Kokeilimpa taas useiden kuukausien tauon jälkeen tätä pyörimis treeniä, todetakseni että simuilun vähyys ja tämän treenin vähyys näkyy aika pahasti.
Oikeilla kopuilla on tullut ilma-aikaa vaikka kuinka mutta oppimiskäyrä on selvästi kärsinyt simuilun puutteesta.
Ei auta kuin alkaa aukaisemaan tietokone päivittäin ja simuilla se pienikin tovi.
Välillä akullinen pyörimis treeniä IRL auttaa kanssa. Mulla harjoittelu fiilis pompahti tänään ison pykälän eteenpäin, kun kopterissa taas tekniikka pelasi ja uskalsin yrittää ekan kerran selälleen ja kellahtihan super cp helposti selälleen leijumaan ...
Jaksaa ehkä taas selällään piruetteja simutella, kun ulkonakin pääsee jo selälleen harjoitteleen...
Mulla tuottaa nyt ongelmia orientaatioden vaihdot. Kun ensin pyörin ylösalas ja vaihdan sit oikein päin, niin aivot onkin jääneet vielä edelliseen moodiin. Nyt oon yrittänyt jotain sarjoja, puolikierrosta oikein päin, puolikas flip, taas puolikierrosta, puolikas roll, taas puolikierrosta jne... tulee paljon simulaattori torppeja, mutta edistystä on havaittavissa.