Kirjoittaja Aihe: ACCURC Precision Simulation  (Luettu 125116 kertaa)

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: ACCURC Precision Simulation
« Vastaus #175 : 18 Kesäkuu, 2016, 21:57:36 »
...

Version 2 betaa tuli myös testailtua hieman. Ilmeisesti oleellisin muutos on tuo fysiikkamoottorin päivitys, muutenhan tuo on hyvin paljon samaa kuin versio 1. Uusi fysiikkamoottori tuntuu kyllä hyvältä ja hieman kevyemmältä kuin vanha. Mun muutaman vuoden takainen PC jaksaa pyörittää versiota 2 paremmilla grafiikoilla kun 1:stä.

Tuossa betassa usean kopun perä tuntui vähän temppuilevan. Ehkä tämä on vielä betan ominaisuus ja korjaantuu jossain kohtaa.

Tuo viimesin beta on paljo huonompi kun edellinen. Perä vinkasee ja haukkailee jotenki hassusti. Nuppikin tuossa on huonompi. AccuRC:n suljetusta Google+ ryhmästä löytyy nuo vanhemmatkin betat. Edellinen versio tuntu kaikin puolin hyvältä. Toki kaikki kentät ja mallit ei ole valmiita.

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
« Vastaus #176 : 18 Kesäkuu, 2016, 22:05:42 »
Mikä pitää ruksia pois että saa noi lavan liikeet pois?

Tuon ku nappaa päälle nii ei heiluttele enää turhuuksia

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Iron_man

• Seniori torppari
« Vastaus #177 : 20 Kesäkuu, 2016, 19:05:42 »
Tulipas tämä nyt heti kättelyssä "torpattua".

Saakohan tuota mitenkään korjattua? Yksi pinni lähti irtipoikki piirilevyltä.
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa samiwhat

• TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
« Vastaus #178 : 20 Kesäkuu, 2016, 20:11:47 »
Saiskos tuohon helpommin kolvattua usb johdon ton liittimen tilalle?

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa TeroS

• Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit TreRC
« Vastaus #179 : 20 Kesäkuu, 2016, 21:01:25 »
Sais.

Poissa Iron_man

• Seniori torppari
« Vastaus #180 : 20 Kesäkuu, 2016, 21:22:44 »
Saatko tero ton kuntoon? Kaljat tarjoon  :P

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa TeroS

• Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit TreRC
« Vastaus #181 : 20 Kesäkuu, 2016, 21:52:47 »
Näkemättä en tietenkän lupaa mutta ei toi ny mitää avaruustiedettä oo. Just yhen USB-laturin fiksasin vaihtamalla liittimen tilalle johdon.

Poissa Iron_man

• Seniori torppari
« Vastaus #182 : 20 Kesäkuu, 2016, 22:21:14 »
Toi yks pinni vaan irtos tosta levystä juurineen. Eli siinä ei ole mitään metallista enään mihin kolvata. Vai pystyykö tohon vihreeseen levyyn kolvaan suoraan kiinni?

Kyselin accurc:n supportista, niin kuulemma 25 puntaa + postit maksua vastaan lähettävät uuden dongelin. Aika hyvä supportti heillä näemmä kun noin tunnissa tuli vastaus :)

Poissa TeroS

• Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit TreRC
« Vastaus #183 : 21 Kesäkuu, 2016, 19:05:28 »
Voihan tota kokeilla, jos ei onnaa ni uus dongeli.

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
« Vastaus #184 : 22 Kesäkuu, 2016, 06:16:21 »
Tää versio 2 beta vaatii varmaan accurc:n usb dongelin toimiakseen?

Jos lopullinen versio tulee steamiin ostettavaksi niin lieneekö sitten enään tarvii donglea...

AccuRC 2 is on Steam Greenlight. Please vote for us, get your friends to vote for us, it's harder than ever to get a product through greenlight now.

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=691960539

Being on steam will enable us to sell the sim without a dongle, Meaning people will be able to buy it and use it instantly with USB devices like xbox controllers, vbar control and Taranis transmitters.

Steam also opens up more avenues for sales, the more people buy the sim the more development we can do on the sim faster.

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #185 : 27 Kesäkuu, 2016, 00:27:04 »
kellään tämmöstä ongelmaa että beta jysähtää heti alkuun?

Netissä on monellakin. Korjausta ei vaan ole kukaan raaskinut kertoa. Mulla on kutina että saattais liittyä ms "Visual C++ Redistributable 2015" ongelmaan ja siihen että multa tuntuu puuttuvan iassdo.dll.mui. oon poistanu noita c++ ja asennellu uudestaa, käynnistelly konetta, asennellu simua uudestaa, päivittäny dongelia jne. ei vaan jaksa enää.

mene ja tiedä mistä kiikastaa... onko kohtalotovereita ja mahdollista parannuskeinoa?

Betaa haluan koittaa siksi koska 1.6.1 on ihan lentokelvoton. Fysiikka on suunnileen vastaava ku nextissä. Perää ei saa pettämään ja nuppia sakkaamaan. Kone kimpoilee aivan kummallisesti, kummallisiin epärealistisiin suuntiin täysin vailla massan tuntua. Tota ei tee mieli näppäillä minuuttiakaan. Jotain ilmanpaineita laskemalla jne saa neppailuun vähänmassan vaikutelmaa mutta edelleen toi nupin ja perän fysiikka on aivan liian raiteilla. rupee lisäksi nyökkimään loopissa aivan kummallisesti ku säätää niitä ilmanpaineita. Lavoilla jne tuntuu olevan iso vaikutus mutta kaikissa on samat perusongelmat.

video ongelmasta betan käynnistyksessä:

video simun totaalisesta epärealistisuudesta:
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Iron_man

• Seniori torppari
« Vastaus #186 : 27 Kesäkuu, 2016, 06:04:53 »
Onko sama ongelma kaikilla betan versiolla? Siellähän taidaa olla ladattavissa niitä vanhempiakin versioita.

Itse pidin fysiikan mallinnusta ihan hyvänä tuossa. Jossain tilanteissa ei käyttäydy 100% realistisesti, mutta niinhän se kaikissa simuissa menee. Simut tuntuvat minusta aina olevan enemmän "raiteilla" kun oikea kopu. Enemmän laitan painoarvoa kokonaisfiilikselle, kuin yksittäisille detaljeille fysiikanmallinnuksessa. Kameran käytös vaikuttaa suuresti myös realistiseen fiilikseen tai sen puutteeseen.
« Viimeksi muokattu: 27 Kesäkuu, 2016, 06:58:10 kirjoittanut Iron_man »

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
« Vastaus #187 : 27 Kesäkuu, 2016, 07:25:46 »
Mulla oli sama propleema tuon betan kanssa. Sama oire joka versiolla ja kolmella eri tietokoneella. Sitte vaan rupes yhtäkkiä toimimaan.

Armottomalla säätämisellä tuohon saa tosiaan painon tunnun ja toimiin fysiikka moottorin välttävästi. Tietyssä mielin tykkään, mutta sen verran ärsyttävää tuossa käytöksessä on että ei jaksa simuttaa. On tuo Nextiin verrattuna aivan eri levelillä ja Phoenixiin verrattunakin on jotain realismia enemmän. Kuitenki Phoenixi varmaan tällä hetkellä näistä kolmesta mieluisin. Kai se täytyy ostaa vielä RF, jos se kerta on niin hyvä.

Joku simu pitas olla jota jaksais tahkota, että kehittys edes vähän.

Poissa Iron_man

• Seniori torppari
« Vastaus #188 : 27 Kesäkuu, 2016, 08:25:25 »
Mää en säätänyt yhtään, lensin kopuilla default asetuksilta.

Mun lentoon toimii ihan ok noin ja liikkeet tuntuu suunnilleen samoilta kun oikealla kopulla. Hieman liian helpolta lentäminen tosin ehkä tuntuu, joten siinä mielessä varmaan kaikki ei ole ihan kohdallaan. Näin tosin on muissakin simuissa.

Next on edelleen paras mun näppeihin näistä. RF7:n ylivertaisuutta en allekirjoita :)

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #189 : 27 Kesäkuu, 2016, 11:25:03 »
Accussa koptereissa on default asetuksilla poppia kolminkertasesti tosimaailmaan verrattuna vaikka mulla on ehkä yks suomen kireimmistä 3D koneista.

Se että stoppi kovasta vauhdista ei onnistu koska fysiikkamoottori linkoaa laitteen aivan väärään suuntaan on ongelma mulle koska lennän kokoajan tosielämässä lapoja nopeasti sakkaillen että saa sellasen nopean pärähdyksen ja vähä show fiilistä.

RF on toistaseksi ainoa simu jossa fysiikka toimii siedettävästi ja perä on realistinen eli irrottaa jos tekee jotain hölmöä.

Ei RF ole kuitenkaan sekään mikään plug n play. Tosi paljon saa säätää jo pelkästään mankan calibroinnin eteen. Sen lisäksi tossa on tuhansien joukosta muutama hassu malli mitkä on hyvän tuntusia.

Accua tuli säädettyä ja kokeiltua aika paljon. Ei siitä saa sellasta että jaksais käyttää. Sama fiilis tuli nextistä heti.

Accu on hienomman näkönen ja mullakin pyörii vanhalla koneella helposti maksimiasetuksilla. Itse en vaan anna tolle mitään painoarvoa. Samoten mulle on aivan sama mikä malli siinä ruudussa keikkuu kuhan tuntuu hyvältä. Tällä hetkellä keikkuu joku fbl rapukka.

Kyllähän tota betaa olis kiva koittaa. Pyysivät jotain logeja muttei kertonu mistä ne löytyy. Pitää ettiä ku tuun reissusta kotiin
« Viimeksi muokattu: 27 Kesäkuu, 2016, 11:27:01 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)

Poissa Iron_man

• Seniori torppari
« Vastaus #190 : 27 Kesäkuu, 2016, 14:35:47 »
Epäilen että beta noita sun havaitsemia fysiikkaongelmia ratkaisee. Fysiikka bugaa siinä jo ihan perus lennossakin tällä hetkellä pahasti.

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
« Vastaus #191 : 28 Maaliskuu, 2017, 15:41:47 »
Kattos pojat ruennu taas kopupuoleenki keskittyyn välillä. Viimeksi kun oon simujen kans syksyllä ollut tekemisissä nämä sankarit kyhäs jo RC-autoja tohon Accuun ;D

Poissa Iron_man

• Seniori torppari
« Vastaus #192 : 28 Maaliskuu, 2017, 18:30:09 »
Itse luovutin tuon accu 2:n suhteen. Lentomalli on todella ihmeellinen ja epärealistisen tuntuinen. 1.6 versioon nähden paljon huonompi minusta, eikä tuo 1.6 kaan ole järin hyvä  :'(
« Viimeksi muokattu: 28 Maaliskuu, 2017, 18:35:03 kirjoittanut Iron_man »

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
« Vastaus #193 : 28 Maaliskuu, 2017, 19:35:19 »
Mulla on neljä eri simua ja lisäksi RF Ranelta lainassa. Kaikissa noissa jokin asia häirittee niin paljon ettei tuu simutettua.  Varmaan itellä eniten häirittee kolmiulotteisuuden uupuminen.

Riippuu muuten tuo epärealismin tuntu hyvin paljon siitä minkälaiseksi kopterin yrittää säätää. Esim. AccuRC:n saan säädettyä yllättävän lähelle oman kopterin tuntumaa ja käytöstä. Säädän omat kopterit eläväiseksi, eli nupin osalta esim. vbar: Style arvo lähellä viittäkymmentä jossain kopterissa oli allekkin. Kärpäslätkä simuloinnin Zealin lavoille oon puottanu 10-15 hujakoille kopterista riippuen.  Agility 100-108 kopterista riippuen ja expot nollilla.

Accussa kun oon heittäny asetukset sillain, että gyro suodattaa mahdolllisimman vähän tikun liikkeitä. Eli se arvo joka vaikuttaa lentotuntumaan niin slideri oikeeseen laitaa eli arvoksi sata. Paddle simulointi ja expot nollaan. Muita arvoja en ulkomuistista muista. Ilmanpaineen asetuksia piti kans mulkata, että sai tikun vasteen ja kopterin painon tunnun realistisemmaksi. Näillä oon saanu omaan lentotyyliin yllättävänki aidon tuntuseksi. Jos siis lennän sillain kun oikeellakin lennän.
Sitte taas jos nakkaa vaikka tikut laitaan niin jo rupes käyttäytyminen olemaan mitä sattuun.

Ei tunnu monessakaan simussa olevan lentotuntuman säädön vaikutus ja mallinnus oikein realistinen. Accussa on simuloitu kans aivan hassusti käyttäytyminen, kun lavoista irtoaa pito, tai kun se ei irtoo. Se ei ole itteeni häirinny kun en oikeellakaan lennä lapojen pidon rajamailla, yleensä. Ehkä sillon kun eiku tilanne päällä :D

Noilla meni ton 2 version kehityksen kans aivan höpöksi. Ainakin näin CP kopteristi harrastelijan näkövinkkelistä. Eihän ne juuri kehittäny muuttuvalapakulmasten puolta. Rupesivat rakentaan lisäominaisuuksia niinku lennuja, autoja, multeja, kenttiä, verkko juttuja ja muuta karkkia ja tuliko veneetki ;D Ei kai siinä muuta, mutta oli nuo alkuperäsekki ominaisuudet vielä melko vaiheessa.
« Viimeksi muokattu: 28 Maaliskuu, 2017, 19:37:39 kirjoittanut Wilikki »

Poissa Iron_man

• Seniori torppari
« Vastaus #194 : 28 Maaliskuu, 2017, 21:31:19 »
Tuntuu nää simut jakavan kovin vahvasti mielipiteitä. Olen samaa mieltä, että jokaisessa simussa on omat huonot puolensa. Varmaan se kuitenkin niin on, että täysin realistisia nämä eivät koskaan voi ollakaan. Eritoten kun kolmiulotteista maailmaa koitetaan simuloida 2-ulotteisella näytöllä.

Mää simuttelen melkein joka päivä edelleenkin. En siksi, että pakonomaisesti harjoittelisin, vaan kun se on minusta ihan mukavaa ajanvietettä. Myös sen takia, että simutan paljon, on noita simujakin kertynyt aika liuta. Samaa simua ei jaksa päivästä toiseen jauhaa, vaan on mukava että vaihtelua on. Mulla on siis about kaikki järjelliset simulaattorit mitä nyt on olemassa : Phoenix, Real Flight, AccuRC, Next, Heli-X, Aerofly ja Clearview. Uutta RFX:ää en ole hommannut, koska se on saanut niin huonoa palautetta Helifreakissa ja maksaakin törkeän paljon.

Tuosta läjästä minusta ylivoimaisesti parhaita ovat Phoenix, RF ja Next. Muita tulee satunnaisesti huvikseen joskus harvoin kokeiltua. Next on mulla kaikista kovimmassa käytössä ja mun näppeihin se tuntuu noista parhaalta. Siihen on aika tasaisesti tullut uusia päivityksiä. Fysiikan mallinnustakin on päivitetty ja oisko viime syksynä tullut joku isompi päivitys fysiikkaan, joka paransi lentotuntumaa aika kivasti.

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
« Vastaus #195 : 28 Maaliskuu, 2017, 22:05:34 »
Saiski jostain jonku kipinän simuttaa. Oon kans siinä toivossa haalinu noita josko innostus, mutta ei :(

Poissa Tohtori R

• 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
« Vastaus #196 : 28 Maaliskuu, 2017, 22:31:03 »
Tuntuu nää simut jakavan kovin vahvasti mielipiteitä. Olen samaa mieltä, että jokaisessa simussa on omat huonot puolensa. Varmaan se kuitenkin niin on, että täysin realistisia nämä eivät koskaan voi ollakaan. Eritoten kun kolmiulotteista maailmaa koitetaan simuloida 2-ulotteisella näytöllä.

Mää simuttelen melkein joka päivä edelleenkin. En siksi, että pakonomaisesti harjoittelisin, vaan kun se on minusta ihan mukavaa ajanvietettä. Myös sen takia, että simutan paljon, on noita simujakin kertynyt aika liuta. Samaa simua ei jaksa päivästä toiseen jauhaa, vaan on mukava että vaihtelua on. Mulla on siis about kaikki järjelliset simulaattorit mitä nyt on olemassa : Phoenix, Real Flight, AccuRC, Next, Heli-X, Aerofly ja Clearview. Uutta RFX:ää en ole hommannut, koska se on saanut niin huonoa palautetta Helifreakissa ja maksaakin törkeän paljon.

Tuosta läjästä minusta ylivoimaisesti parhaita ovat Phoenix, RF ja Next. Muita tulee satunnaisesti huvikseen joskus harvoin kokeiltua. Next on mulla kaikista kovimmassa käytössä ja mun näppeihin se tuntuu noista parhaalta. Siihen on aika tasaisesti tullut uusia päivityksiä. Fysiikan mallinnustakin on päivitetty ja oisko viime syksynä tullut joku isompi päivitys fysiikkaan, joka paransi lentotuntumaa aika kivasti.

Mielenkiintoista. En usko että kovin monella on noin monta simua ja vielä käyttää niitä. Muistan joskus käyneeni sun kanssa pienen keskustelun simujen hyvyydestä kun itse pidin NEXT simua ihan surkeana ja sä taas taisit tykätä. Mun mielestä accu menee mallinnuksessa vähintäänkin yhtä metsään ku NEXT. jotenki aivan luonnottoman tuntosta ja fysiikassa jotain tosi pahasti pielessä.

RF toimii ihan hyvin omaan käyttöön ja mikään ei oikeen häiritse. Sopivan mallin löydyttyä fysiikkamoottori antaa mahdollisuuden säätää laite sellaiseksi että se käyttäytyy realistisesti ja siinä on myös painon tunto. Peräkin tossa simussa on mallinnettu mikä accusta ja nextissä jotenkin ontu. Varsinkin äärirajoille mentäessä.

Sitä ei voi millään simulla saavuttaa että tietyt lapakulmat, paino ja rundit tekis esim oikeanlaisen popin koneeseen. Ei vaan onnistu. Ne on järjestäen aivan liian kevyen tuntosia simussa ku simussa. myös RF:ssä. Toisissa simuissa vaan loppuu keinot kesken niiden tuunaukseen ja esim accusta en saanu luonnollista millään. Accu mun silmissä muistuttaa itseasiassa tosi paljon Nextiä mitä tuli joskus vähän kokeiltua. Jotenkin kopteri kimpoilee arcademaisesti ja asioita ei ole mallinnettu loppuun asti.

Jakaa mielipiteitä ja hyvä niin koska muuten mikään ei kehittyis. Allekirjoittaneen mielipide on että NEXT ja ACCU on sen tasosia kamppeita etten viitsisi simuttaa niillä hetkeäkään.

e. katohan olikin vastannu tossa edellä hetki sitten vastaavat löpinät. No tulihan testattua että ei oo muisti tehny tepposia :D
« Viimeksi muokattu: 28 Maaliskuu, 2017, 22:34:09 kirjoittanut Tohtori R »

Poissa 338federal

• Seniori torppari
  • Kerranki lentokuva.
« Vastaus #197 : 29 Maaliskuu, 2017, 00:36:39 »
Mulla on accu phoenix ja next. Nextissä sais noi vr lasit. Onko kukaan testaillu? Katos jos noi vr toimis ja olis magee niin sais nää oikeet rc koput viedä kierrätykseen. Vaimokin ilahtuis.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa samiwhat

• TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
« Vastaus #198 : 26 Joulukuu, 2017, 20:53:51 »
Vr hypetys käy muailmalla sen verran kovana että jokaisen itseään kunnioittavan simun semmoinen on väsättävä.
Seuraavaksi nähtävästi vr tuen saa Accurc:

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa Wilikki

• TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2024
« Vastaus #199 : 26 Joulukuu, 2017, 21:14:26 »
Tätä oon oottanu, että toi vr tuki ruppee tuleen noihin simuihin. Tiiä vaikka itekki innostus kokeileen.
Näyttää vaan sen verran pahasti nykivän, ettei vielä ainakaan tarvii hommata laseja.

Vastaavat aiheet

Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
2828 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Joulukuu, 2008, 22:30:20
kirjoittanut masu
9 Vastauksia
4471 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Syyskuu, 2009, 14:56:59
kirjoittanut AriP
2 Vastauksia
2885 Lukukerrat