juuri ton pikkukopterin kalliin varaosapolitiikan takia itsekkin aikanaan luovuin noista kokonaan ja vannoin etten enää koskaan osta yhtään tollasta esim e-fliten enkä muidenkaan pientä kirppua.
niihin menee satasia rahaa ihan pikkuajassa. lopputuloksena ei kuitenkaan ole lentämisen fiilistä vaan pelkkää sirinää
monta kertaa oon meinannu ton mun lupauksen murtaa ku tullu jotain uusia markkinoille. onneks oon aina saanu alkuun hillittyä ja sitte ku aikaa on tiimalasissa valunu on niiden uusienkin kohdalla tullu karu totuus niiden laadusta ilmi. viimeisimpänä hyvänä esimerkkinä toi allun 150 rexi. kyllä poltteli mutta hillitsin ja nyt ku lueskellu ni enpä montaa latia siitä maksais.
itse kuulun siihen ryhmään joka pitää simuttelua ihan kivana puuhana ja siinä saa kyllä mielestäni enemmän lentämisen tuntua ku noilla mikrokokosilla. tätä ei voi tietenkään yleistää koska kaikki ei tosta tykkää. siinä on kuitenkin varaosakustannukset halvat
suhteutetuna mun kallein kopteri on luultavasti ollut mCPX jonka modasin sitte jossain vaiheessa harjattomaksi päämoottorin osalta.