Kirjoittaja Aihe: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board  (Luettu 222231 kertaa)

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #450 : 22 Kesäkuu, 2014, 18:02:06 »
Liittimen käännöllä alkoi häly toimimaan, kiitos !
Noissa säädöissä on vielä hakua kun kopu vaeltaa eikä saa pysymään paikollaan sisälläkään ilman tuulia  :)
Kaapeli varmaan täytyy hankkia tuon laudan päivitystä varten, ilmeisesti kuitenkin tuolla päivitykselläkin jotain hyötyä saa.
Onko tälle KK2:lle mahdollista saada jollain toiminta jolla kopu pitää vakio korkeuden?
« Viimeksi muokattu: 22 Kesäkuu, 2014, 18:04:17 kirjoittanut heliko »

Poissa proffa84

  • Pro torppari
  • ****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #451 : 22 Kesäkuu, 2014, 18:38:09 »
Liittimen käännöllä alkoi häly toimimaan, kiitos !
Noissa säädöissä on vielä hakua kun kopu vaeltaa eikä saa pysymään paikollaan sisälläkään ilman tuulia  :)
Kaapeli varmaan täytyy hankkia tuon laudan päivitystä varten, ilmeisesti kuitenkin tuolla päivitykselläkin jotain hyötyä saa.
Onko tälle KK2:lle mahdollista saada jollain toiminta jolla kopu pitää vakio korkeuden?

kyllä pari kaveria on paljon nähnyt vaivaa ohjelmoinnissa... itsellä on RC911:n sorvaama firmis(sekä KK2.0 että 2.1)... hieman on eroa siihen alkuperäisen kaverin softaan... jotain pikku juttuja mitkä ovat käyttöä helpottavia(en tosin paljoa ole enään vertaillut).

eipä tuolle korkeuden heiluntaan oikeen oo mitään apuja... paitsi jonkun mainitsemalla kaasukäyrällä... tietääkseni.
Omatekele Quad - vielä kun oppis lentämään, aivot meni vaihtoon(KK2.1)... kuhan oppis tavoille(tai sit pitää odottaa et saa omat aivot vaihtoon)
Gaiku, gaiu 500x, pirteä pikku pöristin Naza-lite+GPS
EuroRC Mini Quad 250 "full" Nazella, EDF-liukuri
Frsky Taranis Plus
"Kirppu" eli siis Walkera QR Ladybird Taranis+AnyTX-combo

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #452 : 22 Kesäkuu, 2014, 18:54:28 »
No joo, tuolla kaasukäyrän muokkaamisesta ei ole ollut hyötyä suuntaan taikka toiseen, nyt ihan vakiolla mennään. Kaasun herkkyyteen ei sitten ilmeisesti ole tehtävissä mitään, pitää vain totutella että tikkua ei parane täristellä  ;D

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #453 : 22 Kesäkuu, 2014, 22:42:12 »
Voisko tuohon herkkyysongelmaan koittaa vähän pienempiä tai loivempia potkureita?
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #454 : 24 Kesäkuu, 2014, 20:43:52 »
Onko jossain selitetty yksinkertaisesti PI säädöt, mikä vaikuttaa mihinkin, suomen kielellä  :o

Poissa kulkuri

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #455 : 27 Kesäkuu, 2014, 01:55:46 »
Löytyylö tuohon kk.2.0 keneltäkään suomenkielistä ohjetta? Onko tuossa Armed tila lentotila millä lennetään? Safe tilassa missä näkyy näytössä kaikkai tietoja niin ei tapahdu kaasusta mitään.
PA Ultimate AMR/Elite Mini Pulse
Multiplex Gemini
LRP F-1400/Wilga 950
T8J/Icharger

Poissa Monikopteri

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #456 : 27 Kesäkuu, 2014, 04:54:49 »

Löytyylö tuohon kk.2.0 keneltäkään suomenkielistä ohjetta? Onko tuossa Armed tila lentotila millä lennetään? Safe tilassa missä näkyy näytössä kaikkai tietoja niin ei tapahdu kaasusta mitään.
Kun olet safe-tilassa sinun tulee laittaa kk armed-tilaan laittamalla kaasu nollille ja peräsin ohjaimesta täysin oikealle. Kuulet piippauksen ja ole armed-tilassa jolloin voit lentää härveliäsi.

Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #457 : 27 Kesäkuu, 2014, 07:26:11 »
...ja lisäksi syttyy punainen ledi, ja näytöllä lukee "ARMED"
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

Poissa Petsku

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #458 : 27 Kesäkuu, 2014, 08:00:17 »
Suomensin tämänkin boardin ohjeen jos siitä olisi jollekulle hyötyä. Edelleenkään en vastaa käännöksessä tai manuaalissa olevista asia- tai käännösvirheistä.  ;) Jos ohjeesta löytyy virheitä tai jokin kohta kaipaa selvennystä pistäkää viestiä.

Olihan se ohje tuolla ketjun alkupäässä :) sivu 2 siis
« Viimeksi muokattu: 27 Kesäkuu, 2014, 08:01:57 kirjoittanut Petsku »

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #459 : 27 Kesäkuu, 2014, 20:54:16 »
Nyt on jokin pielessä mutta en vain keksi mikä. KK2 säädöt on samassa kuin ennenkin ja toiminut ok, nyt vaan leijuttaessa paikoillaa laite keikuttaa itseään tasaiseen tahtiin niin kuin jossain vidossa näin kun gain arvot olivat liian korkeat. Mikä tuota vois aiheuttaa ?

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #460 : 27 Kesäkuu, 2014, 21:03:18 »
Gyro saa värinää jostain? Kokeile laskea gain arvoa ja mitä tapahtuu.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #461 : 28 Kesäkuu, 2014, 18:03:42 »
No niin, torpissa kk2 näyttö kappaleiksi ja muutakin, tuo kyllä toimii mutta säätöjä ei enään tehdäkkään kun ei näytöstä mitään selvää saa. Suosituksia seuraavaksi laudaksi ?

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #462 : 28 Kesäkuu, 2014, 18:08:03 »
HK:sta uusi näyttö maksaa muutaman egen.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #463 : 28 Kesäkuu, 2014, 18:21:06 »
Ahaa, tarviiko juotella mitään vai onko liittimellä ?

Poissa Kurmu

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #464 : 28 Kesäkuu, 2014, 18:37:05 »
Ei tarvii juotoksia. Omissa varanäytöissä on vain pidemmät piikit ilmeisesti käyttöjännitteelle kuin alkuperäisessä kk2.0 FC:ssä mutta ne saa poikki helposti tarvittaessa. Oman kovia kokeneen KK:n korjaus on vielä vaiheessa, testasin vaan nopeasti uutta näyttöä ja hyvin pelaa.

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #465 : 28 Kesäkuu, 2014, 18:43:31 »
Katoinpa tosta omastani ja ei ainakaan kovin helposti irtoa tuo lattakaapeli, ei inahtanutkaan paikoiltaan, varmasti repeää ennen kuin irtoaa.... vielä hankalampi taitaa olla uusi paikalleen laittaa...

Poissa Kurmu

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #466 : 28 Kesäkuu, 2014, 18:53:04 »
Katoinpa tosta omastani ja ei ainakaan kovin helposti irtoa tuo lattakaapeli, ei inahtanutkaan paikoiltaan, varmasti repeää ennen kuin irtoaa.... vielä hankalampi taitaa olla uusi paikalleen laittaa...
Hmm... Mikä versio sulla on tosta? Omat FC:t on molemmat 2.0 ja molemmissa se latta vaan työnnetään sinne liittimeen, voimaa ei edes pysty käyttämään. Eihän se näyttö ole enää muualta kiinni? Kuva voisi auttaa.

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #467 : 28 Kesäkuu, 2014, 19:22:23 »
Näyttö on myös juotettu kahdesta nastasta kiinni piirilevyssä. Niille lämpöä ja irti, lattaliitin irti, uusi laattaliitin kiinni ja ne kaksi nastaa juottaa takas kiinni.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #468 : 28 Kesäkuu, 2014, 19:28:46 »
Ok, osaatko sanoa vielä mitkä nastat kolvailen irralleen, onko ne nuo mitkä pitelee tuota ledihässäkkää kiinni, joka valaisee tuon näytön ?

Poissa Kurmu

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #469 : 28 Kesäkuu, 2014, 19:40:12 »
Noniin selvisipä itsellikkin miten noiden nastojen on tarkoitus pysyä paikoillaan.  ;D Omassa kovia kokeneessa boardissa on siis osa näytöstä vielä kiinni levyssä.

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #470 : 28 Kesäkuu, 2014, 19:56:51 »
Tuossa on kuva näytön alta. Ei vain aukene itselle mitä tuosta on tinattava irti. Tuo ledi ei ainakaan pidä tuota laattaliitintä mitenkään kiinni.

Poissa Kurmu

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #471 : 28 Kesäkuu, 2014, 20:06:49 »
Tuossa on kuva näytön alta. Ei vain aukene itselle mitä tuosta on tinattava irti. Tuo ledi ei ainakaan pidä tuota laattaliitintä mitenkään kiinni.
Eli sulle on käynyt ihan samat kun mullakin jonka vuoksi huutelinkin aiemmin ettei tarvi juottaa mitään. Eli toi valkea "vaakatanko" on osa näyttöä joka pitää juottaa irti. Uudessa näytössä pinnit jotka sitten juotetaan vapautuviin reikiin. Mutta tuon vanhan näytön kyllä pitäisi nyt lähteä ilman väkivaltaa irti. Tosin sulla on näköjään vähän saanut osumaa myös tuo lattakaapelin liitinkin, kuvassa oikealla näkyy että osa liittimen muovista on kadonnut. Voisiko se painaa kaapelia jotenkin jonka vuoksi näyttö ei meinaa irrota? Voisit kokeilla vaikka pihdeillä varovasti nylkyttää tuota kaapelia.

Poissa gemini 95

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #472 : 28 Kesäkuu, 2014, 20:13:23 »
Eiks noista mustista tuon lattakaapelin sivuilla pidä myös vetää ulospäin samalla?

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #473 : 28 Kesäkuu, 2014, 20:18:31 »
Eiks noista mustista tuon lattakaapelin sivuilla pidä myös vetää ulospäin samalla?
Just noi mustat nastat lukitsee sen laattakaapelin. Sitten juottelee tuon jämän irti mikä on jäänyt piirikorttiin kiinni.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa heliko

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
« Vastaus #474 : 28 Kesäkuu, 2014, 20:19:18 »
Ei tuo laattakaapeli kyllä lähde tuosta irti kuin rautakangella. Pitääpä tutkia nuo mustat muovit että liikkuuko mihinkään. Samaa katselin tuota liitintä että palahan tuosta puuttuu, mutta toimii kyllä vielä eli ehkä tuohon vielä saa istutettua uuden näytön...
Ediittiä: mikek ehtikin jo vastaamaan noihin muoveihin liittyen, kiitos!
« Viimeksi muokattu: 28 Kesäkuu, 2014, 20:20:55 kirjoittanut heliko »

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
3564 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Huhtikuu, 2009, 16:55:25
kirjoittanut jpietari
26 Vastauksia
17687 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Kesäkuu, 2012, 18:07:14
kirjoittanut psi
6 Vastauksia
5985 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Kesäkuu, 2012, 01:08:05
kirjoittanut WB
3 Vastauksia
3964 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Lokakuu, 2014, 22:01:41
kirjoittanut JuRu
2 Vastauksia
3308 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Joulukuu, 2013, 14:03:47
kirjoittanut Old Eagle