Tänään TDR 800 sai lentoja oikein urakalla. 5 tuntia kentällä ja vain 6-7min.pituiset pakolliset lataustauot lentojen välissä
Syklejä tuli siis aika paljon.
Tällä on ollut todella hauskaa lennellä suht pienillä kiekoilla, kun se niilläkin on tosi kykenevä.
N. 1550rpm on ollut nyt suurimmat kierrokset millä lentänyt. Aika ärtsy meininki jo niilläkin jos vertaa normi kokoseen. 800 on tautisen räväkkä, vaihtaa suuntaa kuin napista ja lentää kyllä lujaa.
Mullahan on nyt yli +-14° lapakulmat ja joskus tulee semmonen tilanne pienillä kierroksilla että perä karkaa hieman jos oikein tikkua käyttää nopeasti laidasta laitaan.
1550 rundeilla nopeuslentoa voi mennä nelisen minuuttia ja sitten alkaa moottori jo olla silviissiin lämmin ettei ihan viitti nakkeja siinä pitää. Ei siis ees kuuma.
Kontronik 120HV nopari ei ole senkään vertaa lämmin.
Varmasti n.1700rpm ja sitä suuremmilla kierroksilla nopari alkaa huutaa lisäsiiltä. Nythän mulla ei ole ollut mitään. Kun tulee sitä painoa
Aattelin että katotaan nyt missä vaiheessa se pudottaa tehoja lämmön takia ja lisätään sitten jos näin käy.
Toki kesäkuumalla lämmöt nousee helpommin, mutta oli nytkin siinä latauspaikalla auringossa +30°
Tänään akkujen maksimi lämmöt oli +45 astetta, mutta ei se niitä näyttänyt haittaavan. On nuo Revolectrix patterit ollut todella hyviä. Tuntuu että, onko tää ees totta kun ovat niin halpojakin.
Pikkusen seurasin tällä reissulla IR:ä ja 1-2 oli keskimäärin. Eli luvut vaan pienenee mitä enemmän tulee syklejä. Alkaa pikkuhiljaa tuntua sille että, normi TDR saattaa jäädä vähälle käytölle. Oon mä niin rakastunu venytettyyn
Aivan huikeeta kun kepakko periaatteessa sama, mutta paljon kynenevämpi pienilläkin kierroksilla.
Jossain vaiheessa täytyy vielä kokeilla jotain muitakin lapoja. Ja tietysti haukkaavammat kiinnostaa
Lisää lapaehdotuksia otetaan vastaan.. Vai onko 800 lapojen tarjonta niin vähäistä että kaikki mahdollisesti sopivat on jo ehdotettu?