Tuli vallan sisälennätyksessä käytyä viihdyttämässä jengiä
Ekalla lennolla pientä tapahtumaa, kopteri meni yhteen suuntaan ja mun ajatuksissa se suunta oli kyllä joku toinen, eli heti alkuun testattiin M2:n torppikestävyys. Saldona yks lapanen, pari servovartta, koppa ja kaupan päälle pää-akseli vähä vinoon.
Servoarmien vaihto on kyllä tehty helpoks, ei kauaa nokka tuhissut kun oli kaks vaihdettu. Oli mukana yks pääakselikin mutta se onkin alapäästä torxilla jota ei tietenkään mukana, ei itsellä eikä muilla. Nooh, Jesistä sai hyvää massaa penkistä tehtyyn ruuvipenkkiin, hetken vääntelyt ja ei eikun räkänä taivaalle, hienosti rokkaa, vähän resonoi idle kakkosella mutta mitä pienistä.
Siinä leikkiessä ja hauskaa pitäessä sehän roiskahti seinään. Ei pikaisesti katsottuna mitään, eikun ilmaan. Nyt olikin mielenkiintoista kengurua, sieltähän olikin elen servoarmi poikki. Taas päästiin ruuvaamaan, koska sehän on hauskaa
Haa, ja taas taivaalle! Ja koska perinteet velvoittaa niin torppihan siitä tuli. Tällä kertaa sain jo peräputkenkin poikki. Sehän ei menoa haittaa, johdot irti, putki irti, pala pois ja putki takaisin. Ei haitannut menoa ollenkaan vaikka putki lyhenikin pari senttiä. On tuo melkoinen laitos, lupaa hauskaa kesää!
Torppikorjattavuus on kyllä kehumisen arvoista, ristipää, 1.5mm Hudy ja se puuttuva torx niin tuolla tekee about kaiken. Hyvä tietää jatkoa varten...
Kuvissa operaatio "Main shaft", Jesistä sai hyvän ruuvipenkin, kiitos Jesille myös ruuvarista ja Vergolle leathermannista