G31:n säätösoftaa kattelin, tuota kuminauhamaisuutta pitäisi saada pois 500:sta. Pitää ottaa läppäri kentälle matkaan niin saa säätää kentän laialla tarvitaessa lisää.
Älä hätäile sen kanssa. Sillä ei ole väliä miltä se mun mielestä tuntui, sitä ei tarvi säätää mulle. Tärkeämpää on että saat itse siihen tuntuman. Aloita tuolla ja kiristä sitä mukaa kun tuntuu tarvetta olevan.
Mun mielestä siinä ei ollut kuminauhamaisuutta, enemmänkin liikkeitä oli vaan vähän tarjolla. Samoin kierroksia oli vähänlaisesti. En itsekkään enää lennä hirveillä kierroksilla, mutta tuossa oli mun mielestä vähän voimaa lavoissa.
Katellaanpa ja yritetään yhtä aikaa kentälle. Tällä tavalla on hankala varmistaa että puhutaan samasta asiasta, naamakkain saadan varmasti parempi aikaan.
Mun mielestä osaat sen tärkeimmän eli osaat nostaa sen ilmaan, saat sen leijumaan ja ennen kaikkea saat hallitusti alas. Tuossa on kaikki eväät että pääset sen kanssa eteen päin, loppu on enemmänkin sopiva annostus kokeilunhalua ja malttia. Se kopteri tottelee ohajusta kun rauhallista lentoa lennetään, siihen voi luottaa.