Unohtui mainita, että kopu onnistuneesti kasattu ja lennätetty noin 40 sykliä paristoilla. Torpattu 2 kertaa tähän mennessä, #1
http://www.kopterit.net/index.php/topic,20385.0.html #2 torpissa napsahti käsi poikki, korjattu kotona runsaan tunnin sisään haaverista. Tämä quadi lenteli tuolla syysleirilläkin varsin ahkerasti.
FC:n kiinnitin uudestaan samalla tavalla, eli jätetään oman vaahtomuovipakkauksensa sisään, ja kiinni 4 nippusiteellä runkoon. En ole huomannut että tuosta olisi mitään erityisiä ongelmia.
Suurin ongelma tällä hetkellä on, että ilmeisesti noin 3 moottoritelinettä on vinossa, liekö #1 torpin jälkiä, ja nämä pyrkivät kiertämään konetta myötäpäivään. Tilanne parani marginaalisesti #2 torpin jälkeen kun koitin tuota hieman säätääkin. Ilmeisesti näistä johtuen kone alkaa kiertää myötäpäivään, kun kaasua annetaan kunnolla, mikä hankaloittaa rankempaa lentoa.
9" Gemfanit on vielä testaamatta, seuraavana listalla. Suorituskyky, ketteryys ja lentoajat tuntuu hyviltä jo 8" halpispotkureilla. 1.8Ah genssi venyy noin 10min lentoon ja 3.7Ah zippy antaa helposti 15min. Ainakin tässä tapauksessa ecalcin antamat hover-ajat osui lähimmäksi.
En ole vielä kokeillut flippiä. Vertikaalina tulee joskus käytyä, esim. kun haluaa pysäyttää napakasti. Pitäisi korjata X4 tai ottaa flipit harjoitteluun leppiksellä että alkaisivat sujua sillä puolella ennen kuin riskeeraan torppeja tällä.
Torppivahingot on kohtuullisen helppo korjata, varsinkin kun kiinnitykset pikkuhiljaa vaihtuu parempiin
Runko tuntuu olevan hieman fragiili kyllä, mutta mä sanon tätä joka laitteesta joka on kunnolla torpattu
ESCit pitää ohjelmoida uudestaan, cutoff pois.
Moottoriakseleille dremelillä katkaisu kuulostaa hyvältä reseptiltä, jos helppo tehdä. Tämä helpottaisi käsien vaihtamista ym ja suojaisi akseleita torpeissa.