komean näköinen kopteri, näyttää jotenkin tutulta.
Tuo tosiaan lentää aika vähällä virralla, mutta pienet akut tahtoo tehdä tuosta takapainoisen. Omien sovittelujen pohjala Gens ace 4000 mAh 60C on sopivan painoinen, samoin 4400 mAh 45C. Kummallakin akulla saa helpoisti pienillä kierroksilla (2350) 5 - 5:30 lentoaikaa. Rauhalliseen, pieneen neppailuun jopa yli 6 minuuttia eli tarpeettoman isoja ovat, siinä mielessä nuo sun akut olis kapasiteetiltaan sopivampia tuohon
Kopterin käytös muuttuu aika radikaalisti kun nostaa kierroksia vielä vähän, tosin govi ei pysty enää pitämään tuota suurempia kunnolla.
Hammasrattaita tuossa on sen verran että melkoinen betonimylly se on kun sisällä huudattelee tärinätestiä. Etenkin jos joku ratas on vähän huonossa hapessa. Tosin mulle ei ole mitään merkitystä äänellä, se ei tee mulle kopterista hyvää eikä huonoa että se on hiljainen, se vaan on siten hiljainen mutta ei sen mielyttävämpi tai vähäemmän miellyttävä.
Kiinnitä erityistä huomiota peräputken kiinnitykseen runkoon. Sillä kun säädetään se hammasratasparin välys. Liian iso välys syö heti ne rattaat kun lennät sivuttain, etenkinkin funnelin tyyppisessä liikkeessä. Parhaiten onnistuu kun työntää ihan kiinni (siis liian tiukalle) ja pyörittelee rauhallisesti nupista. Se hakee hyväksi välyksen itsekseen.
Tarkista myös Brainista tail dynamic asetus. Se on helposti keppiperälle liian terävä ja sillä saa rikottua nuo rattaat muutamalla terävällä käännöksellä. Se on wisardin jäljiltä aivan uskomattoman terävä, olen omastani pehmentänyt liikettä paljon ja se on edelleen turhan terävä.
Oletko minkä verran viritellyt brainia, olis ihan mukava verrata asetuksia ja arvioita kopterista.
Muutenhan tuo on pommin varmaa tekniikkaa. Kokoisekseen se näykyy taivaalla hienosti, tuo koppa tekee viimeisen silauksen siihen. Toivotaan paljon hienoja lentoja tuolla.