Olipa taas sarjassa maisterin lopputyö ennenkuin sain yksinkertaisen Throttle kalibroinnin tehtyä.
1: PPM radio
2: Ei ole, siispä S-bus vastaria PPM moodiin sitomaan.
3: Radio PPM moodiin
4: Yksi kerrallaan ESC kanvien piipitystä kuuntelemaan jos niissä sisällä olevat asetukset ovat multiroottorille sopivat.
5: ESC numero 3 antaa +5V jotta homman saa pelittämään.
6:ESC Kanavat 1,2 ja 4 ohjelmoitu.
7:ESC Kanava 3 siis
8:piip....2 sek....piip....2sek....p
iip.....mitä hlvttiä
?
9: ESC Kanava 3 ei siis mene mihinkään modiin vaan piipittää "abnormal throttle"
10: Palautanko 6 kk vanhan ESC kauppaan vai tilaanko vaan normaalit ESC
Pinna kiristyy
11:tauko
12:kokeilempa kytkeä kaikki ESC kiinni ja moottorit myös mukana tulleeseen kalibrointi palikkaan.
13: Success..ESC numero 3 on taas mukana .
14: taas yksi Kiinan 50-vuotissuunnitelma on paljastettu. Ajetaan länkkärit hulluiksi soljuttamalla vika moodeja normaaliin toimintaa.