Tehdään tästä vaikka sellainen.
Joo mulla oli Thing-O-Matic Maker botilta, mutta myin sen juuri hetki sitten. Ihan hyvä peli, mutta nyt kun mulla on toi Replicator 2 niin on tuotekehitys mennyt selvästi eteenpäin. Tuo on tosiaan 0.1mm kerroksia tekevä joten niitä ei enää käytännössä voi erottaa toisista. Myös roskia ja pölyä ei pääse enää muoviin kun se kulkee putkilossa (ennen piti viritellä omia puhdistimia). Replicator on myös mielestäni selvästi markkinoilla olevista tulostimista ammattimaisemman näköinen - muut kun näyttää vähän teesse itse virityksille sen rinnalla. Toisaalta se on vähän silmän lumetta, sillä tekniikka on hyvin samaa kun muissa tulostimissa. Tuotteistettu vain pidemmälle.
Replicator on kallis (veroineen tulee noin 3000 maksamaan) mutta erittäin toimiva peli. Toki se tulee kasattuna, joten ei tarvii kun pistää töpseli seinään ja tulostaa. Se tukee käytännössä vain PLA: ta kun siinä ei ole lämmitystä, joka on vähän miinus kun ABS toimii kyllä aika kivasti kaikessa jonka pitäis vähän joustaa. Ehkä tolla PLA: lla oppii tekemään rakenteita niin, että ne on vähän ohuempia ja siksi joustavia.
Suosittelen siis oman kokemuksen perusteella Replicator 2: sta - se on tarkin markkinoilla oleva kuluttaja tulostin tällä hetkellä ja jälki on ensiluokkaista. Voisin pistää jotain esimerkki tulostuksia tähän hetjuun kohta. Tulosteiden kuvaaminen on vain vaikeaa kun niistä tulee usein tosi paljon rupusemman näköisiä mitä ne on livenä kun valopöytä korostaa kaikkia rupuja
Trnquill oli saanut tosi nättejä kuvia, joten voisit pistää vinkkejä miten noista saa luonnollisen näköisiä kuvissa.