Alkuperäisosien määrä on tosiaan hieman kutistunut matkan varrella
!
Orkkiksesta on vielä jäljellä nuppi, päälavanpitimet, linkit, 3-in-1 (vastaanotin), landarit ja canopy holderit. Vakiona 130X ei oikein sovi FPV-käyttöön koska tärinät on vaikea pitää kurissa mutta nykyisillä osilla kopteri on pysynyt jo pidempään varsin luotettavasti kasassa. Painoa on tosin kertynyt turhankin paljon mutta onneksi tämä vielä suostuu lentämään. Vastaanottimen tilalle saatan vaihtaa vielä GY280RX:n mutta se on sitten siinä!
FPV-kamerana ja tallentimena käytän siis Mobius Actionkameraa ilman akkua ja koteloa. Kameramodulin ja piirilevyn välissä on 5cm jatkokaapeli.
Videolähetin on useimmiten FPV-hobbyn 20mW 5.8GHz mikrolähetin FAN-antennilla varustettuna. Välillä käytin myös 200mW lähetintä mutta olen taas vaihtanut pienempään painonsäästön vuoksi. Kamera ja lähetin saavat 5V käyttöjännitteen lentoakusta Polulun S7V7F5 regulaattorin kautta.
Videovastaanottimena on nelikanavainen D58-4 diversity receiver, johon olen ruuvannut 4 kpl suuntaavia Crosshair-antenneja. Videolaseina käytän jo tuotannosta poistuneita Fatshark Base-laseja. Myöhemmin keväällä hankin niiden tilalle Fatshark Dominator HD:t (ei myynnissä vielä). Vastaanotin ja lasit saavat virtansa 1300 mAh 3S akusta, josta riittää puhtia noin tunnin lentelyyn.
Itse kopterissa on nykyisin Microhelin runko, Dualskyn nuppiservot ja Walkeran peräservo, 150mm lavat ja keskilaakerilla varustettu Microhelin tail boom. Tail pitch slider ja tail case ovat Lynxin tuotantoa, swashplate on Microhelin ja torque tuben laakerit (A,B,C ja D) on kaikki vaihdettu metallisiin.