Täytettä taas fleettiin, lähinnä itselle muistilistaksi BeastX trimmausta varten.
Muutkin saa tietysti käyttää (omalla vastuulla), mutta näitä tietoja aina välillä kaipaa ja kentällä ärsyttää etsiä niitä puhelimella eri lähteistä, niin laitampa nyt kootun pläjäyksen tähän.
BeastX hienosäätöopas by Jalippo
Perä:
1. Kaikki potikat keskiasentoon
2. Parameter B -> Transmitter mode (sininen valo), eli mankan expot ja dualratet silloin käytössä
3. Perän endpointtien säätö -> Setup menu E
4. Perän gainit niin korkealle kuin saa, ei oskillointa ym. esimerkiksi funnelissa
5. Paramater D pitäisi säätää tämän jälkeen niin korkeaksi kuin mahdollista, voi testa pirottamalla nopeasti myötäpäivään ja vaihtamalla suuntaa lennosta -> jos perä pysähtyy, arpoo ja hyppää äkisti toiseen suuntaan, niin yksi pykälä taaksepäin.
6. Tarkista uudelleen perän gainit Parameter D säädön jälkeen
7. Lopuksi potikasta numero 3 säädetään miten perä pysähtyy. Nopean pirotuksen jälkeen jos liukuu, niin arvoa ylös, vastaavasti jos potkaisee takaisin, niin arvoa alas.
Nuppi:
1. Potikat 1 ja 2 keskiasennossa
2. Parameter G (cyclic response) sininen valo
3. Mitä lukittuneemmaksi haluat tuntuman, niin sitä enemmän nostetaan potikan 1 arvoa. Jos nuppi alkaa vatkaamaan, niin arvoa pitää tiputtaa. Flybar tyyppiseksi saa tuntuman myös tiputtamalla tätä arvoa.
4. Nopeuslentoa eteenpäin ja tehdään samalla pitch pumppia, jos kopteri näyttää delfiiniltä, niin Parameter C arvoa pitää nostaa.
5. Potikasta 2 säädetään miten nopeat suunnanmuutokset ail ja ele suunnissa tapahtuu. Jos kopteri ryntää HETI uuteen suuntaan, arpoo hetken ja kiihtyy taas, niin arvo on liian korkea. Jos arvo on liian alhainen, niin tuntuma on irtonainen viiveinen. Lapamerkin vaihdon yhteydessä tätä arvoa voi joutua tyypillisesti hienosäätämään.
Säätövinkit kerätty pääosin
täältä.