Mulla on alkuperäiset putket tuossa edelleen, mutta voin kysellä vähän mitä kaveri on käyttänyt. Sillä on sama vahvistin ja se on tehnyt pientä tube rollingia sen kanssa. Ei tosin mitään mittavaa eikä tainnut jaksaa ihan loputtomasti. Sillä on poikamiehenä yksi huone kokonaan musiikille pyhitettynä ja siinä karkasi mopedi käsistä lähes täysin. Kuulokkeet tais jäädä vähän vähemmälle. Golden dragonit tais ainakin jossain vaiheessa olla, mutta ei ollut tyytyväinen. Jotenkin myös tuo Tesla kuulostaa tutulle eli myös ne on voineet olla. Muistelisin että nuo Teslat oli paremmat noista kahdesta jos oli Teslat. Ainakin ne toiset oli paremmat kuin Dragonit.
Mulla ei ole mikrofonisuuden kanssa ollut ongelmia missään vaiheessa. Toki koputtelemalla vahvistinta alkaa kuulua, mutta muuten ei ole ongelmaa. Vahvistin on vielä soittimen päällä eikä hyllykään ole mikään high end malli, jykevyydessä olis toivomisen varaa.
Ei tuo X-can mikään viimeisen päälle arvostettu high end tuote ole, mutta ei myöskään huono laitos. Sitä on haukuttu korkean antoimbendanssin vuoksi huonoksi, etenkin matalaohmisille kuulokkeille. Käsittääkseni juuri nämä mun akg:t olis huono pari, mutta makuasioita. Mulle bassotoisto määrä, mutta etenkin laatu, erottelu, napakkuus yms. jutut riittää mainiosti.
Nyt muistin sen lainassa olleen vahvistimenkin eli se oli Little Dot, muistaakseni mkII versio eli täys putkilaite. Hapislaitehan se tähän verrattuna on eikä se äänellisesti pärjännyt X-Canille. Lisäksi siinä oli ikäviä kanavatasapainoeroja yms. Nätti se kyllä oli hämärrässä kun putket hehkuu ja ne on kaikki näkösällä. Kokeilin myös tuon mun marsun kuulokeantoa (se on todettu myös varsin hyväksi) ja x-canissa on mun mielestä mukavampi ääni kuitenkin.
Eli en heti hävittäis sitä ainakaan ilman rauhassa tehtyä vertailua. Tehoa on niin paljon että se ajaa sen puolesta vaivatta lähes mitä kuulokkeita hyvänsä.
http://www.rock-grotto.co.uk/index2.htmTuolla on paljon juttua MuFin laitteista, niiden twiikkailusta yms. Olin jo yhdessä vaiheessa tosissaan tilaamassa järeää psu:ta ja päivittämässä noiden ohjeiden mukaan koko sisuskalut. Homma jäi sitten kun en useiden yhteydenottoyritysten jälkeen saanut mitään vastausta herralta. Myöhemmin kuulin että tais olla menossa joku ikävä elämäntilanne tms. Aikaa on jo pari, kolme vuotta eli jos oikein haluttaa päästää mopoa keulimaan niin nyt vois taas yrittää.
Erillisistä daceista en kyllä ole perillä yhtään, tuo Nad ja Marantz sisältää sellaiset dacit ettei ole tarvinnut pohtia koko asiaa yhtään.