Niinpä niin, se strömsö
Mahtava päivä kentällä, oli kaffinkeittimet ja rensselit, kelikin suosi mitä nyt välillä vähän tuuli vilposan olosesti, mutta kivaa oli.
Paikkapaikoin mahtavan sininen taivas, sitä vasten sai rällätä todella isoa ja käydä vähän kauempana kuin "tossa vieressä" ja kyllähän oli mahtavaa.
Tapahtuipa sitten semmoinen että tuli nähtyä räksällä ihka-aito blade-stop, vika vain siinä ettei ollut tarkoituksellinen....
Räksä oli pystyssä tulossa alaspäin kun veto loppui kuin seinään ja lavat pysähtyi, jotain sähkö kikkaresvikaa täytyy olla, radioviassa ei moottori ja lavat pysähdy kyllä tuollalailla. Vaihdoin akun ja kaikki toimi eli hiukan ihmetyttää.
Se että tullaan nokka edellä soralle ei luvannut oikein hyvää, päälavat, landarit ja pari kopan kiinnikettä. Toki peräputki ja tt mutta muuten ei vahinkoja. Uskomatonta. Pää-akseli ja lepari nyt vaihdetaan per automatik mutta halpa torppi kun katsoo mihin tuossa oli edellytykset.
Akun käyttäytyminen torpin jälkeen olikin ihmetyksen aihe. Hiukan meni rujoon kuntoon...
Xio tuota tuhosi vasaran piikkiosilla, mitään höyryjä yhtä pienen pientä lukuunottamatta tuolta ei tullut, ei oikein ymmärrä. Tietenkään ei hoksattu katsoa jännitteitä lennosta, jälkiviisaus on aina hienoa. Tuota akkua ei ole säälitty sitten yhtään ,on käynyt alhaalla, on ollut pallona, on ladattu raiskaten jne, aina vaan toiminut hämmästyttävän hyvin. Että en tiedä, oisko tuo sitten kyllästynyt ja sanonut ilmassa sopparin irti.