Robikol hei, oliko sinulla jossain vaiheessa ne pitkät ruuvit ilman suojia, vaiko koko ajan suojien kanssa ja silti leikkas kiinni? Itse kerkisin kaksi kertaa lennättää testilennot ennen kuin tuli tuo potkurihäiriö ja molemmilla kerroilla haisi lentojen jälkeen sellanen hieman "sähköinen haju", jos ymmärrät mitä tarkoitan? Luulinkin että se johtuu tai on uuden kopterin ensilentoihin kuuluva, mutta saattoi olla että kaikki vaan johtui niistä pidemmistä ruuveista.
Tarvii tiedustella myyjäliikkeestä ja ehkä kysellä oikeuksia kuluttajasuoja asiamieheltä. Ihmeellistä kyllä on tosiaankin, että myyjäliike ja maahantuoja on ollut niin nihkeitä taakuu tai korvausasioissa, kun ei pitäis olla heiltä poies, kun on molemmat kopu ja suojat DJI Innovationin tuotteita. Oletko olleet myyjäliikkeisiin tai maahantuojaan yhteyksissä, kenelle on käynyt näin? Tarvii myös sanoa, et olis kohteliasta lisätä tää varoitus niihin potkurisuojien pakettiin, sillä ei tällainen edistä mitään, että jälkikäteen voivotellaan, syytetään omaksi mokaksi ja kehoitetaan ostamaan vaan uusia osia heiltä.
Laittakaa kommentia, jos on muille käyny sama inhimillinen virhe tai moka, millä nimellä kukakin haluaa sitä kutsuttavan.
BTW..tos videossa on kait Phantom vision 2 ja visionin suojat (eli potkurien lavat on tuossa mallissa pidemmät), mutta oma kopu oli V.1.1.1 ja siihen kuuluvat suojat myyjä lähetti ja ne ovat kait oikeat suojat?!