Okei mielenkiintoista tuo antenni juttukin JKo78. Olen saanut yhteyden kyllä hyvin mankan ja kopun välille, tosin välillä oli ongelmia että mankka ei reagoinut tuossa PPM-tilassa vaan D-bus:lla vaan? Ollaan oltu frendin kans niin ällikällä lyötyjä, kun kaikki tehtii ja poistettiin ja mitään ei tapahtunut asian paranemiseksi. Meinasinkin jo avata kopun ja kurkata sen sisälle, mutta en taida tohtia, kun ei ole mitään kokemusta ja tietämystä noista kopun komponenteista yms.
Tämä on ollut aika harmillista (tosin onneksi vit**us on jo laantumaan päin, vaikka lomalla olisi kyllä ollut aikaa harjoitella lentämistä) varsinkin, kun pitäis olla RTF (Heti valmis lennettäväksi), missään ei mainittu ettei kannattaisi päivittää heti uutta kopua (eikös päivityksien pitäisikin olla parannuksia edellisiin pugeihin?). Mitä tuli noihin kopun päivityksiin yms., niin kaikki voitava noviisien ammattitaidolla tehtiin (frendi osaa hyvin englantia ja minä ehkä osaan jo hieman alan sanastoa ja termistöä).
No nyt ei vissiin ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin odotella että Digitarvikkeen kaiffari palaa lomalta, ni otan sinne yhteyttä..(ainakin vaikutti silloin mukavalta hepulta, kun olin ennen ostamista yhteydessä chatin kautta)..jotta saisi takuuseen, jollei saa pelittämään millään softa-jutulla.
Harmi kun ei ole vertailupohjaa tuohon kopun moottorien ääneen, että olis päässyt vertaamaan omaa, että onko siinä ollut alusta asti jokin vika, vaiko tuliko se muka vasta noitten päivitysten jälkeen? No jännityksellä odottelen, että onko tämä kopu sitten se kuuluisa maanantaimalli vaiko todella pahasti itsensä (meikäläisen avustuksella) ohjelmisto- ja päivityssolmuun saanut "tietokonevika"?
Harmittaa vaan niin kovasti, kun aikuinenlapsi joutuu odottamaan, että pääsee joululahjansa kanssa harjoittelemaan, nyyh!