Esim, mun "tiktokkeissa". Ja perä edelle inverttinä pienessä vauhdissa alkaa jo vatkaan ja sit päästää irti. Myöskin nupin toiminta tuntuu oudolta verrattuna toiseen.
Lisää sitä perän valikossa ylinnä olevaa arvoa (RLGA), joka vaikuttaa suoraan lentoon.
Mulla se on 450 kokoisissa tapissa tai miltei tapissa. Lisäksi perälavanpitimien laakereiden täytyy olla lähes välyksettömät ja perän herkkä liikkumaan. Perän liikealue täytyy säätäään niin tappiin kun se menee etenkin sisään päin. Lisäksi on tärkeää, että koipussa on riittävästi kierrokoksia eikä se saa missään tapauksessa puutua liikeiden aikana.
Itse säädän pitin kulmat niin, että kopu jaksaa hyvin mennä nopeat ylösvedot myös pitt tikku laidassa. Tarkkoja nupin kulmia en tiedä mitta linee siellä +- 11 astetta.
[size=78%] [/size]V4.0 näyttäis olevan myös nupin osalta krantumpi kun vanhemmat. Välykset aiheuttavat värähteyjä nupissa. Toinen mahdollisuus on se, että servojen omunaisuuksilta vaaditaan enemmän. Mulla on 4.0 700E:ss ja 450:ssä missä molemmissa on MKS:n punaset servot.
700N:ssä tuli värähtelyjä joten pävitin sen takaisin 3.1 versioon.
Mutta 4.0 on myös tarkempi ja parempi lentää.