Moro avasin jokin aika sitte Paypal tilin. johon ei ole liitetty luotto korttia. Nyt sain sähköpostin Paypallilta jossa minua kehoitettiin liittämään maksu tai luotto kortti tiliin.
Sposti tuli tämmösestä osoitteesta paypal2@info.paypal.com onko oikea vai jonku huijjarin. Spostissa oli mys ohjeet kortin liittämiseen.
Olen aikaisemmin yrittänyt liittää tiliin OP visa electron korttia. Mutta Paypal ei hyväksy sitä. Kysyin asiasta omalta pankilta hei ei tiennyt mitään syytä miksei Paypal hyväksy korttia. Pankin puolesta kaikki kunnossa. Jäi vain yksi tilaus tekemättä kun verkko kaupassa yritin maksaa Paypallilla niin rupes kysyyn luottokortin numeroa sen jälkeen kun olin syöttäny Paypal tunnukset. Mikähän täs mättää.
melkein vois jo pelkän osotteen perusteella tuomita huijaukseksi!
paypal ei varmasti kysele korttien liittämistä noin
Sähköposti saattaa jopa olla paypalilta, koska domain itsessään ( paypal2@info.
paypal.com ) on oikein.
Mitään tietoja paypal ei IKINÄ pyydä lähettämään sähköpostitse, vaan tiedot tulee aina syöttää paypal.com-osoitteesta kirjautumisen jälkeen oman tilin hallinnasta.
Paypalin osoite alkaa aina seuraavasti:
https://www.paypal.com/fi ja suojatun yhteyden merkki tulee olla aktiivinen (yleensä suljettu lukko jossain selaimessa itsessään, sivulla näkyvät lukot ovat merkityksettömiä).
paypaliin mennään aina itse kirjoittamalla osoite, ei klikkailemalla linkkejä meileistä tai webbisivuilta
Mikäli OP'n elrectionia ei saa paypaliin kytkettyä, on vaihtoehtona siirtää tilillä massia paypaliin.
Tuolta maksukamun sivulta löytyy paljon ohjeita (ja mainoksia) paypalin käytöstä
tilisiirto-ohje paypaliinTulikin jo vastausta, mutta laitan silti kun ehdin kirjoittelemaan