Kirjoittaja Aihe: Assault 700 DFC  (Luettu 71739 kertaa)

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #75 : 31 Lokakuu, 2013, 08:51:13 »
Ei tuossa kovin suurta eroa jää jos 4400mah riittää, itse lentelin vuosi sitten 4000mah akuilla ja nyt tänä kesänä 4400mah akuilla 7HV:ssa.

http://www.fast-lad.co.uk/store/advanced_search_result.php?keywords=4400+&x=-1019&y=-18 ja siitä vielä -10% tän päivän loppuun. Taatusti parempi kuin yksikään Turnigy.

Näitä varmaan meinasit: http://www.fast-lad.co.uk/store/gens_4400mah_222v_6s1p_lipo_goblin_ga-b-45c-4400-6s1p-p-25759.html

Mulla on 6kpl noita 3s 2200mah 55c genssejä 450 rexiin ja tykkään kovasti mut yli satasen akuista tuntuu vaan karseelta :) Toki luulen että 2 hyvää akkua on parempi kuin 4 paskaa..
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #76 : 31 Lokakuu, 2013, 09:16:28 »
Näitä varmaan meinasit: http://www.fast-lad.co.uk/store/gens_4400mah_222v_6s1p_lipo_goblin_ga-b-45c-4400-6s1p-p-25759.html

Mulla on 6kpl noita 3s 2200mah 55c genssejä 450 rexiin ja tykkään kovasti mut yli satasen akuista tuntuu vaan karseelta :) Toki luulen että 2 hyvää akkua on parempi kuin 4 paskaa..

Juurikin noita ja eihän noi oo kuin 90e/kpl :)

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #77 : 31 Lokakuu, 2013, 09:22:49 »
Juurikin noita ja eihän noi oo kuin 90e/kpl :)

Mites pitkän lentoajan oot saanut noilla siihen 7HVseen?  Eikös toi ale muuten jatku 1.11 puoleen yöhön asti? until midnight friday 1st of november
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa njs

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #78 : 31 Lokakuu, 2013, 09:27:16 »
Mites pitkän lentoajan oot saanut noilla siihen 7HVseen?  Eikös toi ale muuten jatku 1.11 puoleen yöhön asti? until midnight friday 1st of november

Totta, tänäänhän on vasta torstaina. 700MX 510kv vakiona niin akuista meni n. 2000mah 4 minuutissa. Sitten kun moottori käämittiin uusiksi, niin 4 minuutissa menee sellaiset 2500-2700mah. Nupissa kierrokset 1800-2000.

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #79 : 31 Lokakuu, 2013, 09:35:34 »
Totta, tänäänhän on vasta torstaina. 700MX 510kv vakiona niin akuista meni n. 2000mah 4 minuutissa. Sitten kun moottori käämittiin uusiksi, niin 4 minuutissa menee sellaiset 2500-2700mah. Nupissa kierrokset 1800-2000.

Eli piisais mullekkin varmasti hyvin:) Lisäksi ovat hivenen kevyempiä.. Taitaa lähteä tilaus
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #80 : 31 Lokakuu, 2013, 10:38:57 »
Oman kokemuksen mukaan genssit kestää moninkertasen määrän syklejä hookoon akkuihin joita en osta enää ikinä jos ei ole ihan pakko

Onko se sitte muka budjettimiehen ratkasu ostaa niitä hookoo akkuja? :D no ei todella. Ne tulee loppupeleissä kalliimmaksi ja ihan reilusti. Lisäksi lennätyksestä menee hohto ku vehkeet puutuu ja saat kytätä mitä akut tekee.
« Viimeksi muokattu: 31 Lokakuu, 2013, 10:41:15 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #81 : 31 Lokakuu, 2013, 10:49:25 »
Oman kokemuksen mukaan genssit kestää moninkertasen määrän syklejä hookoon akkuihin joita en osta enää ikinä jos ei ole ihan pakko

Onko se sitte muka budjettimiehen ratkasu ostaa niitä hookoo akkuja? :D no ei todella. Ne tulee loppupeleissä kalliimmaksi ja ihan reilusti. Lisäksi lennätyksestä menee hohto ku vehkeet puutuu ja saat kytätä mitä akut tekee.

Tähän tulokseen tulin itsekin.. Ostetaan nyt aluksi yksi pari noita 4400 genssejä. Sitten olis kalustossa kaikki lentoakut genssejä ellei noita mikroja lasketa :)

SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #82 : 31 Lokakuu, 2013, 11:19:55 »
Nämä sitte tuli tilattua: http://www.fast-lad.co.uk/store/gens_4400mah_222v_6s1p_lipo_goblin_ga-b-45c-4400-6s1p-p-25759.html

Toivottavasti ovat hintansa väärtti! :)
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #83 : 31 Lokakuu, 2013, 11:23:29 »
Olen nyt puolitoista vuotta lentäny samoilla gensseillä ja vieläkin pelaa paremmin kuin turnigy uutena. Ja voin kertoa että syklejä on useita satoja. Turnigy kestää oman kokemuksen mukaan max 100 sykliä jos sattuu hyvät pakat kohdalle. Sen jälkee ne kuolee ja pullistuu melko nopeasti. 
Kovassa rasituksessa ero genssin ja turnipsin ero on vielä suurempi tietenkin.

Aloitteleva/kovassa oppiskäyrässä olevan lennättäjän ei koskaan kannattaisi ajatella että ei kannata ostaa hyviä akkuja kun en kuitenkaan lennä 3dtä. Voisin väittää että pilotti joka lentää sujuvaa 3D alle 2100 nuppikierroksilla rasittaa akkuja vähemmän kuin vielä temppuja harjoitteleva lennättäjä.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #84 : 31 Lokakuu, 2013, 11:43:41 »
Huonot ja hyvät akut aloittelijalla on mun mielestä sellainen kaksipiippuinen juttu. Aloittelijalla pakkaa sitä romua tulemaan herkemmin, niin siinä voi myöskin tuhoutua se kallis akku samassa rytäkässä. Sitten kun pelkästä leijuttelusta pääsee eroon, niin kannataa varmasti pähkäillä niitä parempia akkujakin..

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #85 : 31 Lokakuu, 2013, 11:49:28 »
Pitääköhän sitä itekki yrittää investoida edes yks setti noita genssin 6S 4400mah näin alustavasti. Siniset Turnigyt on ihan hyvin pelannu pienemmissä ja yllättävän kauanki. Nanot kyllä hyytyy äkkiä. Protoksessa on kyllä genssit potkinu kauan ja hyvin yhä edelleen.

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #86 : 31 Lokakuu, 2013, 15:32:42 »
Mulla on X-vitosessa noita genssin 4400 mAh 45C akkuja. Käyttökokemukset nyt ei vielä ole koivin pitkiä, tais olla reilut 60 sykliä/akku. Lentoaikaa on 5:30 ja kennojännite sen jälkee keskimäärin 3,8 volttia kun lennetään 2300 rpm. (mun matalimmat) Nuo kestää kuitenkin lentää saman ajan 2550 rpm jos ei koko ajan hakkaa tikkuja reunaan.

Tuosta zxiiccin tehon käytöstä. Toni ja Santtu kun lensi mun X:ää niin se ei puutunut missään liikkeessä, ei kuulostanut edes olevan rajalla vaikka sitä kurmotettiin mun mielestä paljon lujempaa kuin mihin itse pystyn. Mulla sen sijaan se tahtoi helposti puutua tik tokissa.  Vasta ihan vasta opin tekemään sen niin ettei moottori puudu eikä se onnistu vieläkään läheskään joka kerta. Eli veikkaan että juuri taitamaton kaveri mittaa kaiken irti akusta ja moottorista ja siinä se akku on kovilla.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #87 : 31 Lokakuu, 2013, 15:35:07 »
Juu se on hienoa miten taitava kaveri vetelee koneella niin ettei se puudu. Maikko täällä kävi meille taas näyttämässä pari viikkoa sitte mite kuuluu lentää ja jestas mite se 500 rekkula kulkee ja ei näytä puutuvan yhtään.

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #88 : 31 Lokakuu, 2013, 17:49:42 »
Nyt se on tehty. Assault lensi ensinmäisen kerran! 8) Miten voi olla et näin pieni juttu kun ensilento 700 kokoisella jännittää ihan sutena?:)

No liirum laarumit sikseen ja asiaan. Akkuina oli tosiaan 4x 3s2200mah 35-70c nanotechit yhdistettynä adapterijohdoilla jotka virkkasin. Alusta asti huomasi ettei noista irtoa sähköä riittävästi. Muuten kopu kyllä käyttäyty todella hienosti ja juuri niinkuin kuuluukin. Pikkasen täytyy rukata
agilityä ja styleä purkista jotta saadaan sopiva herkkyys menoon.

Sitten on vielä se mitä moni mietti mitä tämä leikki kustansi. Jollei akkuja lasketa niin alle 700€ :) Mosa ja nopari oli ainoot käytetyt osat mitä tohon siunaantui.

-700mx 510kv
-castle ice 80hv
-align ds615 nupissa ja ds655 perällä
-Fu-bar fbl purkki.. tää vaihtuu v-baarin jossain kohtaa
-alignin becci
-ar6210 + satelliitti
-align lavat
-align perän rattaat ja hubi
-align nupin linkit(tärvelin yhden alkuperäisen joten vaihdoin kaikki)

Sitten vielä se video:
Kiitos Kekke henkisestä tuesta ja kuvaamisesta!

SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #89 : 31 Lokakuu, 2013, 19:36:58 »
Aika hyvin. Kitin hinnalla lentävä kepakko  ;D Voisitko punnita sen akulla tai ilman tai molemmilla  :)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #90 : 31 Lokakuu, 2013, 19:58:10 »
Aika hyvin. Kitin hinnalla lentävä kepakko  ;D Voisitko punnita sen akulla tai ilman tai molemmilla  :)

Oikeat lentoakut on vielä tulossa niin vastariakun 2200mah kanssa oli noin 3400g(henkilövaa-alla). Koitin asetella kotitalousvaa-an päälle mut ei toi siihen sovi ilman alustaa..
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #91 : 31 Lokakuu, 2013, 22:44:34 »
Jos se ketään kiinnostaa niin ajelen 700E:llä 5000-5300 mah Gensuilla. Lentoaika 4 min. Lataukset 3800-4000 mAh. Nuppikiekat 2130. Hyvin rokkaa vaikka koneessa on Castle ja Allun 750MX motti.
 
Mullan on myös kaksi sinistä turnipsi pakkaa. Niillä linee takana n. 200 sykliä. Toinen pakka alkaa olla selvä mutta toinen potii vielä kohtalaisesti.
 
Tossa Assautissa kannattaa seurata nupin välyksiä. Niitä ei saa tulla.
Paljonko sulla oli nuppi kiekkoja lennon aikana?
 
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #92 : 31 Lokakuu, 2013, 22:56:19 »
Jos se ketään kiinnostaa niin ajelen 700E:llä 5000-5300 mah Gensuilla. Lentoaika 4 min. Lataukset 3800-4000 mAh. Nuppikiekat 2130. Hyvin rokkaa vaikka koneessa on Castle ja Allun 750MX motti.
 
Mullan on myös kaksi sinistä turnipsi pakkaa. Niillä linee takana n. 200 sykliä. Toinen pakka alkaa olla selvä mutta toinen potii vielä kohtalaisesti.
 
Tossa Assautissa kannattaa seurata nupin välyksiä. Niitä ei saa tulla.
Paljonko sulla oli nuppi kiekkoja lennon aikana?

Juu tietty seurataan kulumia ja välyksiä kun lntoja alkaa kertyä.. Noista kiekoista ei tuon taivaallista hajua :) Arto oli hommannut mittarin ja ehkä alkuviikosta tsekkaillaan rundeja. Miksi ei rokkaisi castlella ja allulla? :)
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #93 : 31 Lokakuu, 2013, 22:58:59 »
Lainaus
Miksi ei rokkaisi castlella ja allulla?

Koska ne ei maksa tarpeeksi ;)
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #94 : 01 Marraskuu, 2013, 08:59:14 »
Kävin eileen vielä noparin asetuksia läpi castlen linkillä ja jostain syystä(mun kämmi) oli timing asetus lo vaikka laitoin sen viimeksi custom 8 Bert Kammererin ohjeiden mukaan. Mahtaakohan irrota enemmän löylyä tolla asetuksella? Huomasi muuten hyvän eron volteissa kun ekalla leijulla oli 4 x nano ja toisella 4x genssit :)
Gensseillä oli tasaista koko ajan kun taas nanolla kauhee tiputus heti alkuun ja tasanen suunta alas..

Joku fiksu voisi vielä hivenen valottaa mulle timing ja pwm asetusten vaikutuksista. Etten ole väärää tietoa opiskellut maailmalta :)
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #95 : 01 Marraskuu, 2013, 09:17:14 »

Joku fiksu voisi vielä hivenen valottaa mulle timing ja pwm asetusten vaikutuksista. Etten ole väärää tietoa opiskellut maailmalta :)

timing eli ns "ennakko": mitä enemmän sen kuumempana moottori käy mutta siitä saa myös enemmän löylyä. liika ennakko tulee vastaan niin että moottori ei enää lähde pyörimään vaan jää jurisemaan paikalleen. se voi tehdä myös rasituksessa sitä että veto häviää ja se käyttää tehoa siihen itsensä juristamiseen :D erittäin epätoivottu asia. myös liian pieni ennakko voi tehdä säätimestä riippuen ongelmia. yleensä se kuitenkin vaan viilentää moottoria.

PWM taajuus: tää on sen pulssinleveysmodulaation taajuus jolla säädin hakkaa moottoria. isompi taajuus on periaatteessa moottorin kannalta helpompi ja se myös käy tasasemmin mutta säädin saa lisää lämpökuormaa. se taas johtuu siitä että säädinhän on täynnä fettejä jotka teoriassa on joko johtavassa tai ei johtavassa tilassa. käytännössä näin ei ole vaan aina kun fettiä ohjataan joko johtavaksi tai ei johtavaksi muutos tapahtuu "pikkuhiljaa" eli se fetti on aina hetken puolijohtavassa tilassa jolloin sen yli tulee tehohäviötä (=lämpöä). freewheelingin puutteesta kärsivät säätimet saa tossa kohtaa lämpökuormaa myös siitä kun moottorista tulee piikki takas eikä säädin pysty vuotamaan sitä mihinkään. oleellista on kuitenkin se että mitä kovempi taajuus. sen enemmän noita lämmittäviä tapahtumia on.

pienempi taajuus taas tekee sen etä moottori voi käydä vähä karkeesti. säätimestä riippuen voi tietty tulla muitakin ongelmia jos mennään tarpeeksi alas.

monet säätimet tukee ns autotimingia joka toimii toisissa hyvin ja toisissa ei. sellanen säädin missä se toimii hyvin voi olla ihan yhtähyvin toimimattakin jollain tietyllä moottorilla jos auto asetukset on päällä.

esim kontronikin säätimet säätää kokoajan aktiivisesti molempia parametrejä ja sen takia niissä onkin muita parempi hyötysuhde. sitä moottoria kun on ihan turha ajaa kauheella ennakolla sillon ku sitä ei kuoormiteta. näin säästyy akkua ja kamat pysyy viileempänä.

eri säätimien timing asetukset ei ole vertailukelpoisia (ei sitte ollenkaan) esim yge ilmottaa outrunnerin perus asetukseksi 18 astetta joka vastaa jonkun toisen säätimen viittä astetta... kannattaa siis katella manuaaleja ja muiden kokemuksia ja vasta sitte alkaa sooloilemaan jos on jotain esim lämpöongelmia.

sun tapauksessa ku sulla on alimittanen ESC laittaisin PWM taajuuden aika pieneksi. esim 8khz ja koittaisin jos toimis niin. castlet lämpiää muutenkin helposti varsinkin osakaasulla ku niistä puuttuu se freewheeling.

avasko vai sekottiko :D
« Viimeksi muokattu: 01 Marraskuu, 2013, 09:20:25 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #96 : 01 Marraskuu, 2013, 09:30:53 »
timing eli ns "ennakko": mitä enemmän sen kuumempana moottori käy mutta siitä saa myös enemmän löylyä. liika ennakko tulee vastaan niin että moottori ei enää lähde pyörimään vaan jää jurisemaan paikalleen. se voi tehdä myös rasituksessa sitä että veto häviää ja se käyttää tehoa siihen itsensä juristamiseen :D erittäin epätoivottu asia. myös liian pieni ennakko voi tehdä säätimestä riippuen ongelmia. yleensä se kuitenkin vaan viilentää moottoria.

PWM taajuus: tää on sen pulssinleveysmodulaation taajuus jolla säädin hakkaa moottoria. isompi taajuus on periaatteessa moottorin kannalta helpompi ja se myös käy tasasemmin mutta säädin saa lisää lämpökuormaa. se taas johtuu siitä että säädinhän on täynnä fettejä jotka teoriassa on joko johtavassa tai ei johtavassa tilassa. käytännössä näin ei ole vaan aina kun fettiä ohjataan joko johtavaksi tai ei johtavaksi muutos tapahtuu "pikkuhiljaa" eli se fetti on aina hetken puolijohtavassa tilassa jolloin sen yli tulee tehohäviötä (=lämpöä). freewheelingin puutteesta kärsivät säätimet saa tossa kohtaa lämpökuormaa myös siitä kun moottorista tulee piikki takas eikä säädin pysty vuotamaan sitä mihinkään. oleellista on kuitenkin se että mitä kovempi taajuus. sen enemmän noita lämmittäviä tapahtumia on.

pienempi taajuus taas tekee sen etä moottori voi käydä vähä karkeesti. säätimestä riippuen voi tietty tulla muitakin ongelmia jos mennään tarpeeksi alas.

monet säätimet tukee ns autotimingia joka toimii toisissa hyvin ja toisissa ei. sellanen säädin missä se toimii hyvin voi olla ihan yhtähyvin toimimattakin jollain tietyllä moottorilla jos auto asetukset on päällä.

esim kontronikin säätimet säätää kokoajan aktiivisesti molempia parametrejä ja sen takia niissä onkin muita parempi hyötysuhde. sitä moottoria kun on ihan turha ajaa kauheella ennakolla sillon ku sitä ei kuoormiteta. näin säästyy akkua ja kamat pysyy viileempänä.

eri säätimien timing asetukset ei ole vertailukelpoisia (ei sitte ollenkaan) esim yge ilmottaa outrunnerin perus asetukseksi 18 astetta joka vastaa jonkun toisen säätimen viittä astetta... kannattaa siis katella manuaaleja ja muiden kokemuksia ja vasta sitte alkaa sooloilemaan jos on jotain esim lämpöongelmia.

sun tapauksessa ku sulla on alimittanen ESC laittaisin PWM taajuuden aika pieneksi. esim 8khz ja koittaisin jos toimis niin. castlet lämpiää muutenkin helposti varsinkin osakaasulla ku niistä puuttuu se freewheeling.

avasko vai sekottiko :D

Kiitos Tohtori! Ei sekoittanut ollenkaan vaan avasi loputkin mitä en varmaksi ymmärtänyt :) Hituvirta koulun käyneenä asiat jotenkin tuttuja mutta siitäkin alkaa olla 10v aikaa ja "kovalevy" tyhjennetty tässä ajaassa riittävän monta kertaa :D

Jep eli seuraavaksi kentällä läppäri kiinni ja koittamaan käytännössä mitä vaikuttaa. Tosiaan tuolta löytyy noi verrokki asetukset samalle mosalle ja noparille http://www.rcheliresource.com/bert-kammerer-shares-his-700e-esc-setup-and-data-graphs/

Hyvä tästä vielä tulee!  8)
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #97 : 01 Marraskuu, 2013, 16:13:54 »
Aluksi voisit kokeilla näillä asetksilla.
http://www.castlecreations.com/support/align_heli_settings/align-700e-700mx-510kv.html


Virtarajat yms joudut jättämään alemmas. Kv yms ariat moottorin mukaan.



Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa kaikor

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #98 : 01 Marraskuu, 2013, 17:57:08 »
Jep eli seuraavaksi kentällä läppäri kiinni

Tota yritän välttää viimoseen asti....loppuu multa harrastefiilis... :)

Ja kohta läppäriinkin genssejä... ;)
Goblineita, rekkula ja roottos

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: Assault 700 DFC
« Vastaus #99 : 01 Marraskuu, 2013, 18:36:24 »
Aluksi voisit kokeilla näillä asetksilla.
http://www.castlecreations.com/support/align_heli_settings/align-700e-700mx-510kv.html


Virtarajat yms joudut jättämään alemmas. Kv yms ariat moottorin mukaan.

Tämä on seuraavaksi sitten. Ekaksi testataan toi Kammarerin setup :) 
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
0 Vastauksia
2247 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Marraskuu, 2013, 22:52:28
kirjoittanut kekke
0 Vastauksia
5633 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Tammikuu, 2014, 20:41:13
kirjoittanut Mh
0 Vastauksia
1928 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Joulukuu, 2014, 17:18:20
kirjoittanut Otou