Bauhausista löytyy wihan 0,9mm kuusiokoloavain ja Juzaan on uskominen. Itse en ole ehtinyt käydä katselemassa.
Wurthilta olen kysynyt. Siellä ei ole.
HeliFreakissa eivät ole noihin Wihan ruuvareihin olleet tyytyväisiä. No tiedä häntä.
Tilasin oman ruuvarini täältä, tosin tämäkin saattaisi toimia.
Varokaa tosiaan noita Bauhausin wihan ruuvareita - niillä ei tee mitään (ostin kaksi varmuuden vuoksi vielä...), kuten joku olikin jo toisessa postissa kertonut niin niiden koko on 0.85-0.86, kun pitäisi olla 0.90mm kuten alignin oma on. Huvittavaa on, että mä en saanut sillä alignin omalla edes kopteria kasaan kun sain kerran perän kiinni, mutta kun purin sen auki (virhe kasaus) niin alignin avain pyöri niin pahasti jo, että se on samaa kokoa kun noi Bauhausin paskat - ostin toki heti varaosan perästä, mutta en saa enää tuolla alignin omalla enkä wihalla edes sitä varaosaa auki
. Tää on ihan uskomatonta kun nää on näin huonoa laatua, että sekä ruuvit, että ruuvarit on niin huonoja, että kopteria en saa kasaan... tilasin myös tuon MIPin ruuvarin sekä RC Screwz Trex 250 Full Stainless Steel Bolt Set josko ne sais kopteriin kiinni. Ongelma vain on nyt, että varmaan noi ruuvitkin vähän kärsi siinä kun avain liian pienenä pyöri niissä ja voi olla, että en saa enää koko kopteri kasaan
Viimeisenä keinona viilasin sen alignin oman ruuvarin nylppääntyneen osan pois (oli muuten ihan juustoa, joten ei ihme, että ei kestä) ja koitin karkaista kotikonstein päätä - niin pehmeä on, että pyöri heti ekassa ruuvissa samaan tilaan kun ennen... En tajua miten se on noin pehmeää nyt kun ekalla kerralla sain kuitenkin kymmeniä ruuveja auki - olisko se pää ollu vain karkaistu ja pehmeämpää heti kärjen jälkeen?