Nyt on kuulosteltu kommentteja. Niitä tulikin mukavasti, ja tekstiä on muuteltu sieltä täältä. Uusi versio kommentoitavaksi on imuroitavissa osoitteesta
http://mekri.uef.fi/uav/Mutta miksi kukaan ei kommentoinut aloitussivulla olevaa väitettä "jo 20 ensimmäisen lähdön tai laskun aikana taatusti rysähtää"?
Eli johtopäätöksenä toteamme, että tämä siis pitää paikkansa ;-)
Korjauksia on tehty mm seuraaviin kohtiin:
Sivu 3. Lentoja ei voi tehdä ... _kovalla_ pakkasella.
Sivu 11. Kohdat P ja R, eli noilla voi lentää, mutta se vaatii erityisluvan.
Sivu 11. CTR ja TMA-alueiden kuvaukset tehty toivottavasti selkeämmiksi.
Sivu 12. FIZ-kappale kirjoitettu uudelleen.
Sivu 13. Sotilaslennonjohtoalueen selostukseen lisätty asiaa suojailmatilasta
Sivu 14. Lisätty kappale ilmailuskannerista, jolla voi kuunnella liikennettä ja opetella radiokäytäntöjä
Sivu 22. I-säätimen tekstiä korjailtu
Sivu 39. Lisätty maininta OSD-telemetriasta
Sivu 54. Kaksi viimeistä lentoani on päätynyt ahtaassa paikassa reunametsän puihin, joten lisäsin ne vielä listaan.
Lisäksi tuli joitakin huomioita, että joku asia ei ole tismalleen ihan niin kuin jutussa on sanottu. Esimerkiksi kiihtyvyysanturit eivät tarkkaan ottaen mittaa lennokin asentoa, vaan kiihtyvyyttä, ja kaarroksessa kiihtyvyysanturien mielestä lennokki on vaaterissa. Asia on näin, mutta yleistajuisessa aloitteleville tarkoitetussa jutussa ei kannata mennä liian yksityiskohtaiseen selostamiseen. Lisäksi joitakin vähemmän tärkeitä poikkeuksia ja poikkeuksen poikkeusta on jätetty mainitsematta. Pihtiputaan mummo ymmärtää näin paremmin itse pääasiat, kun nippelitieto ei sekoita.
Onko vielä korjattavaa, lisättävää jne?