No jopas, joko luovutat? - vastahan tässä pääsin innostumaan
Kyllä nämä Super CP´t lentää, sitä pitää vaan hiukan paneutua niin konstit on löyttyneet
Lentoja on kuukaudessa kertynyt ihan mukavasti (akkuja on täysi tusina). Mikä mukavinta, kevyt kampe ei ole särkynyt vielä kertaakaan! - vaikka vastassa on ollut jämerä takka, kasvit, kattokruunu ym. huushollin ansat (satunnaisia osumia ei vaan voi välttää). Telkkarin olen kyllä suojannut peitteellä lennätyksen ajaksi ja kunhan muistaa siivota viherkasvien irto-osatkin, niin rauha on säilynyt tuvassa. Koska hämäränäkö on ongelma, niin asensin takan päälle (piiloon) tehokkaiman led-työvalon minkä löysin ja nyt näkyy ja totisesti valoa riittää!
Itseasiassa en ole välittänyt kellotella (eihän vanhalla ukolla enää kelloakaan), ja lentoaika riittää minulle mainiosti
Hoksasin että jo 5 asteen lämpötila riittää ja taskulämpiminä akkut toimii. Kevyt tuuli ja ympäriltä puuttuvat seinät antaa kummasti tekemistä
Flipit ei pääty enää seinään, eikä ole vielä ruohikkoon hukkaamisen vaaraakaan. Puolisokealle vanhukselle on tietysti haastavaa pienen ja vikkelän näkeminen, mutta opin jo ettei sitä niin tarkkaan tarvitse nähdä, koska tikkuun keskittymällä kyllä tajuaa mihin epäselvä pieni piste on menossa
Vaikeinta on "antaa aikaa" pienelle kopterille (kun se lipsahtaa liian kauaksi), ettei sorru yliohjaukseen. Super CP´n vakautus on niin hyvä, että kyllä se sieltä tulee takaisin (kuin lennokki ikään), kunhan ei hötkyile ja ohjaussuunnat osapuilleen hanskassa. Aikoinan ajoin Superin 150m päähän (akun tyhjäksi), mutta nykyään nämä alkaa hämärtymään jo 50m etäisyydellä
Koska Supereita on kaksi, niin toisen olen säätänyt herkemmäksi (mahtuu kääntymään pienessä tilassa) ja uudessa on enemmän gainia, niin että on helpompi hanskata pienessä tuulessakin.
Tämän Super CP´n löytäminen uudelleen on antanut ihan kivaa säpinää ja uskoa vanhan papan puuhiin. Jopa siinä määrin että noi isommat retukkalaiset tuntuu taas merkillisen helpolle (?) Välillä tälläinen pieni ylimärinen haaste tekee vain hyvää (kuin hyvä mauste suolattomaan soppaan)