No nyt on pultattu lisää roinaa kiinni.
Servotelineet ja nuppi on niputettu. Tämä nuppi ei tarvitsekkaan Beasteja, eikä sen enempää V-Barejakaan, saatika stabilointilapoja, joita jotkut lennättäjät kuulemma vihaa yli kaiken... No tästä nupista saa
ainakin sen "lapa-ura-login" ulos visuaalisesti..
Linkkien pituuksia swashista nuppiin ei ole manuaalissa annettu, mutta "kriittinen" mitta runkolaakerista swashiin (13mm) on annettu, joten linkistöt ja muut säätämiset pitäisi tehdä sitten sen mukaan. Siipä tarvitsee mitta-työkalu, sillähän siitä sitten pääsee.
Ylempään runkolaakeri-pakkaan, joka on myös on rungon tuki, ja jossa antirotation bracet on kiinni, oli niittimuttereissa väärät jengat. Piti olla M3, mutta myös M2.5 oli jotenkin sopimaton. Vein kikkareen tänään töihin, ja veivasin messinkibiitteihin uudet kierteet. Helppo homma. "Lainasin" tietty sen M3 tapin kotiin. Nyt on tappisarja kotona täydellinen M4 asti.
Yksi linkin pallo on jäänyt toimittamatta swashiin. No, eiköhän Carina pistä sen pakettiin seuraavan tilauksen yhteydessä...toivottavas
ti.
Stabbaripunttien päihin tarvitsee päivittää hattumutterit, koska mekaniikan mukana tulevat nylocit ovat mielestäni liian rumat...
Nyt on kasattu mekaniikka suurinpiirtein, eli alkaa se sovittaminen runkoon ja Canobyyn, sekä molemmat kardaanit, ekan ja tokan, sekä niiden tukilaakerien asemoiminen... Itse en usko, että kaikki käy ihan "niks-naks"..., kunhan vain ei jokin alkaisi ulvomaan, eli menisi sudeksi..
Tämän hetkisiä mittoja: Korkeus: 44cm, Lavanpitimien kärkiväli 21cm, Stabbaripunttien väli on 36cm. Aivan kuin 700-800 kokoluokan välimaastossa liikutaisiin...
Lillekin meinas että: Onneksi et ottanut sitä isompaa versiota...
No olisihan se tietty ollut paljon mukavampaa ruuvata lavat paikalleen selkä suorana, kopun ollessa maassa...
No tällä kumminkin mennään..