Ota meihin yhteyttä
Flip 32 (acro) ja 32+(full) olisi saatavilla. jutuista päätellen on 100% Naze kopio. Onko kokemusta ?http://witespyquad.gostorego.com/flight-controllers/the-flip32-249.htmlhuomasin juuri että saitille tuli päivitys että Toimitus aika 1-2 viikkoa plus postitusaika.
Mulla meni hieman maku tohon Timecop:iin kun luki foorumeita. Kundi haistattelee ihan urakalla käyttäjille ja pitää niitä idiootteina.
Englannissa olis nyt saldoillla http://www.radioc.co.uk
Ei varmaan kannata sitten toimituskuluissa säästää. Tuolta lähtenyt naze tulemaan kaks viikkoa sitten. Eipä ole laatikko kolahtanut ei...
No joo, voihan tämä mun paketti olla yksittäistapauskin. Ja lupailivat laittavansa uutta, jos ei tällä viikolla tule. Mutta hinta on kyllä aika kohtuuton, jos vertaa abusemarkin hintaan.Nimim: jenin kurssi selvisi tilauksen jälkeen...
i just cant deal with shipping 50+ individual orders a day, its taking up too much of my time.I put out around 10-15/day and once they're gone, they're gone.
Jos vaan nykyisten käyttäjien kokemukset on positiivisia, niin toihan kannattais ottaa jälleenmyyntiin Suomen päässä? Jos acron katuhinta olis vaikka 30-40 eur niin siinä olis pikkasen katettakin.
Käytättekö jotain koteloa tai suojaa näissä? Tähän sais mukavan muovikotelon kympillä... varmaan useempaakin mallia tarjolla.PPM/S-Bus olis varmaan se fiksuin liitos vastariin nykymaailmassa?
Ei niitä mun mielestä tarvii, turhaa painoa vaan Siellä se on rungon keskellä suojassa muutenkin. PPM itellä käytössä.
Onko hajua mitä virkaa olisi pelkällä Baseflight + barometri -yhdistelmällä? Tota Harakiriä ei ehkä uskalla heti kärkeen laittaa Barometrin kanssa pitäisi kai vähän suojatakin? Muuten vaikuttaa ilmavirrat, aurinko ym. vähän liikaa?
Mikä firmis tuohon pitäisi iskeä sisään vai onko edes tarpeen? PDF-manuaalin mukaan olisi valmiiksi päivitetty viimeisimpään ja siinä oleva linkki vie koodiin, joka ei ole muuttunut kohta vuoteen.
Aloittaja phuul Multikopterit - Aloittelijan kysymykset ja vastaukset