Niin joo, syysleirilläkin oltiin!
Mulla on selkeesti harrastus ajautunu sivuraiteille kun tuli lennätettyä niin maan perusteellisen paljon. Kaikilla kesän leireillä tullu pörrättyä semmosia lentomaääriä mitkä ei ny tosiaankaan oo ihan "mun tasolla". Kaukan Häkkisen fanatismista tosin mutta kuitenkin
Syysleiriltä tosiaan kaikki rojut ehjänä kotiin, itse asiassa lisääntyi kun toi TImo ihan väkisin kanto mun autoon Edgen 7-laiset lapaset. Kotimatkalla ihan piti automaatilla käydä.
Uus lataussalkkukin sai "leirikasteen", ihan sukkana ei mennyt kun salkun palvelin hukkas USB-yhteyttä randomilla ite laturiin. Aina heräs tosin salkun buutilla mutta eihän se nyt kuitenkaan korjauskeino sais olla. Kotona sitten vaihdoin johdon ja nyt ollu parikymmentä tuntia päällä ilman pätkimisiä ni ehkä se on nyt sit kunnossa. Samalla kun piti se Tohtorin haukkuma kansi avata niin säätelin salkun föönit, nyt on föönit nollassa jollei tartte jäähdyttää, on mukava käyttää kotona nääs
Yllättävä päänsärky tuli hystereesistä mutta pari mukia kaffia ja tunti pään hakkaamista seinään koodin kanssa niin sekin tuli saatua toimimaan joten ei muuta kun kovaa käyttöä!
Eiku ei, se uus PC tohon salkkuun on postissa, ehkä jotain pientä säätöö kuiteski tarttee viä
Mitäs vielä.
Tarttis jotain keksiä noille peikoille, mulla on kaks kopua joissa ainoo telemetria on becin jännite. Jotenki vähä outoa ajaa taimerilla... Toiseen on jo vähän niinku sovittuna nopari joka puskee telemetriaa ja toiseen pitänee tunkea joku MUI tai sit oma, näkee ny. Pitäähä sitä talviaikaan jotai väsäämistä olla, eiköstä juu?
Katotaan ny mitä o ehjänä sunnuntaina, ratiossa sanoivat että viikonloppuna voi olla jopa 20 astetta ni sitähän joutunee vallan johonki kentälle jos niin käy!