Juup.
Melkeen pistin hävitykseen tuon AccuRC:n tänään tuon viiveen takia mitä oon moittinu.
Tod.näk. vika löyty peiliin katsoessa. Eli oli v-sync päällä asetuksista ja aiheutti tuota viivettä, tai ainakaan pikasella testillä sitä en enää huomannu. Pitää vielä joku ruma synkkä talvi-ilta kattoo jos jaksas kokeilla säätää simua ja kattoo saisko siitä mieluisen.
Vinkkinä vaan muille tuo. Normi taivas leijutuksissa tuota ei huomannu. Piroflippejä yms. tehdessä se tuntu jotenki haukkailevalta ja tic tocit tuntu ihan hullulta ku sormet veivaa eellä ja kuva tulee joitain sadasosa sekunteja perässä
mienasin kirjottaa tän päiväsen kokemuksen pohjalta aika murskaavan arvion tosta. sanottakoon kuitenkin että käytössä oli toisen säätämä simu, toisen säätämä mankka jne. ei tosta siis voi kovin kovia johtopäätöksiä vetää.
jos oikein käsitin ni ville oli laittanu ton aikalailla alusta asti uudestaan eli mun saapuessa koittamaan se oli "as is". 700 geepakko näytti olevan kohteena. ekana pistin merkille ton älyttömän viiveen. se nyt vissiin oli kuitenki toi v-sync. en usko että simua julkastais jos viive olis noin iso. se spoilaa heti tuntuman. jätkät sääti pitkin päivää ja paranihan se kokoajan.
viive silti oli ja pysyi. se ratkes vasta ku mä olin häipyny. olis ollu kiva koittaa uudestaan.
pari juttua mitkä kuitenkin oli huonoa.
ainakin vakiona tossa on älyttömästi negatiivista expoa vaikka lukemat muuta sanookin. kaikki liike on ihan keskitikulla ja reunoihin vieminen ei tuo mitään lisää. toinen mikä on ehkä vähän vakavanpi on se että fysiikkamallinnuksessa on jotain pahasti vialla. laite haukkailee ihan älyttömästi ja perus piroflippi on lähes mahdoton saada pysymään paikallaan. se laite "linkoaa" collective ja cyclicin yhteisvaikutuksesta jotenki ihan liikaa. tohon voi tietty vaikuttaa sekin että toi liikealue on ihan keskellä. ei kuitenkaan noin paljoa. jotain siinä on keturallaan. laite tekee ihan luonnottomia liikkeitä.
en mä nyt kyllä mitään wow efektejä saanu tosta. simu oli vikura lentää. eihän simukopterin kuulu olla vikura lentää. se tulis olla optimisäädössä että voit opetella ja hieroa sen tempun kohilleen.
ajatellaas alottelijaa. ensin pitää ostaa ja opetella lentämään oikeeta kopteria että osaa säätää simun kohilleen
nojoo. ei noi kilpailijatkaan oikeen sitä ole ainakaan kaikilta osin. fiiniksi pilattiin päivityksessä. ei hajuakaan onko jo saatu fysiikka takas mallilleen. realflitessä taas on kanssa aikamoinen säätäminen alkuun. itse kopterimalleista ei kuitenkaan tartte säätää ku nuppijenkat, flippi/rolli/yaw-nopeudet ja se on siinä.
herää kyssäri. RF7 simussa jotku mallit on vaan ihan susipaskoja. jotkut taas tosi hyviä. kaikki joutuu säätämään nopeuksien ja rundien suhteen sopiviksi itse. joistain kuoriutuu hyviä ja jotku on ihan toivottomia. voisko tossa olla joku samanlainen juttu. toi goblini ei tuntunu millään tasolla hyvältä tossa accurc:ssä
tällä otannalla RF7 on edelleen simu jota kannattaa ostaa. silmäkarkkiahan tossa accussa on mutta ei se mitään merkitse ainakaan itselle. kiva lisä se olis toki