Mulla on neljä eri simua ja lisäksi RF Ranelta lainassa. Kaikissa noissa jokin asia häirittee niin paljon ettei tuu simutettua. Varmaan itellä eniten häirittee kolmiulotteisuuden uupuminen.
Riippuu muuten tuo epärealismin tuntu hyvin paljon siitä minkälaiseksi kopterin yrittää säätää. Esim. AccuRC:n saan säädettyä yllättävän lähelle oman kopterin tuntumaa ja käytöstä. Säädän omat kopterit eläväiseksi, eli nupin osalta esim. vbar: Style arvo lähellä viittäkymmentä jossain kopterissa oli allekkin. Kärpäslätkä simuloinnin Zealin lavoille oon puottanu 10-15 hujakoille kopterista riippuen. Agility 100-108 kopterista riippuen ja expot nollilla.
Accussa kun oon heittäny asetukset sillain, että gyro suodattaa mahdolllisimman vähän tikun liikkeitä. Eli se arvo joka vaikuttaa lentotuntumaan niin slideri oikeeseen laitaa eli arvoksi sata. Paddle simulointi ja expot nollaan. Muita arvoja en ulkomuistista muista. Ilmanpaineen asetuksia piti kans mulkata, että sai tikun vasteen ja kopterin painon tunnun realistisemmaksi. Näillä oon saanu omaan lentotyyliin yllättävänki aidon tuntuseksi. Jos siis lennän sillain kun oikeellakin lennän.
Sitte taas jos nakkaa vaikka tikut laitaan niin jo rupes käyttäytyminen olemaan mitä sattuun.
Ei tunnu monessakaan simussa olevan lentotuntuman säädön vaikutus ja mallinnus oikein realistinen. Accussa on simuloitu kans aivan hassusti käyttäytyminen, kun lavoista irtoaa pito, tai kun se ei irtoo. Se ei ole itteeni häirinny kun en oikeellakaan lennä lapojen pidon rajamailla, yleensä. Ehkä sillon kun eiku tilanne päällä
Noilla meni ton 2 version kehityksen kans aivan höpöksi. Ainakin näin CP kopteristi harrastelijan näkövinkkelistä. Eihän ne juuri kehittäny muuttuvalapakulmasten puolta. Rupesivat rakentaan lisäominaisuuksia niinku lennuja, autoja, multeja, kenttiä, verkko juttuja ja muuta karkkia ja tuliko veneetki
Ei kai siinä muuta, mutta oli nuo alkuperäsekki ominaisuudet vielä melko vaiheessa.