Kirjoittaja Aihe: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita  (Luettu 47537 kertaa)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #25 : 18 Tammikuu, 2014, 17:28:11 »
Nyt on pakolliset woodootemput tehty, ja seuraavaksi vois ottaa ilmaan.
Mahtaa vaan jäädä ensi viikonlopuksi tai sitäkin kauemmaksi.
On pakkaslukemat kuitennii lähempänä -30 kuin -20. Ja -25 vaiheessa alkaa jo käydä kamoja sääliksi  ;D Joo joo.. onhan sääli sairautta, mutta kukaa ei mua terveeksi oo sanonukkaa   ;D ;D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #26 : 25 Tammikuu, 2014, 16:27:38 »
Nyt on Revojen sisäänajo menossa..
1. Lataus 1C (3.7A)                      Purku 0.85A    IR 4-5
2. Lataus 1C (3.7A)                      Purku n. 4A     IR 3.5-5.1
3. Lataus 1C (3.7A)    IR 3.7-5.3    Purku n. 4A     IR 3.8-5.1
4. Lataus 1C (3.7A)    IR               Purku n. 4A     IR 3.2-5.6
5. Lataus 1C (3.7A)    IR 3.8-5.4    Purku n. 4A     IR 3.5-5.6  ...  3.9-5.4
6. Lataus     (20A)     IR 2.4-4.6    Purku n. 4A     IR 3.8-5.2
Näyttäs olevan selkeästi isommat IR-luvut toisessa akussa.
Nämä temput siis latureilla tehty ja purku aina storage jännitteeseen.

Sitten siirrymme ilmassa tyhjentämiseen..
7.   IR 4.9-7.9   Lataus 1C (3.7A)                  IR 6-9.9       Lento 
8.                    Lataus 20A   meni 700mAh    IR 12.2-17.8 Lento
9.   IR 2.8-6.2   Lataus 20A   meni 2000mAh                     Lento
10. IR 5.3-9.1   Lataus 20A   meni 2400mAh   IR 4.8-8.1    Lento
11. IR 1.4-4.5   Storgeen      meni 750mAh    IR 4.1-7.8     Ja kotiin.
« Viimeksi muokattu: 25 Tammikuu, 2014, 16:29:34 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #27 : 25 Tammikuu, 2014, 17:37:40 »
ööh, käyt ilmassa ja lataat sen jälkeen 700mAh? Miten sä lennät? Käyt metrissä ja tuut alas? Vai onko tää sun jotain sisäänajoa?

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #28 : 25 Tammikuu, 2014, 17:43:49 »
Just siitähän tässä nyt on kyse. Kyl se siinä lukee.
Sitten kun niitä on vähän herätelty, alan lataamaan nopeampaa ja purkaan enemmän.
« Viimeksi muokattu: 25 Tammikuu, 2014, 17:46:32 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #29 : 02 Helmikuu, 2014, 13:08:38 »
Nyt on Revojen sisäänajo menossa..
1. Lataus 1C (3.7A)                      Purku 0.85A    IR 4-5
2. Lataus 1C (3.7A)                      Purku n. 4A     IR 3.5-5.1
3. Lataus 1C (3.7A)    IR 3.7-5.3    Purku n. 4A     IR 3.8-5.1
4. Lataus 1C (3.7A)    IR               Purku n. 4A     IR 3.2-5.6
5. Lataus 1C (3.7A)    IR 3.8-5.4    Purku n. 4A     IR 3.5-5.6  ...  3.9-5.4
6. Lataus     (20A)     IR 2.4-4.6    Purku n. 4A     IR 3.8-5.2
Näyttäs olevan selkeästi isommat IR-luvut toisessa akussa.
Nämä temput siis latureilla tehty ja purku aina storage jännitteeseen.

Sitten siirrymme ilmassa tyhjentämiseen..
7.   IR 4.9-7.9   Lataus 1C (3.7A)                  IR 6-9.9       Lento 
8.                    Lataus 20A   meni 700mAh    IR 12.2-17.8 Lento
9.   IR 2.8-6.2   Lataus 20A   meni 2000mAh                     Lento
10. IR 5.3-9.1   Lataus 20A   meni 2400mAh   IR 4.8-8.1    Lento
11. IR 1.4-4.5   Storgeen      meni 750mAh    IR 4.1-7.8     Ja kotiin.



Uutta tietoa..
12. IR 4.4-7.4    Lataus 12A   meni 1700mAh
13. IR 2.7-4.6    Lataus 20A   meni 1500mAh
14. IR 3.5-6.5    Lataus 30A   meni 2000mAh  IR 4.1-6.7
15. IR 2.9-6.4    Lataus 30A   meni 2200mAh  IR 4.1-6
16. IR 2.8-5.9    Lataus 30A   meni 2500mAh 
17. IR 3.7-6.5   Storage 30A  meni 1000mAh  IR 4.7-8.5


Nyt on syklejä sen verran että voi muodostaa mielikuvaa uusista Revoista.
Olen oikein tyytyväinen. Kennojen tasapainoerot on isommat kuin TP:ssä, mutta se ei tunnu haittaavan.
Akut ei kovinkaan paljon lämpee missään tilanteessa. Nyt oli ilma -6 astetta ja 2-3m/s tuuli. Maksimi lämmöt akussa käväisi +30 Astetta ja se oli latauksen aikana (30A) lataus.

Tässä nyt näyttää sille ettei yli 30A latausvirran nostoon ole kauheita paineita. Akut on jo nyt 6-7minuutissa täynnä. Tai täynnä ja täynnä.
Laturi on säädetty niin että se alkaa piippaamaan kun latausvirta tippuu alle 7A. Sitten menee Keep-tilaan, eli lataa kuitenkin vielä jos ei keskeytä.
Jos ei keskeytä akku ottaa vielä n.200mAh.

Tämä systeemi mahdollistaa erittäin nopean latausoperaation. Akku ei ole ihan täynnä, mutta se vaan huomioidaan purussa ym.
Kahdestaan jos ollaan Hensuilemassa nopeampi lataus ei ole tarpeen.
Mutta jos yksin ilmatilaa pitää käytössä, voi nopeampi lataus olla poikaa.
Sillon varmaan tuuppaan 40A ja piuhat irti kun laturi piippaa että, nyt latausvirta menee alle 7A.
Ai ai kun on ihanaa.
Jos on kahdet akut, eipä sitä akkuja vaihda paljoa nopeampaa jossei nyt ennätyksiä yritä rikkoa.

Nyt kun alkuwoodoot on tehty, en pidä näin tarkkaa kirjaa. Tympiää hommaa olla kokoajan laittamassa jotain ylös. Merkkaan syklit ja sitten välillä taas kirjaan tarkempia tietoja niin näkee jos muutoksia tapahtunut.
Varmaan laitan ylös montako 40A latausta tehty.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #30 : 17 Helmikuu, 2014, 18:05:49 »
Päivitystä akkujen vointiin.
Ovat toimineet mainiosti. Kunnes.. minä harvapää sitten tänään kämmäsin.
Mun TDR on nyt niin paljon laihtunut, että kaikki veepaarin säädöt meni uusiksi.
Noo, mulla läppäri kentällä mukana ja tein koelentoja ja välillä käytin piuhanpäässä purkkia.
Yllättäenpä tietysti unohin välillä latailla  :-[ Kun minähän vaan vähä kokeilen.

Nopari pudotti kierroksia kesken lennon, ja samalla hetkellä tajusin mistä on kyse  >:(
Siinäpä ei paljo ollu tehtävissä muutakuin rotatoida kepakko baut 20m korkeudelta.
Se oli nyt sitten eka mun rotaatio TDR:llä.
Eipä siinä mitään, sain se ehjänä alas vaikka oli mun kevennetyt aika hepposet landarit paikallaan.

Mä olin jo ihan varma että nyt alkaa savu karkaamaan pattereista. No eipä mitään.
Kennot toisessa akussa baut 2.7V ja tämä akku selvästi pullistunut. Toisessa 2.8V ja vain lievästi pullistunut.
Laturi alkoi ladata 0.10 Ämpärillä mutta hetken päästä lopetti latauksen ja valitti alhaista jännitystä. Eikäkö uudestaan käyntiin.. ja näin tein muutamia kertoja.
Sitten kun tuli 3V niin lataus alkoi normaalisti.
Noo mä aattelin että, nyt kyllä pitää ladata silleen sievästi. Latasinkin vain 20A pari sykliä ja vaan tyyliin leijuttelin.
Patterit kaikesta huolimatta alkoi toimia normaalisti. Varmaa on että, gutaa tuo ei tehnyt.




Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Kaapeli

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #18
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #31 : 17 Helmikuu, 2014, 21:23:28 »
Mites muuttui IR:t tämän jälkeen? Nousiko paljon?
SAB Goblin Kraken (VBar NEO)
VBAR Control
Synergy E7 (CGY750)
SAB Goblin 380 (Brain)
Futaba 14SG                                 Trex 450 Pro DFC (3GX)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #32 : 17 Helmikuu, 2014, 21:28:07 »
Pitää enskerralla ottaa laajempi otanta, kun nyt vaan vilasin pari kertaa ettei mitään tramaattista ole tapahtunut.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Kaapeli

  • Jäsen 2024
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #18
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #33 : 17 Helmikuu, 2014, 21:52:53 »
Mielenkiintoista.. Jos siellä ei IR:t ole kasvanu hirveästi niin sillonhan se akku periaatteessa on vielä ihan entisessä kunnossaan. No, ainakin IR:n osalta. Liekö kapasiteetti sitten kärsiny. Jostain se pullistuminenkin kielii.

Vaan ei siinä, itsellä jäi vastari akkuun kiinni ja oli siinä viikon. Akun jännite 1.5V, kennot 0.7 ja 0.8V. NiMh ohjelmalla laturi lähti sitä lataamaan. Jännite nousi varmaan parissa minuutissa 5.5V jännitteeseen ja vasta sitten alkoi virtaa menemään niin paljon että laturin viisari alkoi värähtämään. Siinä vaiheessa vaihdoin LiPo ohjelman laturista ja latailin sinne koko kapasiteetin edestä virtaa sisään. Muuta heikkoa en ole huomannut kuin sen että balansointi saattaa kestää kauemmin kuin ennen. Tietyisti IR:t on voinu kasvaa, mutta ei ollu lukemia ylhäällä mitä ne oli ennen tuota tempausta. Lopputulos näyttää olevan kuitenkin se että ainakin pienellä virralla purettaessa lipot ei nyt ihan hirveen pahasti ota kyttyrää yksittäisestä syväpurkauksesta.

Pikkuräksän genssillä onnistuin myös ajamaan kerran kahdesti peräkkäin lataamatta välissä. Tippu cutoffin seurauksena heinikkoon. Se oli huomattavan lämmin tuon jälkeen ja veti vähä ylikin oman kapasiteettinsa verran virtaa sisäänsä. Verrokkeina oli 3kpl samanlaisia genssejä ja tuossa yksilössä on edelleen selvästi suuremmat IR:t mitä muissa ja sen huomaa kyllä lennossakin että se alkaa kyykkäämään muita aiemmin. Isolla virralla purettaessa näyttää siltä että vahinkoa on paljon helpompi saada aikaan syväpurkauksen aikana.
SAB Goblin Kraken (VBar NEO)
VBAR Control
Synergy E7 (CGY750)
SAB Goblin 380 (Brain)
Futaba 14SG                                 Trex 450 Pro DFC (3GX)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #34 : 17 Helmikuu, 2014, 21:58:53 »
Todennäkösesti meneen huomenna taas lentään.
Otan sitten IR:ät tyhjänä ja täytenä ylös muutaman syklin verran että voi verrata noihin edellisiin.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #35 : 18 Helmikuu, 2014, 13:08:34 »
Nyt on Revojen sisäänajo menossa..
1. Lataus 1C (3.7A)                      Purku 0.85A    IR 4-5
2. Lataus 1C (3.7A)                      Purku n. 4A     IR 3.5-5.1
3. Lataus 1C (3.7A)    IR 3.7-5.3    Purku n. 4A     IR 3.8-5.1
4. Lataus 1C (3.7A)    IR               Purku n. 4A     IR 3.2-5.6
5. Lataus 1C (3.7A)    IR 3.8-5.4    Purku n. 4A     IR 3.5-5.6  ...  3.9-5.4
6. Lataus     (20A)     IR 2.4-4.6    Purku n. 4A     IR 3.8-5.2
Näyttäs olevan selkeästi isommat IR-luvut toisessa akussa.
Nämä temput siis latureilla tehty ja purku aina storage jännitteeseen.

Sitten siirrymme ilmassa tyhjentämiseen..
7.   IR 4.9-7.9   Lataus 1C (3.7A)                  IR 6-9.9       Lento 
8.                    Lataus 20A   meni 700mAh    IR 12.2-17.8 Lento
9.   IR 2.8-6.2   Lataus 20A   meni 2000mAh                     Lento
10. IR 5.3-9.1   Lataus 20A   meni 2400mAh   IR 4.8-8.1    Lento
11. IR 1.4-4.5   Storgeen      meni 750mAh    IR 4.1-7.8     Ja kotiin.
12. IR 4.4-7.4    Lataus 12A   meni 1700mAh
13. IR 2.7-4.6    Lataus 20A   meni 1500mAh
14. IR 3.5-6.5    Lataus 30A   meni 2000mAh  IR 4.1-6.7
15. IR 2.9-6.4    Lataus 30A   meni 2200mAh  IR 4.1-6
16. IR 2.8-5.9    Lataus 30A   meni 2500mAh 
17. IR 3.7-6.5   Storage 30A  meni 1000mAh  IR 4.7-8.5


Uutta tietoa:
31. IR 8.5-14.8     lataus 20A meni 1300mAh      IR 4.8-7.7 lento.
32. IR 4.4-6.9       lataus 30A meni 1600mAh       IR 2.4-4.4 lento.
33. IR 2.5-4.4       lataus 30A meni 2000mAh       IR 2.1-3.6 lento.
34. IR 2.1-3.3       lataus 30A meni 1800mAh      IR 2.1-3.2 lento
35. IR 1  - 3          lataus 30A meni 2300mAh       IR 1.9-2.6 lento
36. IR 2.8-5.5       lataus 30A meni 2000mAh       IR 2.6-4.5 lento
37. IR 2.1-3.5       lataus 30A meni 2800mAh       IR 1.9-2.8 lento
38. IR 1.4-2.8       lataus 30A meni 3050mAh       IR 1.8-2.8 lento
39. IR 2.4-5.3     Storage 20A meni 850mAh        IR 4.3-6.7

Akkujen max lämpö 46 astetta rajun lennon jälkeen. Lämmöt aina tippuivat latauksen aikana vaikka 30A latasin. Eli siis kovakouraisessa lennossa akut lämpee enemmän kuin latauksessa.
Ulkolämpötila -2.5 astetta
Tuuli 2-3m/s


30% kierroksilla lentää helposti 10min.
45% kierroksilla melko kovaa kyytiä 6min.
80% kiekoilla ja melkein jatkuvasti täydet lapakulmat (+-14 astetta) lentää vähintään 3min.

Näyttäs siltä ettei akut kovin huonoa tykänneet käynnistä alhaisessa jännitteessä (2.7V).
Hyvä näin. Ei muutakun lisää syklejä. Ihania pattereita :)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #36 : 04 Maaliskuu, 2014, 18:21:03 »
Revoilla takana 70 sykliä lentämällä +alkulämmittelysyklit.
Voin ainakin vielä suositella. Ei muuta raportoitavaa  :)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #37 : 30 Maaliskuu, 2014, 18:39:54 »
N.100 sykliä takana. Ei mitään muutoksia..
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #38 : 25 Huhtikuu, 2014, 20:02:00 »
N. 150 sykliä takana. Ei mitään muutoksia uusiin verrattuna.
Akkujen lämpötilat käytössä n.39-42° Lämpö tulee lennon aikana, ja jäähtyy muutaman asteen latauksessa.
Tässä vaiheessahan Thunder Powerit lauloi viimeisen syklinsä. Ja olivat hyytyneitä jo paljon aiemmin.

Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #39 : 25 Huhtikuu, 2014, 22:24:01 »
ja kalliimpiakin vissiin..? Jooei, komeasti henseleitti vieläkin lenteli, ei näytä patterit antautuvan... on se metkaa kun saa vierestä seurata hensun lentoa kun rahatila ei anna periksi ostaa moista laitetta niin pitää vaan ''kateellisena'' kuolata vierestä :D
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #40 : 03 Toukokuu, 2014, 20:42:35 »
185 sykliä takana. Ei muutoksia.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #41 : 03 Toukokuu, 2014, 21:45:11 »
Vaikkei täällä liikoja kommentteja olekaan niin jatkahan tietotoimistotoimintaa :)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #42 : 03 Toukokuu, 2014, 21:57:37 »
Joo :) Eipä tässä paljon ole kommentoitavaa puolin ja toisin.
Seuraavalla lentoreissulla aattelin taas ottaa laajemmat muistiinpanot IR-lukemista ym.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #43 : 15 Toukokuu, 2014, 15:17:43 »
Vanahaa tietoa..
1. Lataus 1C (3.7A)                      Purku 0.85A    IR 4-5
2. Lataus 1C (3.7A)                      Purku n. 4A     IR 3.5-5.1
3. Lataus 1C (3.7A)    IR 3.7-5.3    Purku n. 4A     IR 3.8-5.1
4. Lataus 1C (3.7A)    IR               Purku n. 4A     IR 3.2-5.6
5. Lataus 1C (3.7A)    IR 3.8-5.4    Purku n. 4A     IR 3.5-5.6  ...  3.9-5.4
6. Lataus     (20A)     IR 2.4-4.6    Purku n. 4A     IR 3.8-5.2
Näyttäs olevan selkeästi isommat IR-luvut toisessa akussa.
Nämä temput siis latureilla tehty ja purku aina storage jännitteeseen.

Sitten siirrymme ilmassa tyhjentämiseen..
7.   IR 4.9-7.9   Lataus 1C (3.7A)                  IR 6-9.9       Lento 
8.                    Lataus 20A   meni 700mAh    IR 12.2-17.8 Lento
9.   IR 2.8-6.2   Lataus 20A   meni 2000mAh                     Lento
10. IR 5.3-9.1   Lataus 20A   meni 2400mAh   IR 4.8-8.1    Lento
11. IR 1.4-4.5   Storgeen      meni 750mAh    IR 4.1-7.8     Ja kotiin.
12. IR 4.4-7.4    Lataus 12A   meni 1700mAh
13. IR 2.7-4.6    Lataus 20A   meni 1500mAh
14. IR 3.5-6.5    Lataus 30A   meni 2000mAh  IR 4.1-6.7
15. IR 2.9-6.4    Lataus 30A   meni 2200mAh  IR 4.1-6
16. IR 2.8-5.9    Lataus 30A   meni 2500mAh 
17. IR 3.7-6.5   Storage 30A  meni 1000mAh  IR 4.7-8.5

31. IR 8.5-14.8     lataus 20A meni 1300mAh      IR 4.8-7.7 lento.
32. IR 4.4-6.9       lataus 30A meni 1600mAh       IR 2.4-4.4 lento.
33. IR 2.5-4.4       lataus 30A meni 2000mAh       IR 2.1-3.6 lento.
34. IR 2.1-3.3       lataus 30A meni 1800mAh      IR 2.1-3.2 lento
35. IR 1  - 3          lataus 30A meni 2300mAh       IR 1.9-2.6 lento
36. IR 2.8-5.5       lataus 30A meni 2000mAh       IR 2.6-4.5 lento
37. IR 2.1-3.5       lataus 30A meni 2800mAh       IR 1.9-2.8 lento
38. IR 1.4-2.8       lataus 30A meni 3050mAh       IR 1.8-2.8 lento
39. IR 2.4-5.3     Storage 20A meni 850mAh        IR 4.3-6.7

Akkujen max lämpö 46 astetta rajun lennon jälkeen. Lämmöt aina tippuivat latauksen aikana vaikka 30A latasin. Eli siis kovakouraisessa lennossa akut lämpee enemmän kuin latauksessa.
Ulkolämpötila -2.5 astetta
Tuuli 2-3m/s



Uutta tietoa.
Lennätys tällä kertaa TDR800:lla.

Lataus 30A         Meni 1600mAh   IR 2,3-4.6  lento 9min.   IR 1.9-3.2
Lataus 30A 8min. Meni 3000mAh  IR 1.7-2.6  lento 10min. IR 2.4-3.8.
Lataus 30A 7min. Meni 2500mAh. IR 1.8-2.7  Lento 6min.  IR 1.3-2.2.
Lataus 30A          Meni 3100mAh  IR 1.4-2.6  lento 6min.   IR 1.8-2.7
Lataus 30A          Meni 2700mAh  IR 1.7-2.6                    IR 0.9-2.2.
Lataus 30A 7min. Meni 2900mAh  IR 1.4-2.7. Lento...
Mä näkisin että ei ole ainoatakaan syytä latailla maltillisemmin, ainakaan näitä pattereita.
Joten, en jaksa enää näitä lukemia ottaa ylös. Tää on selvä homma kun lukemat vaan paranee. Ei muutaku nupit kaakkoon. Hajoo jos hajoo, ois ne varmaan sitte muutenki hajonnu.
Nämä patterit on aikoja sitten maksanut ittensä, jos TP:n pattereihin vertaa. Ugh


Edit: Ainiijuu ja yli 200 sykliä nyt takana.
« Viimeksi muokattu: 15 Toukokuu, 2014, 15:23:09 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #44 : 21 Toukokuu, 2014, 16:17:04 »
215 sykloonia takana ja toinen patteri lievästi paisunut. Mutta ei mitään muuta muutoksia vielä.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #45 : 21 Toukokuu, 2014, 23:52:43 »
Otahan videoo, millaista lentoo noilla ajelet.

R
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #46 : 22 Toukokuu, 2014, 00:02:33 »
Normimodella nuo on tyhjät n.8-9min.
Idle1 6min.
Idle2 n3min.
Lennän tosi vaihtelevaa joka lentotilalla. Välillä rauhallista, välillä nopeutta ja välillä semmosta että on kulmat joko täysiä plussaa tai miinusta.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #47 : 22 Toukokuu, 2014, 00:07:21 »
Nakita joku kuvamaan
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #48 : 22 Toukokuu, 2014, 00:12:09 »
Eikai se akku tiiä millaisia kiemuroita sillä lennetään :D Olennaista on vaan äkkiäkö se on tyhjä. Ja kuin isoja piikkejä tulee.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa varis

  • Seniori torppari
  • *****
  • Seuraava FPV:n maa-asemani
Vs: Revolectrix akut. Takuulla tuoreita
« Vastaus #49 : 27 Toukokuu, 2014, 20:25:49 »
Onkos muilla näistä kokemusta? Noh... eikös tää ollu hittibrändi maailmalla?

Vois kokeilla tollasessa laiskassa 4S multikopterissa noita:

http://www.store.revolectrix.com/Products/BLACK-label-LiPO-batteries/Revolectrix-2700mAh-4S-Lipo-Black-Label
http://www.store.revolectrix.com/Products/BLACK-label-LiPO-batteries/Revolectrix-5200mAh-4S-Lipo-Black-Label

PS. On se muuten jännä että jotkut on out of stock, vaikka tehdään samana päivänä kuin tilataan  :P
« Viimeksi muokattu: 27 Toukokuu, 2014, 20:28:50 kirjoittanut varis »
Typical questions asked about products:
 - Is this R/C helicopter durable?
 - Is it easy to clean up this finger paint?

(From Amazon.com, Customer Questions & Answers)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
2972 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Tammikuu, 2011, 21:31:58
kirjoittanut J@ni
27 Vastauksia
15681 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Marraskuu, 2012, 19:53:42
kirjoittanut njs
3 Vastauksia
2617 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Maaliskuu, 2013, 18:37:56
kirjoittanut vee73
2 Vastauksia
2944 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Syyskuu, 2015, 14:16:14
kirjoittanut 338federal
114 Vastauksia
44082 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Marraskuu, 2016, 20:42:10
kirjoittanut TeroS