No joo. Hommat etenee.
Logon kanssa on nyt painittu vakavien peräratas-ongelmien kanssa. Kirjoitin Mikadolle pitkän meilin missä kuvailin ongelmia ja esitin ehdotuksen että he saavat nyt kasata perän ja laittaa tulemaan. Kävi vielä hiukan paremmin.
Mikadolla on joku häppeninki jossa on nyt sovittu että joku niiden kisakuski ajaa mulle perän sisään, säätää ja vielä koeajaa. Eli pitäis olla oikeesti valmis perä tulossa.
Hiukan ennakoin kuitenkin juttua. Jostain syystä noita perä- ja etukasetteja on kertyny tässä logon aikana "jokunen" kipale. Tilasin 0.1, 0.2 ja 0.3mm shimmejä läjän ja hetken puuhastelin. Tuloksena etupää ja peräkasetti jotka on meinaan just eikä melkein.
Ajatus on että ku ny noi perän loput osat tulee ni laitan nippuun, jätän lavat pois, pistän tuulettimen noparille + moottorille ja huudatan niin maan per.....sti. Kattelen sit mitä siellä rattaissa oikein tapahtuu.
Erona manuskan tapaan on se että kulman kahdesta rattaasta toinen ei yksinkertaisesti pysty liikkumaan ja toisella on välys säädetty just eikä melkein shimmeillä. Lisäks sisäänajon jälkeen noilla 0.1mm shimmeillä saadaan se välys pidettyä kunnossa.
Nii että saa ny nähä. Elämme jännittäviä aikoja.
Löysin viä Edgen 813 lapasetki, Mikadolla o nykyään noita 810mm rotortekkejä. Rumia ovat. En halunnu. Switchit ois yks vaihtoehto jota pitänee koittaa, niissäki se teksti sais olla pienemmällä. Ihan niinku sen lennossa näkis. Ovat Edgen muotilla niin vois olla "tuttu ja turvallinen".
Ai nii. Tilasin kolme settiä lowrider-landareita logoon ku halvalla sai. Potuttaa kattoo tota nelivetojeeppiä ku se vois olla komeempiki
