Noniin nyt on kopua tutkittu ja ilmeisesti syynä oli ollut huonosti kiinni oleva servojohto vastarissa. Oli vielä nupin servoja, joten se selittää miksi kopteri on kääntynyt ympäri tiukasti.
Huomasin myös, että peräservo on aika erikoinen. Ikäänkuin servo olisi hieman jumissa.... Muutenkin ton servon kanssa ollut ongelmia.... esim pakkasessa se aika usein menee laiskaksi/hitaaksi. En osaa sanoa onko se normaalia, mutta kai noiden nyt pientä pakkasta pitäis kestää? Servona on toiminut alignin DS425M.
Vaihtoon meni lavat ja flybarin tanko... Servon tilasin varalle, jos tuon kanssa tulee enemmän ongelmia.
En saanut vielä tuota flybarin tankoa irti, vaikka löysäsin ne mustat flybar control haarat ja niistä ne kaikki ruuvit... Koitin myös löysätä sitä "pallonivel" kohtaa siinä nupin keskeltä, mutta ei auttanut... Miten te olette saanet flybarin irti?
Viikonloppuna kopteri on kuitenkin taas jo ilmassa