Mulla on hyvin samankaltaisia kokemuksia tosta AccuRC:stä, kuin iron_manilla.
Tehoa kyllä pitää olla koneessa, että tuo simu aukeaa täyteen loistoonsa, esimerkiksi mulla physics framet taitaa pyöriä siellä 600 - 800 hujakoilla.
Kokemusta itsellä on seuraavista simuista: Phoenix 5, RF7 ja AccuRC
Itse en pysty allekirjoittamaan noita AccuRC:n viiveitä tai tunnottomuutta. En tokikaan oo mikään docun tasoinen pirottaja, vasta vuoden leijutellut amatööri (kaiken lisäksi lennän Beastillä ja Spektrumilla), mutta varsin realistisen fiiliksen sain esimerkiksi tällä lennolla:
Tosin löytyi samalla karmea bugi, tuo nauhoitus ei osannu toistaa bladestoppia!!! Kyllä ne lavat ihan oikeesti pysähty pitkäks aikaa, mutta videolla vaan lavat pyörii koko ajan.
Jos näitä pitäis jotenkin kuvailla parilla sanalla ja laittaa
omaan paremmuusjärjestykseen, niin kutakuinkin näin:
1. AccuRC -> vaikein, eniten karkkia, tuntuma kuin lentäisi luonnossa, pitää tietää mitä kopterin käytöksestä haluaa ja hienosäätää sen mukaan.
2. RF7 -> helpoin, kuin lentäisi täydellisessä tyhjiössä tip top säädetyllä kopulla, karkkia mukavasti, tärkeä löytää hyvin mallinnettu kopteri
3. Phoenix, hieman etäinen tuntuma, kopterit kuitenkin oletuksena suht hyvissä säädöissä, aloittelijaystävällinen
Tuo järjestys on myös samalla konetehovaatimus, ylin vaatii eniten ja alin vähiten. Todella vaikea noista olisi mitään yksittäistä suositella aloittelijalle, joka on tosissaan harrastuksen kanssa. Jokaisessa on puolensa ja riippuu aika paljon siitä mitä kukin hakee. Jos joku pitäisi ekaksi simuksi valita, niin ehkä RF7 ja siihen ladata suoraan soiva kopteri? Tuossa Accussa on valtavasti potentiaalia, mutta esimerkiksi itseäni harmittaa ettei ole vielä moninpelitukea jne. mutta ehkä kaikki aikanaan - päivityksiä odotellessa.