Kirjoittaja Aihe: Dji 450 multi  (Luettu 27557 kertaa)

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #25 : 23 Kesäkuu, 2013, 15:33:10 »
Yhdessä kytkimessä on M, Atti, GPS ja toiseen kytkimeen noi HomeLock, CourseLock ja Off.
Kolmanteen sitten pakotettu FailSafe, niin ei tartte radioo sammuttaa välttämättä.
En oo tota FailSafea tosiaan futaballe viel tehny, joten en osaa sanoo viel mitään siitä.
Lue manuaalista toi IOC kohta, siinä on selitetty noi HL ja CL tilat.
Esim. GPS lentotilassa toinen kytkin HL asentoon, multi tulee kotiin vetämällä oikeeta tikkua taakse.
Helpottaa kotiin paluuta jos orientaatio katoo. Se siis tulee kotiin oli se mitenpäin tahansa, olettaen että on siis merkannu kotipaikkansa vilkuttamalla alussa vihreetä valoo.

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #26 : 23 Kesäkuu, 2013, 16:53:35 »
Olipa helppo vaihdos kun vaan ekaksi ymmäri. mää luulin tota aluksi kareran kimpaalin ohjauskanavaksi!
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #27 : 23 Kesäkuu, 2013, 17:33:11 »
Seuraavaa kun rakentelet niin se on jo paljon helpompaa  :)
Hyvä että sait kalibreerattua ja ensilento onnistui.

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #28 : 24 Kesäkuu, 2013, 06:28:23 »
Nyt on vain yksi säätö vielä tekemättä ehkä? mitä tohon akku kohtaan pitää syöttää sen olen kalibroinut, onko siinä jotain muita arvoja laitettava. Akkuina on tällä hetkellä 3s 1800mah. Tein adapterin jolla saan kaikki neljä samalla kytketyksi, tai vain kaksi. Lisäksi haluaisin jotkin led valot siihen, voikos simmoiset kolvat itse vai täytyykö ostaa joku sarja, näistä valo systeemeistä ei mitään käryä. Tänään olis tarkoitus tossa ehtoolla mennä kokeilemaan noita gps hommeleita?
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #29 : 25 Kesäkuu, 2013, 22:11:28 »
Akun tason varoitus valo toimi hienosti. Nyt ongelmana miten toi go home juttu kytketään toimintaan. yritin tuolla lähikentällä mut en saanut toimimaan. Mitenkä toi juttu oikein tehdään? mikä lentotila pitää olla valittuna  manual, atti mode vai gsp, ja mitä sen jälkeen tehdään? Joskus oli hienoa kun osaisi tota englantia kunnolla!! :-[
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #30 : 26 Kesäkuu, 2013, 13:30:10 »
Ohjeesta en anna takua että kaikki teksi on oikein, joten käyttö omalla vastuula!!!!! Mutta itseäni ainakin selvensi toi homma paljon. Käänöksen tein google kääntäjän avulla. jos on virheitä niin ei kuin yv niin korjaa mahdollisimman pian....
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Nurffe

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #31 : 26 Kesäkuu, 2013, 14:10:29 »
https://www.dropbox.com/home

Tuota linkkisi ei oikein toimi. Heitä se mahdollinen ohje kotikoneellasi sinne dropboxin "public" nimiseen kansioon ja sen jälkeen sitä tiedostoia oikealla ja "copy public link". Se tänne niin ihmiset näkevät sen tekemäsi/kääntämäsi ohjeen
Align T-REX 450 PRO FBL Stretch
Blade mCP X BL
Strider Flex Pro & Hammer Mini H
With great power comes total destruction

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #33 : 27 Kesäkuu, 2013, 09:03:10 »
Nyt rupesin miettimään tota fail safe asetusta. jos laitan sen päälle, niin toi manual asetustan häviää pois, mitenkäs toi gps sitten galiproidaan?
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #34 : 27 Kesäkuu, 2013, 10:25:45 »
Johonkin kolmanteen kytkimeen pakotettu failsafe, säilyy kaikki lentotilat.
Tässä esim. yksi video asiasta

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #35 : 27 Kesäkuu, 2013, 12:01:43 »
Nyt toimii fail safe katkaisijalla eri asia miten toimii luonnossa?
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #36 : 27 Kesäkuu, 2013, 21:28:47 »
Tuli testattua tota manual modea tänään. on muuten aikast ärhäkkä sen kanssa, taidanpa vielä harjoitella ton atti moden kanssa tota lentoa. Tänään epäilin että jotain on mennyt poskeleen kun toi gps toiminnolla leiju koko ajan vaan taakse päin. Nyt testasin uusiksi ja toimi hyvin. Ei olisi saanut mennät kajoomaan noihin vanhoihin säätöihin. Vaihdoin päälavat isommisi ja samalla siirsin tota anturin paikkaa jotta sain akut mahtumaan kanssa uuteen paikkaan. Tarvii myös testata tota fail safe joku päivä. Katkaisijan ongelma on vain että pitää vääntää toisen kerran eds takaisin jos haluaan sen pois. mutta toivon mukaan se toimii tuolla luonnossa niin kuin pitää!
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Jeziz

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #37 : 27 Kesäkuu, 2013, 22:54:11 »
Jos mie vähän lainaan tätä säiettä.
Mistäs se johtuu, ku tuo quadi meinaa ilmassa vähän huojua.
voisko se tuo vähänen tuuli vaikuttaa asiaan?
-Spektrum DX7s
-DJI F450 w/Naza-M
-Blade QX180 HD
-Phoenix simu
-Jiuchon Pro New

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #38 : 30 Kesäkuu, 2013, 11:35:32 »
Nyt täytyy varmistaa noin gps asetus arvot. katsotaan kopteria perästä päin ja perässä on gps  aj oikealla reunassa. onko arvo silloin oikein kun laiton x=5, y=-9 ja z=-11. z on korkeus. Nämä asetukset mittasin mutta onko etu merkki oikein?
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #39 : 30 Kesäkuu, 2013, 11:44:31 »
Pitäis kai olla: X -5 , Y 9 , Z -11
Pikaisesti manuskasta vilkaisten.
Kompassin korjaussuunta muutama ( 8ast.) sivuun keskilinjasta, tais olla oikeelle eli itäänpäin.

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #40 : 30 Kesäkuu, 2013, 16:49:43 »
Noi vilkkuvat punainen ja vihreä on kyllä hyvät ehtoolla. näkyvät kuulemma sika kauvas. Pohjassa on lisäksi 20 punaista lediä.
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa jlaitila

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #41 : 29 Elokuu, 2013, 20:57:38 »
Mistähän tuohon 450 sais noita jalkoja pikaissti? Videovarustella näyttäs olevan kaikki loppu paitsi musta bäckorderissa. Onko missään hyllyssä?

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #42 : 29 Elokuu, 2013, 21:00:50 »
Mistähän tuohon 450 sais noita jalkoja pikaissti? Videovarustella näyttäs olevan kaikki loppu paitsi musta bäckorderissa. Onko missään hyllyssä?
Mulla lukee et mustaa olis saatavilla. http://www.videovaruste.fi/dji-flamewheel-moottorijalka-1.html
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa jlaitila

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #43 : 29 Elokuu, 2013, 21:04:41 »
Mulla lukee et mustaa olis saatavilla. http://www.videovaruste.fi/dji-flamewheel-moottorijalka-1.html

Joo mutta ostoskorissa lukee pienellä:  Tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika on 1-2 viikkoa.

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #44 : 29 Elokuu, 2013, 21:27:10 »
Joo mutta ostoskorissa lukee pienellä:  Tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika on 1-2 viikkoa.
Ai kato tuolla. Kannattaa kysellä Videovarusteesta. Toi nettikauppa ei aina pidä paikkaansa. Varsinkin kun lukee eka Saatavuus: Varastossa.

Jos joutuu ulkomailta tilaamaan, Electronica lähettää yleensä heti seuraavana päivänä. Ja posti tulee aika nopiaan.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #45 : 10 Syyskuu, 2013, 13:29:28 »
Mitäs akkuja jengi on tässä käyttänyt. Itsellä kun pistän yhden 3s 1800a akun on lentoaika abaut jotain 6min. Vissiin haarotettuna kahteen akkuun on sit 12 Min. Kuinkas kauvan mahtaa lentää 2200A akulla? Täytyy vissiin tutkia mikä olis kunnollinen lentoajan kanssa. jos jonkun 30 min sais ilmassa pidetyksi olisi kova aika mun mielestä.
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #46 : 10 Syyskuu, 2013, 13:48:50 »
Mulla on saman kokoisessa rungossa 3S 4000mAh akku. Lentoaika 1,7 kilon painoisella kopterilla noin 8 minuuttia.

30 minuuttia on aika hankala saavuttaa ton kokoisella kopterilla. Käsittääkseni lentoaikaa suhteessa lisää ropellien koko. Akun kapasiteettia jos kasvattaa niin kasvaa paino joka taas vastaavasti haukkaa tehoa ja sitäkautta lyhentää lentoaikaa...

Poissa Jopi73

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #47 : 22 Lokakuu, 2013, 23:13:52 »
Moro
Mistä voisin löytää rautalanka ohjeet miten laitetaan asetukset esim. Ioc tuomoiseen 9xr mankkaan josta jo käytetty kolmiasentoine katkaisija m, atti ja gps atti.
Eli voisiko sen ohjelmoida silleen yhdestä napista päälle on/off ja toisesta sitten
Kumpi moodi ioc:sta?

Toinen kysymys koskien tuota puljua electronika, tuleeko kamppeet kuinka nopeastii? Kun näyttää täällä suomen liikeessä olevan todella hankalaa saada tavaraa liikkeelle vaikka kahteenkertaan puhelimessa vakuutellut että hyllyssä on ja lähtee tänään mut eipä näy saati saa esim. Jj seurantakoodia ei!!

DJI 450 naza m v2

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #48 : 22 Lokakuu, 2013, 23:22:06 »
Moro
Mistä voisin löytää rautalanka ohjeet miten laitetaan asetukset esim. Ioc tuomoiseen 9xr mankkaan josta jo käytetty kolmiasentoine katkaisija m, atti ja gps atti.
Eli voisiko sen ohjelmoida silleen yhdestä napista päälle on/off ja toisesta sitten
Kumpi moodi ioc:sta?

Toinen kysymys koskien tuota puljua electronika, tuleeko kamppeet kuinka nopeastii? Kun näyttää täällä suomen liikeessä olevan todella hankalaa saada tavaraa liikkeelle vaikka kahteenkertaan puhelimessa vakuutellut että hyllyssä on ja lähtee tänään mut eipä näy saati saa esim. Jj seurantakoodia ei!!

Veikkaan ettei tuolleen kahdella kytkimellä onnistu. Tuossa mankassa.
Jos mankkaan voi ohjelmoida niin että joku kytkin vaikuttaa tiettyyn kanavaan hiukan ja joku toinen siihen samaan kanavaan lisää, niin sen voi saada kikkailtua. Silloin tosin mankassa olis noita 3asentoisia tikkujakin varmaan jo vakiona enempi...

Aika rautalankaiset ohjeet on DJI:n sivuilla.
http://wiki.dji-innovations.com/en/index.php/Naza-M_Intelligent_Orientation_Control

Mahtaako suoraan tuohon mankkaan ohjeita kädestäpitäen olla... Googlessa ehkä, mahdollisesti täälläkin kun jaksaa hakea, mutta usein näissä joutuu vähän tai enempi soveltamaan...

Mikä kauppa nyt tolleen eioota myy varastotavarana? Ja vielä kotimainen. Hyh! :(

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dji 450 multi
« Vastaus #49 : 22 Lokakuu, 2013, 23:53:53 »
Katteleppa ohjeita tubesta. Saa niin että off tila sekä tila 2 toiseen vipuun ja toisesta vivusta puolittamalla arvo tilaan 1. Ehkä hankalasti selitetty, mut tubesta tuon löysin ja eipä nyt tule mieleen millä hakusanoilla hain.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
3538 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Huhtikuu, 2009, 16:55:25
kirjoittanut jpietari
648 Vastauksia
221915 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Heinäkuu, 2015, 14:23:59
kirjoittanut WhoopeR
3 Vastauksia
2728 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Lokakuu, 2013, 01:17:41
kirjoittanut Tohtori R
2 Vastauksia
3301 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Joulukuu, 2013, 14:03:47
kirjoittanut Old Eagle
8 Vastauksia
6133 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Huhtikuu, 2014, 15:38:16
kirjoittanut Vispilä