Kirjoittaja Aihe: Logo 550 SX  (Luettu 25825 kertaa)

Poissa VK

  • Opetteleva torppari
  • **
Logo 550 SX
« : 07 Maaliskuu, 2013, 22:59:00 »
Mikadolta tuli uusi malli 550 SX. Mikadon nykytyylin mukainen kombopaketti on rakennettu kunnon osista mm. Edget, Yge, Scorpion HKIII 4025-1100Kv, Mini Vbar.

http://shop.mikado-heli.de/LOGO-550-SX.htm?shop=k_mikado_e&SessionId=&a=catalog&t=6897&c=6897&p=6897

Videolla kopteri näyttää varsin suorituskykyiseltä.



Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #1 : 09 Maaliskuu, 2013, 16:26:10 »

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #2 : 20 Helmikuu, 2014, 20:25:53 »
Terses,

Aikaisemmin tuli pohdittua uuden kopterin ostoa jolla saisi lentoajan mahdollisimman pitkäksi yhdellä akulla jo koon ollessa mahdollisimman suuri. Pähkäilyä tuli tehtyä tässä ketjussa:

6s-akulla toimivat kopterit joilla saa pitkän lentoajan


Tällainen Logo 550SX tuli sitten tilattua, YGE Combona.



Mukana siis seuraava setti:
- Mikado Logo 550SX kopteri
- Scorpion HKIII 4025-1100kv
- YGE 90 LV nopeudensäädin
- Mikado Mini VBAR 5.3 express (laitoin kuitenkin Trex 500:ssa olevan Vbar silverlinen kiinni)
- Edge 553 FBL lavat
- Edge  92mm perälavat

Itseltä vielä seuraavat sähköt:
- 3 x Align 610 servot nuppiin (löytyi kaapista)
- Futaba 9256 peräservo (löytyi kaapista)

Logoa on tehty jo pitkän aikaa ja sitä on aina päivitetty vastaamaan viimeisintä. Etuna Logoilla on aina ollut keveys sillä rakenne on muovinen, mutta toisaalta se on myös jäykkä. Rungon muoto muistuttaa etäisesti kananmunaa, joka tunnetusti on mahdoton puristaa sormilla päistä painaen rikki. Tämä muovisuus ja yhdestä palasta tehty päärunko toisaalta tarkoittaa sitä että torpissa kun menee runko rikki kulmasta niin sitten vaihdetaan koko runko. Runko on halpa (25e puolisko), mutta vaihtaminen teettää työtä.

Tämä 550 SX on viimeisin päivitys tuosta Logosta, jossa on tullut uutena kolmas laakeri pääakselille, hieman paksumpi peräpuomi (joka estää hihnan osumisen peräpuomiin) ja uusi canopy. Toinen vaihtoehto olisi ollut 550SE, jossa on pidempi puomi ja mahdollisuus kieputtaa 600mm lapoja. Ajattelin kuitenkin että kovempaan repimisiin 550SE on oikeampi valinta. Laittelen alle hieman kokemuksia rakentamisesta ja lennättämisestä tähän ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 20 Helmikuu, 2014, 20:30:50 kirjoittanut Maikko »

Poissa Jalippo

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #27
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #3 : 20 Helmikuu, 2014, 21:25:29 »
Loistavaa Maikko! Jään mielenkiinnolla odottelemaan kasaustunnelmia, sekä tietysti fiiliksiä ensi lennolta! :)


SAB Goblin 700 | MSH Prôtos 500 FBL | Blade mCPX V2 | Spektrum DX9
Blackout Mini-H FPV 4S | Fatshark Attitude V2

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #4 : 25 Helmikuu, 2014, 22:06:48 »
Mulle tuli siis tämä kombo:
http://shop.mikado-heli.de/LOGO-550-SX/LOGO-550-SX-YGE-Scorpion-VBar-Combo.htm?shop=k_mikado_e&SessionId=&a=article&ProdNr=02226&t=6897&c=6897&p=6897


Pakkauksen avaaminen:
Paketti siisti joka sisältää kaikki osat siististi pakattuina. Nopari, moottori ja Vbar oli mukana paketissa muiden rojun mukana, ilman mitään siistimpiä pakkailuja. Ohjekirja on iso, epäkäytännöllisen kokoinen mutta ainakin näkee kuvat selvästi.

Tavarat tulivat pienemmissä pusseissa jotka olivat erikseen numeroitu. Pussissa numero 3 on siis Swashplate, jonka tänään postitin Mikadolle vaihtoa varten. Syy: Mikadon Swashplateja (kallistuslevyjä) kutsutaan takaisin

Ainoat tavarat jotka tilasin ylimääräistä ovat 16t pinjoni, sillä ajattelin että vakiona tulevalla 14t pinjonilla ei saa tarpeeksi kiekkoja nuppiin. Lisäksi taisin tilata myös peräputken maadoitusjohton, tai sitten se tuli mukana. Ei pysty nyt muistamaan. Jätin tämän jokatapauksessa asentamatta.

Moottori:
Moottori tuli tuollaisessa kuplamuovissa. Logo 550 SX:ssä on moottorivalikoima todella huono, sillä Mikado otti käyttöön tässä poikkeuksellisen 30mm jaolla olevan moottorin kiinnityksen. Perinteisesti käytössä on tuossa moottoriluokassa on ollut 25mm jaolla olavat kiinnitysruuvit. Tästä seuraa se että tällähetkellä Logo SX:ään tarjolla ainoastaan Scorpionin moottori, jossa on molemmat 25mm ja 30mm välit kiinnitysruuveille. Itse ajattelin että kulku tuossa motissa riittää, joten tilasin kitin jossa se tuli mukana. Moottorissa itsessään ei ole meikäläisellä valittamista.

 

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #5 : 26 Helmikuu, 2014, 14:37:29 »
jos ne on noi moottorin kiinnitysruuvinreijät jotka on sen 25mm normaalisti, niin eihän se ole missään motissa ongelma, ottaa vaan sopivan poranterän ja jurauttaa reijät isommiksi, mutta kuiten senverta pienemmiks että kierretulkilla saa uudet kierteet. muuten, on aika helevatan nätti kopteri... innolla odotan videotodistetta ensilennosta :) Jokos se illalla lentää :D
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #6 : 26 Helmikuu, 2014, 14:48:38 »
Kyseessä on reikien etäisyys toisistaan, ei reiän koko (olisi aika julmettu pultti :D). Jos haluaa käyttää perus 25mm moottoreita niin vanhempaa moottoripukkia voi tällöin käyttää. Tällöin tosin joutuu luopumaan tuosta pääakselin kolmannes laakeripukista, joka tuli päivityksenä tähän SX:ään.

Kopteri on itseasiassa lentänyt jo ;D. Aikaa vaan ei ole ollut kirjoitella kokemuksia ylös, mutta pikkuhiljaa tätä päivittelen iltaisin kun on aikaa. 

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #7 : 26 Helmikuu, 2014, 14:49:24 »
jos ne on noi moottorin kiinnitysruuvinreijät jotka on sen 25mm normaalisti, niin eihän se ole missään motissa ongelma, ottaa vaan sopivan poranterän ja jurauttaa reijät isommiksi, mutta kuiten senverta pienemmiks että kierretulkilla saa uudet kierteet. muuten, on aika helevatan nätti kopteri... innolla odotan videotodistetta ensilennosta :) Jokos se illalla lentää :D

Ymmärsitköhän "vähän" väärin? Pukissa 30mm jako.. Tietty pukin voi modata eri jaolle..
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #8 : 26 Helmikuu, 2014, 20:19:00 »
Joo, oli mun aivoissa joku toimintahärö. ei oo hyvä valvoo koko yötä putkeen ja sen jäkeen 8h viskoa hiekotushiekkaa pitkin kyliä ja tulla lueskelemaan foorumia kun aivot on virransäästötilassa :D
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #9 : 26 Helmikuu, 2014, 22:47:17 »
Runko:
Runko koostuu kahdesta muovipuolikkaasta, jotka ovat muodoltaan kananmunan muotoisia. Siis kevyt ja hyvin yksinkertainen kasata. Pelkäsin ennakkoon että muovisesta rungosta johtuen rungossa on paljon puuruuveja, jotka kiinnitetään suoraan muovirunkoon. Pelko oli onneksi turha, sillä vastassa on suurimmassa osassa nyloc mutteri. Ainoastaan servot kiinnitetään muoviin ruuvaamalla.

Jotkut hienostelevat sähköjen vetojen kanssa ja alkavat jo tässä vaiheessa tekemään reikiä runkoon ja vetämään siististi piuhoja. Itse ajattelin että tämä tullee vielä kyntämään jossain vaiheessa Ämmässuon roskakasaa, joten monimutkaiseen säätöön en halunnut lähteä.

Tuosta tuli muuten tosi tukeva ja kevyt runko.

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #10 : 26 Helmikuu, 2014, 22:57:51 »
Perä:
Perässä peräputki kiristetään kahden tuollaisen levyn väliin. Perälavanpitimet ovat muovia. Tuossa on näppärästi jätetty kaikki pikkulaakerit pois perälapojen armien kiinnityksestä. Muovit vaan vastakkain ja toimii ihan mukavan liukkaasti. Maailmalla on ollut ongelmia hihnan takapulleyn kanssa, jossa hihna on pompannut pois pulleyltä ja perä on näin menetetty. Huomasin vasta rakentelun jälkeen että tässä kitissä oli tullut update laakeri, joka on huomattavasti leveämpi. Liittenä pari kuvaa laakereiden koko eroista, jonka luulisi estävän hihnan irtoamisen.


Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #11 : 26 Helmikuu, 2014, 23:09:38 »
Nuppi:
Swashplate, joka lähti huoltoon. Kevyt rakenne joka kuitenkin tuntuu olevan riittävän tukeva. Lavanpitimet tietenkin muovia. Huomionarvoinen seikka on että lepatuskumeja (rinkuloita) on kolme kappaletta. Kaksi isompaa rinkulaa sisemmäksi ja yksi pienempi ulommaksi. Lepatuskumia on siis pitkällä matkalla, joten uskon että lepatus toimii tässä nupissa hyvin. Toisin kuin esim uusimmissa DFC nupeissa, jotka eivät juurikaan lepata.

Swashiin kiinnittyvät armit olevat ihan kitkalla kiinni ilman mitään sokkia. Tuntuu pysyvän ja osamäärä pysyy jälleen pienenä. Lavanpitimiin menevät linkit tulee niin kiinni ruuvilla ettei ne pääse pullahtaan pois. Tässä SX versiossa nuppi istuu hieman matalammalla kuin aikaisemmissa versioissa.

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #12 : 26 Helmikuu, 2014, 23:19:18 »
Pääratas:
Herrigbone ratas eli hampaat ovat vinossa ja keskellä vaihtavat suuntaa. Hampaat tekevät siis tuollaisen nuolikuvion. Etuna tästä on se että moottorin laakereille ei tule pitkittäisvetoa kuten esimerkiksi Alignin vinorattaisessa (Slant gear) rattaassa. Huono puoli on se että pinjonin pitää istua aika tarkasti oikealla kohtaa että se osuu kohdalleen päärattaan kanssa. Yksisuuntalaakeri on kooltaan aika pieni ja ymmärtääkseni sen kestävyydessä on ollut joillakin ongelmia Logo 600:lla tehokkailla moottoreilla. Design on kuitenkin vuosien takaa, jota on päivitetty monilta osin tähän päivään. Ongelmia ei varmaan tämän 550:sen kanssa tule.

Kolmas laakeripukki:
Tämä on kiinnitetty tuohon moottoripukkiin ja tuollainen levy tulee päärattaan alle, jossa laakeri tukee pääakselia. Tämä auttaa varmaan yksisuuntalaakerin ja päärattaan kestävyydessä. Nuppikin on tässä vaiheessa ruuvattu paikalleen.


Poissa Petteri V.

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • Kelkkareitit.fi
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #13 : 26 Helmikuu, 2014, 23:36:42 »
Tällainen tuli viimekesänä laitettua itsekin:



Eli perus paketilla:
- Align DS615/DS655
- Sporpion HKIII-4025 1100KV (Mikado)
- YGE 90LV (Mikado)
- Mini VBar + 2xSat + Bluetooth module
- Edge 553mm/92mm
- Spedix Tail Belt Tensioner Kit

2250g ilman akkua
2910g Gens 4400mAh 45C

Lentoja tuli viimekesänä 97kpl, osa tosin 3300mAh akuilla joilla lentoaika taisi olla jotain 4min luokkaa. Akkuina normaalisti Genssin 4400mAh 45C akut, jolloin timeri muistaakseni 5min. Pinjonina mulla on nyt muistaakseni 16T, mutta tarkoituksena olisi vaihtaa takaisin pienempään ensikesäksi. Omille taidoille isommat nuppikierrokset ei juurikaan parannusta tuonut, lähinnä vain lyhensi lentoaikaa.

Kompetenssia ei nyt muutenkaan ole suuremmin tätä arvostelemaan, mutta ainakin itse tykkään tällä lentää: kevyen oloinen, rauhallinen ja vakaa. Jos yhdellä sanalla pitäisi kuvailla, niin se olisi varmaankin smooth.  Sandu kokeili tätä viime loppukesästä Oulun kopterilennätysviikonlop puna akullisen verran, joten jospa hältä sais jotain tiukkaa analyysia :) . Alla video Sandun lennosta, allekirjoittanut seuraa silmätarkkana vierestä.




Nyt olisi melkoiset poltot taas isompaan, kun noita 700:ia on huhujen mukaan tänne Ouluun alkanut tipahtelemaan yhdelle jos toisellekin. Mutta tuskimpa tätä raskii kiertoon laittaa, sen verran mukava peli. 8)
« Viimeksi muokattu: 26 Helmikuu, 2014, 23:42:38 kirjoittanut maroach »

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #14 : 27 Helmikuu, 2014, 08:22:05 »
Hieno kopu ja todella tyylikäs smoothi lento!  8)
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #15 : 12 Maaliskuu, 2014, 15:56:41 »
Pitääpä nyt viimeistellä Pohjanmaalla ollessa tämä rakennuskertomus. Kopteri kun on ollut jo valmis jonkin aikaa. Sain uuden Swashin Mikadolta takaisin viime torstaina, joten kohtuu nopeasti takaisin eli noin viikko siinä meni. Kotikoneella loppu rakennuksesta otetut loput kuvat joten heitetään tähän kuvat valmiista paketista.


Kopteri meni nätisti kasaan ja rakenne on aika yksinkertainen. Sähköjen ei ole tehty hirveesti reikiä, joten aika paljon joutuu tekemään pintaasennuksena. Kuitenkin ihan siististi sai noi johdot vedettyä.

Akuista sen verran että Gens Ace 60C 5000mAh ovat liian leveveät (Genssit ovat aika poikkeuksellisen leveitä ja lyhyitä). Paikalleen menee hyvin esim 65C Turnigy Nanotech 4400mAh.
« Viimeksi muokattu: 12 Maaliskuu, 2014, 16:16:35 kirjoittanut Maikko »

Poissa VilleJJR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #16 : 12 Maaliskuu, 2014, 15:58:02 »
Tuli vihdoin oman 550SX:n ensilento suoritettua. Ensin odoteltiin akkuja ja sit vielä meni swash vaihtoon ni kesti hieman saada tää ilmaan. Eka lento koskaan VBarilla ja oli aika hyvin heti tuntuma kohdillaan. Flip ja roll ratet vähän hitaalla mutta alkuunsa saakin olla että saa tuntumaa. YGE:n normigovi toistaiseksi käytössä ja 75% kaasukäyrällä aavistuksen laiska, saa nähdä pitääkö hommata isompi pinjoni eli 14--> 15 tai 16. 

Tuosta rakentamisesta sen verran että ite en fanita noiden runkopulttien toteutustapaa, nehän jopa senttikaupalla upotettu tuonne rungon sisään, ärsyttäviä saada kohdilleen. Toinen hankala oli nuppiservojen asennus. Mieluummin laittaisin pultilla kuin itsepureutuvalla ruuvilla muoviin mutta monessa kohtaa ei ollut tilaa takapuolella lukkopultille.

Lennossa kuului hieman epätasaista ääntä. Ihan kuin pääratas olisi aavistuksen epäkesko tms karheutta tuossa yhdessä kohtaa näyttää olevan. Ohjeissa sanottiin muistaakseni että "no backlash" eli pitäisikö tuon nyt antaa kulahtaa tuosta yhdestä kohtaa vaan vai ottaa kuitenkin karvan verran pinjonia taaksepäin?

Protos Max VBar, Goblin 570 VBar, Logo 550SX VBar,  MiniProtos VBar

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #17 : 12 Maaliskuu, 2014, 16:01:05 »
Paino:
Painoa tuli tälle kaunokaiselle 2274g ilman akkua (lavat siis EDGE 553 ja iso VBAR kyydissä), joka on odotusten mukaisen kevyt. Rakenne kun kopterissa tuntuu olevat keveyden ehdoilla tehtyä. Kevyt muovirunko, pieni swashplate, pieni yksisuuntalaakeri etc...

Toisessa ketjussa NJS:n kaivamat painot muille saman kokoluokan koptereille:
- Synergy E5 (Helijive 120, Scorpion 4025 (käämitty)) 2803g
- Trex 550 (CC Ice 100, WR HV BEC, Align 600MX) 2714g

Akun (Turnigy Nanotec 4400mAh 65C) kanssa painoa tuollaiset 3039g.

Lennätyskokemuksia:

Tänään tuli lennettyä tuulisessa säässä yhdeksän lennon verran. Kiekkoja ei tarvitse hirveäasti, sillä jo noin 2000rpm:llä menee ihan mukavasti perus lillutteluun. Oma ratastus tuolla 16t pinjonilla taitaa olla liian pitkä ja 15t olisi ehkä oikeampi.

Flippi nopeuden saa todella nopeaksi ja silti kopteri pysyy vakaana vaikka nopeasti flippaakin. Ei tunnu kaipaavan yhtään matalempaa nuppia. Piti tiputtaa VBarin agility arvo 110 --> 95 että oli vähän rauhallisempi. Nuppi tuntuu toimivan hienosti pienemmilläkin kiekoilla, joten se lepatus tosiaan toimii. Mitän uber pieniä kiekkoja en tosin ole vielä kokeillut.

Tehoa tuntuu olevan mukavasti. 2250-2300 kiekkaa nupissa menee jo oikein iloisesti ja vastaa vasempaan tikkuun räväkästi. Pysähtyy heti, joten koska painoa ei kauheasti ole. Pitää tsekata että mikä olisi sellainen sopivat räimintä kiekat ja sovittaa pinjoni sitten niihin. 2550 nupissa tuntuu paljolta ja jopa turhalta, joten sitä en ole tänään juurikaan käyttänyt.

Lentoaika ollut nyt noilla vanhoilla X7:sta nykäistyillä 4400mAh akuilla neljä minuuttia ja kennojannitteet olleet lennon jälkeen 3.75 paikkeilla. 5000mAh pitää hommata tähän niin pääseen vielä pitempiin aikoihin.

Kooltaan tämä on ihan sopivan kokoinen. Mukavasti isompi kuin 500-luokka ja menee vielä 6S-akulla. Auton peräkonttiin menee vähän vinoonlaittamalla syvyyssuunnassa, joten mahtuu reissuille vielä mukaan. Punaiset SX värit canopyssä näkyy selkeäasti. Tämä ei ole ehkä ihan yhtä HOT-kopteri kuin esim Goblin 500:nen, sillä näitä on ollut jo markkinoilla pitkään. Hinta kuitenkin on about sama molemmilla. Kauneus on katsojan silmässä, mutta ihan kohtalaisesti ajan hammas on tätä kohdellut. Tärkeintä tässä on kuitenkin keveys ja sen tuomat edut. Lisäksi näin parinkymmenen lennon kokoemuksella lento-ominaisuudet ovat hyvät. Tekniikka on kuitenkin testattu ja päivitetty, joten pitäisi ilman torppaamista olla suhteellisen ongelmant.
« Viimeksi muokattu: 12 Maaliskuu, 2014, 16:47:00 kirjoittanut Maikko »

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #18 : 12 Maaliskuu, 2014, 16:06:48 »
Laita joku kal... Limsatölkki mittakaavaa antamaan?

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #19 : 12 Maaliskuu, 2014, 16:52:45 »
Terolle lisätty kokoa kuvaamaan lennätysjuomaa.

Poissa Petteri V.

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • Kelkkareitit.fi
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #20 : 12 Maaliskuu, 2014, 21:09:57 »
Tämä ei ole ehkä ihan yhtä HOT-kopteri kuin esim Goblin 500:nen, sillä näitä on ollut jo markkinoilla pitkään. Hinta kuitenkin on about sama molemmilla. Kauneus on katsojan silmässä, mutta ihan kohtalaisesti ajan hammas on tätä kohdellut.

Heh, onhan tämän julkaisusta jo kokonaiset vuosi ja 5 päivää. Mutta on kyllä totta, että tällainen perinteinen muotoilu ei ole yhtä seksikäs kuin Goblinit sun muut. Juuri tämän vuoksi uusi 690SX olikin itselle pieni pettymys, kun päiväunet eivät kohdanneetkaan todellisuutta. :)

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #21 : 12 Maaliskuu, 2014, 21:27:02 »
Logo 600/500 julkaistiin vuonna 2007, jonka jälkeen sitä on nykyaikaistettu vastaamaan viimeisintä. Aika hyvin kun se on edelleen kuitenkin pystynyt pitämään kilpailukykynsä.  Eli sinänsä toi design on nähty jo kauan sitten.

Poissa VilleJJR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #22 : 12 Maaliskuu, 2014, 21:58:04 »

Akuista sen verran että Gens Ace 60C 5000mAh ovat liian leveveät (Genssit ovat aika poikkeuksellisen leveitä ja lyhyitä). Paikalleen menee hyvin esim 65C Turnigy Nanotech 4400mAh.

Outoa, mulla on noita samoja genssejä ja ne kyllä istuu ihan täydellisesti.  Onkohan niitä useampia eri muotoja?
Protos Max VBar, Goblin 570 VBar, Logo 550SX VBar,  MiniProtos VBar

Poissa Maikko

  • Jäsen 2024
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #23 : 12 Maaliskuu, 2014, 22:12:29 »
Mielenkiintoista, ovatkohan tosiaan muuttaneet muotoa. Mun omat ovat varmaan puolitoistavuotta vanhat, mutta en pääse nyt mittaamaan. Hyvä juttu jos näin tosiaan on.

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Logo 550 SX
« Vastaus #24 : 12 Maaliskuu, 2014, 22:13:55 »
Heh, onhan tämän julkaisusta jo kokonaiset vuosi ja 5 päivää. Mutta on kyllä totta, että tällainen perinteinen muotoilu ei ole yhtä seksikäs kuin Goblinit sun muut. Juuri tämän vuoksi uusi 690SX olikin itselle pieni pettymys, kun päiväunet eivät kohdanneetkaan todellisuutta. :)

Toiset etsivät kopua ulkonäön perusteella. Toisille tärkentä ovat lento ominaisuudet ja toiminnallisuus!
 
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
5 Vastauksia
8273 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Joulukuu, 2009, 20:15:23
kirjoittanut PatrikR
20 Vastauksia
16872 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Maaliskuu, 2011, 10:25:32
kirjoittanut Heechee
Logo 700

Aloittaja Heechee Yleinen keskustelu

6 Vastauksia
5063 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Huhtikuu, 2011, 16:04:40
kirjoittanut Maikko
21 Vastauksia
11602 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Tammikuu, 2016, 14:41:07
kirjoittanut Konna
83 Vastauksia
100165 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Heinäkuu, 2014, 11:12:13
kirjoittanut KL