Ota meihin yhteyttä
Ne ei ollu varmaan huomioinu auran painoa
Niin, tai sitten katsottu vain kuivapaino
Pieniähän nuo oli ku mitkä. Oispa tienny että biltema motors sportista saa noita ja vielä isompana. Ny olin mainostuksen uhri ja ostin vajaalla kympillä 12 tuommosta piikasta.
laitat 3GX kiinni stabiloimaan lämpöä jos kaatais välillä vaikka oikeelle
Saa kädet lämmitettyä ku ei sitä lämmitintä ole vielä.
Elä huoli, kyl me sullekki se vielä saadaan. Tietääpä arvostaa sitä hyvää ku eka kokeilee huonoa (ps. elementit matkalla Suomeen)
Eihän näilläkään keleillä ilman lämppäriä lentämisestä mitään tule. Mulla ei ainakaan sormet kestä kylmää yhtään.
Nitrokäyttönen lämmitin Eihän noilla pusseilla mankkapussia lämpimäksi saa. Lähinnä peukalon päät sulaksi ennen lilluttelua.
Noi Bilteman isot lämmittimet on ollu ainakin mulle ihan riittäviä. Ostaa vaikka 40kpl niin on silti alle 20€. Ja luulisi riittävän yhden talven Tietty me siemaillaankin espressoa sisätiloissa suurimman osan ajasta
Kyllä teillä on amerikkaa siellä Kohta varmaan sanot että teillä on kaminat ja kaikki siellä disain mökissä
Ja vielä GTI malli Se on kylläkin johtanut pienehköön nössöytymiseen, kun nollakelilläkin tuntuu, että heti tulee joku paleltuma jos on yli 5 minuuttia kerrallaan ulkona