K:n govi on kyllä hyvä ja voin suositella, varmaan yks parhaista.
BEC myöskin on ollut ongelmaton ja se antaa 5A jatkuvaa ja 15A piikeissä, ainot mikä rajoittaa on se jännite 5-6V eli ei riitä uusille HV servoille.
Mutta mulla toiminut hyvin hensussa (BLS451&251) ja 600 pro:ssa mikä mulla oli joskus ja siinä align 610&650 servot.
K:ssa on myöskin hyvä puoli se että ilmoitetut arvot pitää paikkansa, esim. ollaan monesti Tohtorin kanssa saatu logattua +200A virtoja ulos 120A noparista ilman mitään ongelmia.
Toi BEC on myöskin ylimitoitettu spekkeihin nähden.
Netistä poimittua:
Well… concerning the current that the BEC drives: No, not necessary. 12 amps pulsed @1kHz, symmetrical duty cycle (500/500 microseconds): Endless. 15 amp pulses @1kHz: The BEC dropped out after 5..10 seconds, came back after less than half a second (firmware version 9).
Uskon että servojen virrat ei ole yli 15A 5-10sek. tai sitten tikkujen täytyy vatkata jo aika tiheeseen
Mut jotain 12A jatkuvaa näyttäis todellisuus olevan.
Edit: unohtu vielä sanoa että K:ssa on active freewheeling toiminto joka auttaa kun ajetaan osakuormalla.
Itse tykkään tästä ominaisuudesta koska ajelen hensua laajalla kierrosalueella (n. 1400-1900)