Noni, tuli se nintendo tähänki talouteen
On kyllä hyvä peli. Näkee kyllä ihan hirveesti kaikkea dataa akuista ja latauksen tilasta, ja melkein kaiken samalle kertaa. Hyvä on tuo näyttö kyllä. Ja tehoa riittää. Pistin kolmella powerilla tuon salkkun nyt, luulis 1500W riittävän kun ei mulla ole akkujakaan niin paljoa että sais tuon enempää tehoja ulos mitenkään. Ja ihan riittävän raskas on nytkin jo salkku, eikä tuohon salkkuun enempi powereita mene niin että mahtus vielä muutakin sisään. Nyt on hyvä.
Tuntu vaan että normaaliasetuksella se hieroo balansointia ihan hirveän pitkään. Pitänee käyttää fast balance optiota niin ei mene turhaan viimesten millivolttien hieromiseen älyttömästi aikaa. Toisaalta, nythän mulla oli nuo isot akut vedetty tuolal vanhalla iChargerilla huonoon balanssiin kun siinä on selvästi vikaa balanssiliittimen tarkkuudessa. Se selittää ensimmäisen latauksen pitkän balansoinnin, mutta ei se minusta paljon siinä muuttunu toiselle syklille.
Tällä on nyt ladattu vähä kaikkia akkuja mitä talosta löytyy
Tykkään kyllä erityisesti tuosta miten helppo on seurata IR arvoja. Vastarin akkuakin nyt latasin ennen lentoa ja lentojen jälkeen, jälkimmäisellä kerralla oli ihan merkittävästi pienemmän IR:t mitä lähtiessä. Kannattaa näköjään tuollekin akulle tehä yks sykli ennen lähtöä niin pelaa ilmassakin paremmin. Pikku-trexin 3S genssejä syklitin kans kaikkia, jokaista latasin kertaalleen. Sieltä paljastu yhdestä akusta katkennut balanssiliittimen johto. Tuota en ollut huomannut kun tähän asti vetäny aina rinnanlatauksella nuo akut täyteen niin jää huomaamatta jos yhessä akussa on johto poikki. Ihan hyvin se oli balanssissa siltikin, ilmeisesti aina välillä saanu kontaktia niin että pysyny balanssissa. Sen verta oli suojakuoren tyvellä johdon tynkää jäljellä että sen sai kolvattua paikalleen ja kutistesukkaa päälle. Hyvä tuli.
Synergyllä oli ensin vähä semmonen tunne että puretaanpa nyt akut vaan kun ei jaksa keskittyä lennätykseen sen kummemmin, että tutkitaan laturin toimintaa enempi tälle päivää. Niin sitä vaan kuitenkin mieli muuttui ja neljän akullisen jälkeen oli taas lennätyksen ilo palannut. Todellakin tuntuu aina vain paremmalta lentää tällä. Lumisateesta huolimatta uskalsin taas pitkästä aikaa vetää varovaista inverttiharjoitusta. Kyllä se kesäksi jo hyvin menee
Nyt uskaltaa jo sanoa että kyllä se tuo Fusunon koppa näkyy ihan pirun hyvin taivaalla huonossakin valossa. Tai ainakin nyt kun sitä on oppinut katsomaan. 32min tuli lentoaikaa yhteensä, eli 8min per akku. Hyvä hyvä.
Tuntuu että homma on tosi hyvällä mallilla menossa, ja ne hyvät lennätyskelit on todellakin vielä tulollaan. Voi että, tästä tulee hyvä kausi!