selvästi etupää on kovin laiska. Peräpää taas ulvoo vähä liiankin kanssa.
moottorien järjestys on oikee, ropelien kätisyys myöls oikea.
jos sitä tammikuussa ratkois näitä vaivoja..
« Viimeksi muokattu: 24 Joulukuu, 2013, 13:21:17 kirjoittanut tohveli »

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #207 : 24 Joulukuu, 2013, 13:40:37 »
Nopareiden kalibroinnissa ei tarvitse mankkaa. Ja eikös perussoftassa ollu niin et piti painaa joko nappia 2, 3 tai 4. Missään nimessä ei ykköstä. Näin siis muistelin et aikoinaan oli. Omiin oon lyöny 1.6++ heti sisään.

Onkohan itse kortti kalibroitu kans hyvin jos noin puskee muualle? Ja tietenkin jos nopareilla on ollut ongelmia kalibroinnissa, vaikuttaa kans. Jos ei ala luonnistua, kalibroi ihan vastarilla.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #208 : 24 Joulukuu, 2013, 13:54:22 »
Noparien kalibrointi KK2.0 , orggis softa, kopioitu HK;n sivulta neuvoo näin:

"Esc Calibration":
Instructions:
1: Important: TAKE OFF THE PROPELLERS OR DISCONNECT ONE WIRE FROM THE MOTOR!!
2: Turn off the FC power.
3: Turn on the transmitter and set the throttle to max.
4: Press down button 1 and 4, keep pressing until last step. Releasing the buttons aborts the
calibration.
5: Turn on power to the FC
6: Wait for the ESC to beep its full throttle calibrated signal. Takes a few seconds, depends on the ESC.
7: Lower the throttle to idle.
8: Wait for the idle throttle calibrated signal.
9: Release the buttons

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #209 : 24 Joulukuu, 2013, 13:56:56 »
Kappas. Onpa erillainen kalibrointi ja tais mennä muiden kk2.0 softien kanssa sekasin :)
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #210 : 24 Joulukuu, 2013, 13:59:00 »
Jep, saattaa tulla virheitä jos ovat kovinkin erilaisia. Pitääkin tutkia tarkkaan, jos toi KK2.1:n joskus suvaitsee saapua.

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #211 : 24 Joulukuu, 2013, 15:41:07 »
Ainakin minulla KK 2.0 -laudan(fw 1.6++) kanssa ainoa toimiva ESCien kalibrointitapa oli laudan kautta, suoraan vastarilla yksitellen tehtynä en saanut toimimaan kunnolla.

Poissa tohveli

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #212 : 24 Joulukuu, 2013, 16:35:22 »
laudan kautta en saannu kalibroitua, suoraan nopari kerrallaan meni perille.
hölmö kysymys mutta kalibroiko tuo anturinsa joka kerta armatessa? jos vaikka kädestä laittaa lentämään..




Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #213 : 24 Joulukuu, 2013, 17:15:28 »
Ei kalibroi itseään akkua laitteessa tai armatessa.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa proffa84

  • Pro torppari
  • ****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #214 : 24 Joulukuu, 2013, 20:35:28 »
ite pitää tulla hämmentämään soppaa... eli ittelläni kk2.0 niin firmis 1.6++ löytyy valikko ESC calibration... siitä hyväksyy, ohjeiden mukaan sammuttaa kopun, laittaa päälle ja kortti hoitaa itse tuon kalibroinnin... ja ei todellakaan ala räpeltää ohjaimella mitään...

ja löytyy myös valikko sensoreiden datasta niin se elää siinä uskossa et ko. "0-arvo" on oikeinpäin niin ei pitäiti olla välia miten kallellaan laitat koneen akun kytkemisen jälkeen kuhan kalibrointi on hoidettu tarkasti suorassa.

ja luonnollisesti yhessä 1.6++ ohjeistuksessa mainitaan isolla et kk2.1 ei voi soveltaa samaa ohjetta... eli voi hyvinkin olla turha tämäkin löpinä mut tulipahan tuotua esille.
Omatekele Quad - vielä kun oppis lentämään, aivot meni vaihtoon(KK2.1)... kuhan oppis tavoille(tai sit pitää odottaa et saa omat aivot vaihtoon)
Gaiku, gaiu 500x, pirteä pikku pöristin Naza-lite+GPS
EuroRC Mini Quad 250 "full" Nazella, EDF-liukuri
Frsky Taranis Plus
"Kirppu" eli siis Walkera QR Ladybird Taranis+AnyTX-combo

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #215 : 24 Joulukuu, 2013, 21:17:59 »
RC911 sai vasta tuon KK2.1 kortin itsekkin ja on alkanut muuntamaan 1.6++ softaa kortille sopivaksi. Parin viikon päästä pitäis olla valmista.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #216 : 05 Tammikuu, 2014, 20:22:26 »
Jossain täällä joku ihmetteli tän kk2.0:n kalibrointia, joka tuntui muuttuvan akkujen välillä. Nyt kun itsellä akkuja takana ehkä kymmenkunta, oon huomannut saman. Tai ei akkujen välillä vaan armausten välillä. Yleensä jos se tuota tekee, se tekee sen niin, että kun akun laittaa kiinni ja armaa, lähtee kallistumaan niin paljon ettei trimmit riitä. Kun sitten ottaa kopun alas ja armaa uudestaan safe modesta, toimii taas niinkuin pitää...

Ei tuo nyt suuri ongelma ole ja täysin hallittavissa, mutta jos jollain on joku kikkakolmonen, niin otetaan kiitollisena vastaan. :)
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa MoonWalker

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #217 : 12 Tammikuu, 2014, 11:34:52 »
Tärkeää on että kopteri säädetään leijjumaan paikallaan siten, että radion lentotrimmit ovat nollassa. Eli radion "subtrimmeillä" säädetään boardin *receiver test* ikkunassa näkyvät ail, ele ja rud arvot nollaksi..
Jos trimmaaminen on tarpeellista lennon aikana esim. tuulen tai selflevelin driftaamisen takia, pitää lentotrimmit palauttaa nollaan ennen seuraavaa armausta.
Näin olen saanut 2.0 boardin aisoihin :D

Jos käytössä ei ole ohjelmoitavaa radiota, eli radiossa on vain lentotrimmit, niin niitä käyttäen *receiver test* arvot pitäisi saada nollaan. Seuraavan armauksen yhteydessä trimmit tulisi palauttaa samaan asentoon, jos lennon aikana oli tarvetta trimmaukseen.
« Viimeksi muokattu: 12 Tammikuu, 2014, 11:42:57 kirjoittanut MoonWalker »

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #218 : 12 Tammikuu, 2014, 12:13:12 »
Kun on kortti kalibroitu ja receiver test ikkunassa on kaikki nollana, ei paljoa tarvitse säätää trimmejä että pysyy vaaterissa lennossa. Jos joutuu säätämään tolkuttomasti lentoon lähtiessä, kannattaa tsekata et kaikki rojut kopussa on tasapainossa. Esim. laittaessa kameran keulalle, akkua siirtämällä saadaan kone taas tasapainoon. Jos Self-level tilassa tilassa driftaa, sitä ei säädellä trimmeillä vaan edelleenkin Self-level valikon ACC Trim Roll ja Pitch kohdasta.

Itsellä kaksi KK2.0 korttia ja niitä on käytetty kuudessa eri rungossa, jotka ovat olleet täysin eri kokoisia. On tritä sekä quadia. Kaikki on kalibroitunut helposti ja jokaisen olis voinut hand launchata kädessä armauksen jälkeen. Ei ne säädöt mihinkään siitä muutu lentojen välissä. Jos haluaa erillaiset säädöt eri tilanteisiin koneeseen, 1.6++ koodissa on 4 käyttäjä profiilia.

Ja 1.6++ koodista on jo jonkin aikaa sitten tullut rev 3 versio. Uutena tuli Quick Tuning tila. Safe ruudusta voi säädellä gain arvoja eikä tarvitse lähteä valikoihin seikkailemaan.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa MoonWalker

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #219 : 12 Tammikuu, 2014, 14:21:10 »
Jos Self-level tilassa tilassa driftaa, sitä ei säädellä trimmeillä vaan edelleenkin Self-level valikon ACC Trim Roll ja Pitch kohdasta.

Kyllä sitä vaan on trimmeillä trimmatta, kun self level alkaa lennättäessä driftaamaan. Tottakai self-level on trimmattuna kohdalleen boardista, mutta minulla self-level alkaa usein driftaamaan esimerkiksi tuulenpuuskan aiheuttamasta tärinästä rungossa. Driftaus häviää aina uudelleen armauksen yhteydessä. Ennen tätä täytyy ilmassa tehdyt trimmaukset palauttaa nollaan.

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #220 : 12 Tammikuu, 2014, 14:36:33 »
Miten tuuli voi aiheuttaa tärinää rungossa? Aika lötkö runko täytyy olla että vaikuttaa. Tuulenpuuska tietenkin "siirtää" konetta, mutta jos on puuskainen tuuli, turha sitä on trimmeillä säätää vaan silloin otetaan huomioon ohjatessa konetta.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #221 : 12 Tammikuu, 2014, 15:47:01 »
Mulla siis toi ongelma 'driftauksen' kanssa ollut muutaman kerran. Ja ei se oikein driftaustakaan ole. Se kallistuu niinkuin olis kalibroitu vinossa. Ottaa alas, laittaa safe modeen ja armaa uudestaan ongelma poistuu. Tuossa ei kyllä ole kyse kuorman epätasapainosta tms. Eikä trimmejä ole alunperin käytetty, eikä tarvitse käyttääkään jos armaa uudestaan. No, kuten sanoin, niin tuo on helposti kierrettävissä.
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa MoonWalker

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #222 : 12 Tammikuu, 2014, 16:48:20 »
Se kallistuu niinkuin olis kalibroitu vinossa. Ottaa alas, laittaa safe modeen ja armaa uudestaan ongelma poistuu.

Minullakin käyttäytyy juuri näin.. Kun ottaa härvelin ilmaan, se pysyy paikallaan niinkuin pitää. Kun antaa reilua vauhdokasta kaartelua, self level alkaa pikkuhiljaa driftaamaan johonkin suuntaan. Kun tuo kampeavan kopterin alas ja armaa uudelleen driftaus on poissa ja pysyy poissa, jos leijuttelee ja ajelee rauhallisesti. 1.6++ firmiksellä tämä ongelma on jo pienentynyt melkolailla verrattuna 1.5 ja aiempiin.

Mun trikopterissa on sitte vissii löysä runko... =)

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #223 : 12 Tammikuu, 2014, 16:56:28 »
Kyllä toi mullakin vielä viimeks driftas, kun oli isommassa rungossa ja pihalla lennätti. Nyt on pikkuisessa rungossa ja vain sisäkäytössä eikä driftaa.
Boardissa lienee joku 1.4 tai 1.5 softa.

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #224 : 12 Tammikuu, 2014, 17:39:11 »
Lainaus käyttäjältä: MoonWalker
1.6++ firmiksellä tämä ongelma on jo pienentynyt melkolailla verrattuna 1.5 ja aiempiin.
Jos on 1.6++ sisässä, ootko kokeillu SL mix tilassa lentämistä? Tällöin nappaa self levelin pois päältä ja palauttaa vasta tikut keskiasennossa. Gyro pysyy messissä ja ei sekoa kovassa menossa. KK2.1 kortissa on paremmat palikat ja siinä ei ole enään gyron sekoamista.

Lainaus käyttäjältä: MoonWalker
Mun trikopterissa on sitte vissii löysä runko... =)
To ongelma ei kyllä tuulenpuuskasta riipu.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
3532 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Huhtikuu, 2009, 16:55:25
kirjoittanut jpietari
26 Vastauksia
17647 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Kesäkuu, 2012, 18:07:14
kirjoittanut psi
6 Vastauksia
5963 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Kesäkuu, 2012, 01:08:05
kirjoittanut WB
3 Vastauksia
3942 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Lokakuu, 2014, 22:01:41
kirjoittanut JuRu
2 Vastauksia
3294 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Joulukuu, 2013, 14:03:47
kirjoittanut Old Eagle