Tämä nyt ei minun mielestäni kyllä ihan pidä paikkaansa... Turha sitä kopteria on sääliä ja helliä, käyttöä varten se on ostettu. Eri asia jos turvallisuuden kustannuksella mennään mutta siitä ei kaiketi ole tässä kyse. Kaikilla meillä on harjoitellessa kopteri soseeksi mennyt, toisilla useammin kuin toisilla.
Huolestuttavampaa olisi jos ei kertaakaan torppaisi, sehän olisi vain merkki siitä, ettei kävisi lentämässä ollenkaan! Hienoa että Sportti saa lentoaikaa!
Lainaa se koko viesti jos noin lainaat, sillon siitä saa sen kuvan mitä yritä sanoa. Älä leikkaa sitä sulle mieleiseksi, se menee kekkosslovakialaiseksi sensuuriski joka on mun mielestä aika naurettavaa.
Särkeminen ei opeta yhtään mitään eikä se ole mikään mittari. Rajoja täytyy hakea, mutta ei niitä kannata aina ylittää niin pahasti että tulee tonttiin. Ne pitää ylittää niin että lähtee lapasesta mutta saa juuri ja juuri vielä pelastettual
Torppeja tulee, niitä pitääkin tulla mutta ei se ole itse tarkoitus eikä mittari. Tietysti tiedän mitä Miika tarkoittaa tulla ettei kehtiystä tule. Pistä itse joka viikko torppikuva ja kehtota sen jälkeen torppaamaan vasta. Mulla on aika lähellä jotta voin noin kehottaa lentämään, mutta ei silti suosittele. Pidemmän päälle se alkaa vain tympimään.
Eli hae se raja, mistä vielä saat korjattua ilman torppia ja yritä pysyä siinä. Se on pidemmän päälle paljon mielekkäämpää. Joskus kosahtaa mutta ei voi mitään.